PDA

Bekijk Volledige Versie : Complimenten



Glenn
08/03/05, 16:15
Bij deze wil ik gewoon eens mijn waardering uitspreken voor alle leden en crew van WHT. Heb hier de afgelopen maanden veel kunnen leren en jullie ervaren als een gezellige club mensen.

Natuurlijk zijn er ook de mindere topics, maar zolang we ons allemaal inzetten voor een goed WHT blijft dat vast wel goed komen!

Moest ik even kwijt ;)

Thafusion
08/03/05, 16:23
Je bent vandaag precies 1 jaar lid :> Yup heb veel geleerd hier prima site hoewel er af en toe wel wat woordenwisselingen zijn.

MaffeMuis
08/03/05, 16:30
volgensmij is hij niet 1 jaar lid hoor... over 2 maanden pas..
Maarre, graag gedaan :D Glenn

Luuc
08/03/05, 16:33
Origineel geplaatst door Thafusion
Je bent vandaag precies 1 jaar lid :> Yup heb veel geleerd hier prima site hoewel er af en toe wel wat woordenwisselingen zijn. Glenn heeft zich geregistreerd op 26-05-2004 ;)

Woordenwisselingen zijn er de laatste tijd idd geregeld maar de sfeer is over het algemeen wel goed. :)

Glenn
08/03/05, 16:46
Merk wel dat sommige mensen nog niet kunnen tellen. Misschien toch maar wel een goed idee om minderjarigen te weren ;)

Enne MaffeMuis, aan jou ben ik extra veel dank verschuldigt... bij deze :)

MaffeMuis
08/03/05, 17:03
Origineel geplaatst door Glenn

Enne MaffeMuis, aan jou ben ik extra veel dank verschuldigt... bij deze :) Zoals ik al eerder zei: Graag gedaan, was een kleine moeite.

Xerious
08/03/05, 17:15
Origineel geplaatst door Glenn
Merk wel dat sommige mensen nog niet kunnen tellen. Misschien toch maar wel een goed idee om minderjarigen te weren ;)


Het is alleen jammer dat hij niet minderjarig is ;) :D
(Wie kan hier nou niet tellen?)

WouterSp
08/03/05, 17:48
Origineel geplaatst door Xerious


Het is alleen jammer dat hij niet minderjarig is ;) :D
(Wie kan hier nou niet tellen?)

Volgens mij houdt hij niet zo van optellen, aftrekken is een heel ander verhaal ;) :D