PDA

Bekijk Volledige Versie : Vaak gevonden door Franse Google



Nitroserve
06/03/05, 18:28
Sinds kort zie ik dat er redelijk wat mensen op mijn site terecht komen via google.
De meesten hiervan zijn uit frankrijk??!!!

De zoekquery die ze gebruiken is gewoon "nitroserve" of "nitroserve server".

heeft iemand enig idee wat mijn naam in het frans is en waarom sommige mensen uit Frankrijk hiermee hebben.

Ik heb nooit geadverteerd daar ofzo, vind het maar vaag

Zenda
06/03/05, 18:31
Hoe zie je dat je vaak gevonden wordt via Franse Google?

Kan het niet zijn dat Nitroserve in het Frans een betekenis heeft of ook een naam is van een (bekend) bedrijf?

Nitroserve
06/03/05, 18:37
Ik zie het in de referals die opgeslagen worden.

ik weet niet of het een bekende naam of bedrijf is, www.nitroserve.fr komt bij mij nergens uit :D

Wouter-IG
06/03/05, 20:41
Is het niet een bepaalde term als superserver ofzo? Dat ze daarop zoeken omdat ze dat willen? :P

Zenda
06/03/05, 21:11
Even wat proberen te zoeken bij Nitro en serve, maar dit leverde niet veel op.
Als je op www.google.fr zoekt naar 'Nitroserve' sta je wel bovenaan. Maar waarom typen ze dat in?

Ik heb geen flauw idee. Helaas zul je er weinig aan hebben als Fransen een Nederlandse website bekijken :(.

Nitroserve
06/03/05, 22:08
Origineel geplaatst door Zenda
Maar waarom typen ze dat in?


Juist, dat is de vraag....

Ik weet dat ik er nix aan heb, maar ik vind het toch vreemd.

Ik heb ook op andere sites (franse) de naam nitroserve gevonden, maar kon hier geen verband in leggen, het waren allemaal game-site...

albert_dijkstra
06/03/05, 22:58
misschien een frans spelletje...

Wouter-IG
07/03/05, 08:01
Franse site gaan maken? Kan je dan veel klanten opleveren?

Tuinslak
16/03/05, 21:25
Origineel geplaatst door Zenda
Even wat proberen te zoeken bij Nitro en serve, maar dit leverde niet veel op.
Als je op www.google.fr zoekt naar 'Nitroserve' sta je wel bovenaan. Maar waarom typen ze dat in?

Ik heb geen flauw idee. Helaas zul je er weinig aan hebben als Fransen een Nederlandse website bekijken :(.


Kom je niet bij alle Google sites het zelfde uit?
Zolang je maar niet op "Pages en Frainçais only" zoekt, of als je geen speciale talen in je browser hebt staan.

Op google.com sta je nl. ook als eerste;
http://www.google.com/search?q=nitroserve&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8
en op google.be ook;
http://www.google.be/search?hl=nl&q=nitroserve&btnG=Google+zoeken&meta=
en op Google.nl ook...
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nitroserve&btnG=Google+zoeken&lr=

Nitroserve
18/03/05, 19:49
Ja dat klopt, maar het is opmerkelijk dat de meesten vanuit google.fr komen...

Tuinslak
18/03/05, 22:04
Hoe weet u dat?

Zenda
18/03/05, 22:37
Origineel geplaatst door Tuinslak
Hoe weet u dat?
Antwoord:

Origineel geplaatst door Nitroserve
Ik zie het in de referals die opgeslagen worden.

Nitroserve
21/03/05, 08:32
Bedankt Zenda :D

Ik heb ook een stukje gevonden op een frans forum, dit is de startpost...



salut , voila j'ai un probleme j'ai un serveur source avec nitroserve, et je n'arrive pas a changer de map , je tap admin ds la console mais pas moyen de changer de map et avec les opion sur le jeu , il y a pas de map , il y a que 8. back , et 0 exit ! merci de votre aide !!!


Iemand die een beetje frans kent?

mguilmot
21/03/05, 09:22
Hallo, ik heb een probleem ik heb een server via source met nitroserve, en ik kan de map niet veranderen, ik typ admin ds in de console maar ik kan de map niet veranderen met de opties in het spel, er is geen map, er is enkel 8. back, en 0 exit. Dank voor uw hulp.

pukker
21/03/05, 10:21
Origineel geplaatst door mguilmot
ik heb een server via source met nitroserve

Een franse klant van mij???
Das leuk, die heb ik niet.
Ik heb ook het idee dat het gaat om een gameserver, die ik helemaal niet verhuur/verkoop.

Nog een Nitroserve?
das toevallig

mguilmot
21/03/05, 11:03
Ik veronderstel dat "Nitroserve" een game is of zo?

PeterT
21/03/05, 11:17
Ik zou zeggen, stuur eens een PM naar diegene die dat gepost heeft :)

Tuinslak
21/03/05, 15:20
het kan ook nitroserveR zijn ofzo ?
typ fouten zijn snel gemaakt. ;)

BartsMM
21/03/05, 16:23
Er wordt op CEO forums al langere tijd gepraat over het feit dat de lokale google varianten (.nl, .fr, .de, etc) onderling andere resultaten tonen. Het lijkt er op dat Google z'n zoekmachine aan het aanpassen is en probeert meer lokaal toegespitste antwoorden te geven. Mogelijk heeft het daarmee te maken. Heb je een IP block dat voorheen in frans belgie of in frankrijk toegewezen was? Wellicht vindt google.fr jouw site relevanter voor het zoekwoord "nitroserve" dan google.com. Dat kan dan de reden zijn dat je meer hits uit frankrijk krijgt.