PDA

Bekijk Volledige Versie : [NIEUWS] Eric de V. ript 4uhosting.nl



Erik H.
02/03/05, 16:24
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003620.html

En nee, we zijn er niet blij mee !

Triloxigen
02/03/05, 16:30
www.doskabouter.nl is ook nog vrij :p

TechXP
02/03/05, 16:34
echt een kansloos figuur...

Mikey
02/03/05, 16:38
Hahaha, dat wordt wachten op de wht registratie, misschien dat hij ons een en ander uit kan leggen wat betreft beveiligen ed. Aangezien hij zichzelf toch wel mag gaan beveiligen tegen zijn eigen grapjes....

//conncted by knp , maak er maar van connected by crystalcore

Gsmurf
02/03/05, 16:43
Hmmmm,

Als dit waar is moeten we ons peering beleid maar eens onder de loep nemen.

ardjan
02/03/05, 16:51
Zijn website is in ieder geval nu al uit de lucht.
Toch nog een positief puntje aan het hele verhaal... :P

Dennis
02/03/05, 17:20
Zooo komisch :D:D:D
Klein landje is het ook he :) Dat Nederland! Straks komt 4uhosting.nl nog in de krant :P Ik ken zo'n beetje 50% van de mensen die iets met die Erik de Vogt te maken hebben via MSN. :p

MaffeMuis
02/03/05, 17:37
Origineel geplaatst door Erik H.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003620.html

En nee, we zijn er niet blij mee !

Wel weer gratis reclame op GS. Maar of het nu positief of negatief is. :S

joriz
02/03/05, 18:03
Hoe komt hij aan het geld voor een hosting bedrijf? Heeft hij soms geld gekregen voor het DDOssen of geld van de staat gekregen omdat hij toevallig 1 minuut te lang in voorarrest heeft gezeten.
(ja ik weet dat je met 10 euro een eigen hosting bedrijf kan beginnen)

Die 99,98 % uptime garantie die hij daar bied kan hij denk al vergeten.
Ook heeft hij neem ik aan weer een rechtzaak aan zijn broek en neem ik aan nu van 4uhosting

Ik wist dat er soms een tekst of afbeelding wordt gejat wat natuurlijk al erg is maar hier zou ik echt pissig om worden.

Best4U
02/03/05, 18:03
Ja ik las het ook al erik, toen ik de site zag, toen wist ik direct dat hij geript was.

Hoe was het ook alweer?
There ain't no thing as bad publicity!
:)

xserve
02/03/05, 18:21
Erik: Dat persbericht op jullie site lijkt me een erg goede zet!

Maar ja, je kunt er zo pissig om worden he. Ff snel geld verdienen om de boel te boetes te bekostigen zeker. Moet echt niet gekker worden dit.

Erik H.
02/03/05, 18:27
Tja, het is een aparte dag vandaag. Erg veel traffic en erg veel mail en telefoon.

Ik moet het maar als compliment zien dat iemand uit 100-en sites de onze eruit kiest, denk ik.

Maar goed, dit zijn wel aso praktijken waar wij niet van gediend zijn.

Remigius
02/03/05, 18:36
Nu vraag ik mij af, gaan jullie ook nog stappen tegen hem ondernemen? Dan kan je denk ik een nummertje trekken. Maar je hebt gelijk, je zou het als een compliment kunnen zien.

Erik H.
02/03/05, 18:38
@ Remigius : ik heb niet zoveel zin in ruzie met een ddosser (als je begrijp wat ik bedoel).

Afwachten maar even ....

TechXP
02/03/05, 19:09
Bij welk bedrijf heeft hij dan zijn servers gezet? Kennen die hem niet ofzo? Ik zou zo iemand niet toelaten.

Erik H.
02/03/05, 19:13
Doe eens een trace zou ik zeggen. Ik ga geen namen noemen ....

The MAzTER
02/03/05, 19:14
hij staat bij crystalcore.nl, met eent trace had je dat kunnen zien.

Reseller pakket waarschijnlijk

edit: te laat :O

TechXP
02/03/05, 19:28
Origineel geplaatst door The MAzTER
hij staat bij crystalcore.nl, met eent trace had je dat kunnen zien.


Hier kreeg ik geen verbinding, dus kon het niet zien.

RiderXXX
02/03/05, 20:22
Origineel geplaatst door The MAzTER
hij staat bij crystalcore.nl, met eent trace had je dat kunnen zien.

Reseller pakket waarschijnlijk

edit: te laat :O

Resellerpakketje gesponsord door ze denk ik.. Ze kennen elkaar allemaal, er zijn heus wel wat internetbedrijven bij betrokken bij de DDoS-aanvallen.. Zitten er ook een paar van op hun IRC server rond te neuzen als oper enzo..

En laat nou net de IRC server ook gesponsord zijn door CrystalCore.

superior-is
02/03/05, 21:30
Zal wel niet doorgaan voor het Hostmerk wel? :)

ThePostman
02/03/05, 21:49
Origineel geplaatst door superior-is
Zal wel niet doorgaan voor het Hostmerk wel? :)


Hahahahahahhahah

Ach die site ligt er alweer uit...doet ie goed...

Mooie site trouwens TS!

M-BahZ
02/03/05, 22:06
Origineel geplaatst door RiderXXX
Ze kennen elkaar allemaal, er zijn heus wel wat internetbedrijven bij betrokken bij de DDoS-aanvallen..
Ach.. het is geen onbekend fenoneem dat er wel eens ISP's betrokken zijn bij attacks of erger nog DDoS'ers zichzelf opeens als ISP gaan presenteren.

Op dit forum zit ook wel zo'n partij. ;)

Het zal me persoonlijk weinig verbazen als we Eric de Vogt binnenkort ons ook komt verwelkomen op dit forum.

Is dit forum opeens nog een partij rijker die WHT gaat DDoS'en als iets hem niet zint. ;)

WH-Tim
02/03/05, 22:40
.

M-BahZ
02/03/05, 23:19
Origineel geplaatst door WH-Tim
.
Goed tegenargument ? ;)

Erik H.
02/03/05, 23:24
Origineel geplaatst door M-BahZ

Goed tegenargument ? ;)

Vrij vertaald: "hij heeft een punt" :W:

RiderXXX
03/03/05, 14:30
Origineel geplaatst door superior-is
Zal wel niet doorgaan voor het Hostmerk wel? :)

rofl :D

Pert
05/03/05, 10:44
Ik vind het altijd jammer van die aanvallen. Ze hebben er immers niks aan, alleen dat mensen zich misschien eens gaan irriteren. Daarom vind ik het ook puberaal :)

vanderhart
05/03/05, 13:26
Zijn gewoon mensen die niet helemaal goed in hun hoofje zijn.

WouterSp
05/03/05, 14:24
Ze zouden die gasten moeten verbieden ooit nog maar 1 computer aan te raken. En uiteraard een uurtje of 200 schoffelen :D

Mikey
05/03/05, 14:59
Origineel geplaatst door WouterSp
Ze zouden die gasten moeten verbieden ooit nog maar 1 computer aan te raken. En uiteraard een uurtje of 200 schoffelen :D

Heb je die betonnen wanden gezien van de betuwe lijn. Daar zit een wederzijdse gedachte aan. Meters genoeg om je graffiti kunsten te oefenen. Genoeg uren voor bureau HALT en andere taakstraffen om het weer schoon te maken. Zo houdt men de cirkel rond :W:

WH-Tim
05/03/05, 16:58
Als je dit soort netwerk hebt kun je een vrij normaal mens zijn. Het komt doordat dit soort mensen meestal in een netwerk van contacten werken; jij een mc kroket en ik jouw sourcecode voor het botje. en de andere vriend compiled het voor een mc flurry de dag erna, en de andere een ircd om mede eigenaar te mogen zijn.

Zo heb je heel snel een groot netwerk als normaal mens :)

M-BahZ
05/03/05, 19:44
Origineel geplaatst door WH-Tim
Als je dit soort netwerk hebt kun je een vrij normaal mens zijn. Het komt doordat dit soort mensen meestal in een netwerk van contacten werken; jij een mc kroket en ik jouw sourcecode voor het botje. en de andere vriend compiled het voor een mc flurry de dag erna, en de andere een ircd om mede eigenaar te mogen zijn.

Zo heb je heel snel een groot netwerk als normaal mens :)
Inderdaad, zo zou het kunnen ja.

Maar wie is in deze dan het normale mens ?

Ik vind het niet normaal om de sourcecode voor gare botjes (neem aan dat jij op het DDoS verhaal doelt?) te distributeren.
Ik vind het ook getuigen van een gebrek aan moraal om dit vervolgens voor iemand te draaien.
Een ircd opzetten voor dit soort lui vind ik eveneens getuigen van een gebrek aan moraal.

Ik heb niets tegen IRC in het algemeen.
De implementatie rammelt vaak wel, maar het is een leuk en redelijk veelzijdig uitstapje naar Linux.
Denk niet dat ik er uniek in ben om mijn eerste uitstapje (eigenlijk het tweede) naar Linux gemaakt te hebben op een hellaccount van CB3ROB waarop ik een ircd compiled heb en een set services, welke ik vervolgens linkte aan een ircd elders.

Echter IRC of wat dan ook abusen voor DDoS praktijken vind ik weinig normaal.

Hoe normaal je dan ogenschijnlijk ook bent naar de buitenwereld, er is iets enorm mis in je hoofd.
Dat psychologen geen computerkennis in huis hebben en zo geen sluitend oordeel hierover hebben kunnen geven is tot daar aan toe.

Echter is het idee er achter niets meer en niets minder als de A2 versperren, een blok beton op een rails leggen etc. etc.

DDoSende personen die willens en wetens DDoS'en zijn ook gewoon bijhoorlijk ziek in hun hoofd.
Een gebrek aan voorhoofdskwabben sluit ik overigens ook niet uit. ;)

Jammer dat justitie de DDoS problematiek nog niet erkent.
Naast dat het vaak een bijhoorlijk zwaar economisch delict inhoud, mankeert er ook overduidelijk wat aan die DDoS'ers zelf.
De wetgeving hiervoor is al jaren afdoende.
Zelfs die jaren 0 wetgegving van ons voorziet hier al reeds in.

Met de tijd zal het denk ik nog wel een keertje rechtgetrokken worden.
Zowel de klpd als justitie zijn steeds meer aktief op dit vlak, wat een positieve ontwikkeling is.
Verder zullen zaken tegen DDoS'ers evenals de civiele procedures tegen hun, een mooie stapel dossiers opleveren voor justitie.
Immers hoe meer processtukken er beschikbaar komen hoe beter justitie werkt.