PDA

Bekijk Volledige Versie : Remote admin



debeste
01/03/05, 23:18
Hey ik ben bezig met een servertje onder fedora (v3) te maken en nu zoek ik iets van een remote admin, zodat ik via mijn windows bak de server kan beheren.

IK heb zelf veel ervaring met Radmin 2.1 maarja die draait niet op Fedora is tenslotte windows. (ben pas nieuw in het linux/fedora gebeuren dus als ik iets zeg wat niet klopt dont shoot me)

Met welke programmas hebben jullie goede ervaringen?

Mvg,

Bart Jaminon

joriz
01/03/05, 23:23
putty

debeste
01/03/05, 23:26
Putty ben ik net ook ergens tegen gekomen, zal dat es gaan proberen,

Thx alvast, meer tips blijven welkom,

Triloxigen
01/03/05, 23:29
PuTTy en als je lui bent WinSCP
Meer heb je niet nodig :)

debeste
01/03/05, 23:32
Lui ligt het niet aan,

Heb de makkelijkste manier nodig,

ben leek, qua linux...

Xerious
01/03/05, 23:37
Voor PuTTy zal je toch echt Linux commando's moeten leren!

ColoProvider
01/03/05, 23:37
Origineel geplaatst door debeste
Lui ligt het niet aan,

Heb de makkelijkste manier nodig,

ben leek, qua linux... Je krijgt het het snelste onder de knie door er gewoon mee aan de slag te gaan, veel op te zoeken en vooral niet aarzelen om fora af te struinen en google arm te maken door flink veel te zoeken :)
Mocht je echt uit het niks beginnen is een boekje over Fedora altijd handig voor een snelle start.

M-BahZ
01/03/05, 23:52
Origineel geplaatst door Xerious
Voor PuTTy zal je toch echt Linux commando's moeten leren!
PuTTy doet ook cut & paste hoor. ;)

Remigius
02/03/05, 02:47
Dan zou ik iig nog adviseren om de commando's over te tikken. Dan pak je ze wat makkelijker op :)

M-BahZ
02/03/05, 04:29
Origineel geplaatst door Remigius
Dan zou ik iig nog adviseren om de commando's over te tikken. Dan pak je ze wat makkelijker op :)
Probleem is dat je met alleen overtikken er nog niet bent.
Het gaat er uiteindelijk ook om dat je weet wat je doet.