PDA

Bekijk Volledige Versie : TK: HP Proliant DL360 TOPPROMOTIE



Jacobs.T
02/03/05, 14:18
HP DL360 G3 (1 UNIT) TOPAANBIEDING!
Link naar HP site (http://h18004.www1.hp.com/products/servers/proliantdl360/index-g3.html)

Standaard uitgerust met volgende features en onderdelen:
1 Xeon 2,8Ghz
1 gig geheugen
Hot Swappable SCSI
2 gigabits + 1 ilo (geen APC meer nodig)
Smart Array 5i Plus Raidcontroller
INCL SLIDING RAILS


HP DL360R03 met 1 Xeon 2,8Ghz & 2x512Mb: €1148,85


Extra Upgrades:
HP 1GB (2X512MB) PC2100-MHZ REG ADV ECC DDR: € 330,52
HP XEON DP 2.8GHZ-512K, 533MHZ FSB FOR DL360 G3: € 383,90
HP 72GB 10K RPM U320 HOTPLUG UNIVERSAL HARD DRIVE: € 309,07
HP 72GB 15K RPM U320 HOTPLUG UNIVERSAL HARD DRIVE: € 458,24
HP REDUNDANT POWER SUPPLY AC (FOR DL360 G3): € 265,19
HP CARE PACK 3 YR 4 HOUR ONSITE RESPONSE - 13X5: € 553,83
HP CARE PACK 3 YR 4 HOUR ONSITE RESPONSE - 24X7: € 783,20

Alle prijzen zijn EXCL. btw en INCL. 3 jaar (standaard) HP support!

BTW - BE - 0867.410.127
IBAN: BE43 0014 3492 1101
+32(0)473 877405
tim@omcs.be

Mikey
02/03/05, 14:35
Jacobs.T
wht beginner

Geregistreerd: Jan 2005
Berichten: 25

Dit is de tweede aanbieding die je zet, in een andere thread heb je zojuist ook een post gedaan. Dat houdt dus in 24 posts en dit is de 25e. Tevens heeft iemand anders je ook al eens op de regels gewezen! Dus wat is jouw meerwaarde ? Of kom je alleen om hier te adverteren ?

Jacobs.T
02/03/05, 14:48
Neen, geldt een reply in een thread ook als advertentie?
Beetje zinloos aangezien het dezelfde aanbieding betreft.

Enkel komen voor te adverteren?
Neen. Maar ik ga geen 'postcounts' maken door te antwoorden zonder een meerwaarde te bewijzen. Ik volg wht op dagelijkse basis trouwens en had hiervoor een andere account. Sorry maar dit is muggeziften.

kilian
02/03/05, 15:22
Origineel geplaatst door Jacobs.T
Neen, geldt een reply in een thread ook als advertentie?
Beetje zinloos aangezien het dezelfde aanbieding betreft.

Enkel komen voor te adverteren?
Neen. Maar ik ga geen 'postcounts' maken door te antwoorden zonder een meerwaarde te bewijzen. Ik volg wht op dagelijkse basis trouwens en had hiervoor een andere account. Sorry maar dit is muggeziften.

Lekkere houding. Je heb je gewoon aan de regels te houden.

Als je op de snelweg een paar kilometer te hard rijd krijg je toch ook een bon? Of heeft men voor meneer een apparte regeling getroffen?

Jacobs.T
02/03/05, 15:26
Origineel geplaatst door kilian


Lekkere houding. Je heb je gewoon aan de regels te houden.

Als je op de snelweg een paar kilometer te hard rijd krijg je toch ook een bon? Of heeft men voor meneer een apparte regeling getroffen?

Ja natuurlijk. Maar uit de regels kan ik niet opmaken dat ik na een reply geen advertentiethread mocht posten. Als ik dus de reply verwijder is hier geen probleem mee? Daar komt het in principe op neer?
Nochtans identieke aanbieding. Je kan zo ver gaan als je wil.
Dit is de eerste advertentiethread die ik hier plaats in 2 maand en ik heb voldoende aantal posts.

Ik snap dat er een minimum postcount moet zijn maar je kan ook snel aan 25 counts komen door hier en daar te antwoorden met ja of nee.

Dennis
02/03/05, 15:35
Geef anders eens wat meer mogelijkheden betreffende HDD's en informatie over mogelijkheden tot plaatsing van een extra Xeon-processor. :)

Jacobs.T
02/03/05, 15:47
HP 72,8Gb 15K
Interface: Ultra320 SCSI
Transfer Rate Synchronous (Maximum): 320 MB/s
Gemiddelde toegangstijd: 3,8 ms

HP 72,8Gb 10K
Interface: Ultra320 SCSI
Transfer Rate Synchronous (Maximum): 320 MB/s
Gemiddelde toegangstijd: 4,9 ms

De server is uitgerust met 2 hot swappable SCSI bays en ondersteunt standaard RAID 0 & 1 (mirror).
Persoonlijk opteer ik steeds voor HP gezien de support die men krijgt voor de meerprijs. Ik gok liever op zekerheid dan op geluk.
Voor andere capaciteiten betreffende de harde schijven, aarzel niet om meer info te vragen. Van 36Gb tot 146Gb leverbaar. (10K tot 300Gb)

De extra xeon wordt geleverd met bijpassende heatsink en kan door ons geplaatst worden indien u dit wenst.

Onze infrastructuur draait ook op de G3 servers gezien de stabiliteit van dergelijke systemen. De G4 wil nog al eens een steekje laten vallen op dat vlak. Vandaar dat ik dergelijke aanbieding maak. Tot einde stock.

Mikey
02/03/05, 16:32
Origineel geplaatst door Jacobs.T
Neen, geldt een reply in een thread ook als advertentie?
Beetje zinloos aangezien het dezelfde aanbieding betreft.

Sorry maar dit is muggeziften.

Als jij nu eens de regeltjes gaat lezen dan weet je wie er aan het kortste touwtje trekt. En dat ben ik in ieder geval niet.

Maar goed, als jij een advertentie plaatst in een thread in het advertentie gedeelte moet je 25 posts hebben of meer. Tevens een aanbieding plaatsen buiten dat gedeelte van het forum is eveneens tegen de regels. Maw. wat je doet doe je, maar het klopt niet.


Origineel geplaatst door Jacobs.T


Ja natuurlijk. Maar uit de regels kan ik niet opmaken dat ik na een reply geen advertentiethread mocht posten. Als ik dus de reply verwijder is hier geen probleem mee? Daar komt het in principe op neer?
Nochtans identieke aanbieding. Je kan zo ver gaan als je wil.
Dit is de eerste advertentiethread die ik hier plaats in 2 maand en ik heb voldoende aantal posts.

Ik snap dat er een minimum postcount moet zijn maar je kan ook snel aan 25 counts komen door hier en daar te antwoorden met ja of nee.

Als jij je reply verwijderd die eveneens tegen de regels was sta je alsnog op 24, ik heb niet voor niets je stats er boven bij gezet.

XS-24
02/03/05, 18:01
Vul eerst je KvK nummer maar eens in.

Domenico
02/03/05, 21:24
Inderdaad, vul zsm je KvK nr in bij je profiel of deze en andere threads met aanbiedingen van je worden gewist.