PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke provider?



Vraagje
03/03/05, 19:43
Beste forumpeops,
ben helemaal nieuw op dit forum.
Heb meteeneen leuke vraag.
Welke provider/server(?) raden jullie aan.
Gaat om een kleine site. Met minder dan 100mb red ik t wel.
Dataverkeer kun je op 1,5/2 per maand nemen.
Das al ruim.

Dat is randinformatie.
Waar t eigenlijk om gaat is een goede service, hoge mate van betrouwbaarheid en vooral niet duur!! Moet in balans zijn,

Hoor t graag,
Japheth

HBCS
03/03/05, 19:47
dat zijn er op dit forum een heleboel
iedereen zal zichzelf de beste vinden
als je eventueel een prijsje zou willen weten moet je een mod even vraagen om de tpoic te verplaatsen
en wat de prijs betrefd kun je hier al van af enkele euro terecht op het forum

suc6

Hoef
03/03/05, 20:29
Zelf heb ik goede ervaringen met Transip.nl. Hier heb ik alleen geen webhosting afgenomen maar co-located hosting. Voor de rest is de ervaring met hostingworx redelijk goed. Xs4all vind ik ook een goede provider. Maar misschien valt deze buiten budget.

Zenda
03/03/05, 21:01
Beste Vraagje,

Een bedrijf vindt natuurlijk zichzelf altijd de beste en gaat niet een ander bedrijf aanwijzen.
De specificaties die u in een aantal posts hierboven vertelt zijn redelijk normale eisen. In de meeste gevallen zullen de bedragen < € 5,- per maand zijn met een prima service en goede betrouwbaarheid!

Indien u interesse heeft in een aanbieding, zou het topic verplaatst moeten worden naar:

Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen (http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=14)
Hier kunnen bezoekers de gewenste hosting eisen plaatsen en kunnen hosting bedrijven en andere bezoekers rechtstreeks reageren met offertes, andere feedback of suggesties.

Veel succes met het maken van een keuze! Indien u nog vragen heeft, kunt u ook gerust met ons contact opnemen.

Pert
03/03/05, 23:40
Rik-edit: mag nog niks bieden... (lees regels SVP)

Zuidberg
03/03/05, 23:43
Origineel geplaatst door Pert
PrestoHosting.nl kan u het volgende aanbieden...
Daar is een ander deel van het board voor...

Pert
03/03/05, 23:45
Mijn excuses, op een of andere manier kan ik mijn post ook niet bewerken.