PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: server



3dHost
04/03/05, 10:37
Gezocht;


Dual CPU server voor gamehosting.

Liefst AMD, minimaal 2 Gb RAM.


Please PM mij of doe uw aanbiedingen hier.

Xerious
04/03/05, 12:44
Wat wil je precies, Kopen of huren?

Voor kopen moet je je topic naar Te Koop Gevraagd / Te Koop Aangeboden (http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=24) laten schuiven en voor huren kunnen wij aanboden doen in Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen (http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=14). Bovendien mogen wij geen aanbiedingen doen per PM omdat daar directe ban op staat. Lees de regels eens zou ik zeggen!

3dHost
04/03/05, 13:18
(Makkelijk he, nieuwe mensen zo op hun plek zetten :p)

Mijn excuses, ik had inderdaad de regels beter moeten doorlezen.
Volgens de regels moet ik minimaal 10 berichten hebben gepost alvorens ik er überhaupt iets kan plaatsen.
En voor wat betreft die andere rubriek die jij voorstelt, nou ja deze rubriek leek mij voor de hand liggender.

Maar voordat we "off topic raken";

het betreft een aanvraag voor de KOOP van een server :)

zb-anna
04/03/05, 13:43
Je mag gewoon in het te koop aangeboden forum vragen om een offerte, zoals ik de regels lees, lijkt me dat geen probleem.

stijnbol
05/03/05, 07:25
Offertes mag je er vragen ja, maar zelf geen aanbiedingen doen.

3dHost
07/03/05, 08:25
Nou, als ik een nieuw bericht wil plaatsen in de rubriek "Te koop gevraagd/te koop aangeboden" (of het nu een aanbieding of offerte betreft) , dan krijg ik het volgende bericht:

"Sorry, voordat er gestart kan worden met het plaatsen van aanbiedingen
(maximaal 1 aanbieding per week) moet u minimaal 10 berichten hebben geplaatst in een van de andere forums.
Deze maatregel hebben wij genomen om te voorkomen dat dit forum alleen gebruikt gaat worden om te adverteren en daarom willen wij deze service alleen maar beschikbaar stellen aan vaste bezoekers van webhostingtalk.nl

Klik hier voor meer informatie!"


Das dan duidelijk. Ik probeer het wel bij die andere rubriek anders.