PDA

Bekijk Volledige Versie : Mooie hosting layout 350€



James
27/02/05, 15:51
Hoi,

Ik heb een kwalitatieve hosting layout te koop staan. Voor alle duidelijkheid dit is geen template.

Info:

- Niet gesliced
- Je ontvangt .psd
- Gelicenseerde images afkomstig van photos.com

Prijs:

350€

Preview: http://www.eversite.com/layouts/layout.jpg

Ze staat ook te koop op: http://www.sitedeals.nl/viewtopic.php?t=2117

XS-24
27/02/05, 16:17
Heb je geen andere host, ik wacht al enkele minuten maar ik zie nog niet eens het hele gezicht.

Zenda
27/02/05, 16:19
Origineel geplaatst door XS-24
Heb je geen andere host, ik wacht al enkele minuten maar ik zie nog niet eens het hele gezicht.

Hier laadt de website anders prima!

James
27/02/05, 16:19
idd.. zal probleem zijn met hun servers...

nieuwe link : http://www.sitedeals.nl/layout.jpg

Henky!
27/02/05, 16:20
Gaat inderdaad erg langzaam. Ik vind het eerlijk gezegd ook wat duur.

Undo
27/02/05, 16:51
Geen KVK...;)

James
27/02/05, 16:56
In belgie hebben we geen kvk ;)

M-BahZ
27/02/05, 17:29
Origineel geplaatst door James
In belgie hebben we geen kvk ;)
Ik verkeerde altijd in de veronderstelling dat zo'n beetje elk land wel een chamber of commerce heeft, wat bananerepublieken daargelaten ?

Edit: en ik had het nog juist ook. ;)
www.cci.be :p

Zenda
27/02/05, 17:35
Origineel geplaatst door M-BahZ
Ik verkeerde altijd in de veronderstelling dat zo'n beetje elk land wel een chamber of commerce heeft, wat bananerepublieken daargelaten ?

Klopt, maar Kamer van Koophandel is alleen in Nederland. In België heet het weer anders.

Lijkt me beter als er nu alleen gereageerd werd als je interesse hebt in de layout!

M-BahZ
27/02/05, 17:39
Origineel geplaatst door Zenda


Klopt, maar Kamer van Koophandel is alleen in Nederland. In België heet het weer anders.
Inderdaad.
Daar het het Belgische Kamers van Koophandel. :p
Hoe je het ook went of keert.. ze heten in elk land gewoon Chamber of Commerce, hetzij dat het vaak ook vertaald is in de officiele landsta(en. ;)


Origineel geplaatst door Zenda

Lijkt me beter als er nu alleen gereageerd werd als je interesse hebt in de layout!
I agree. ;)

Showeb
27/02/05, 20:29
Copy van Templatemonster.

In hun voorwaarden staat dat je niks mag kopieren en doorverkopen.
Dat geld niet voor deze aanbieder waarschijnlijk...

Filipino
27/02/05, 20:35
Origineel geplaatst door HKoc
Copy van Templatemonster.

In hun voorwaarden staat dat je niks mag kopieren en doorverkopen.
Dat geld niet voor deze aanbieder waarschijnlijk...

Ik dacht dat ook al....

XS-24
27/02/05, 21:14
Ik ook, kan hem alleen niet vinden.

EWS
27/02/05, 23:38
Als je zeker bent dat het een kopie is (ikzelf ben niet bekend in templates wereldje dus ik weet het niet) dan gewoon even een modje erbij halen. Want zoiets moeten we natuurlijk niet hebben.

Als het geen kopie/namaak is; laat deze meneer even lekker verkopen. Misschien wel even uw Belgische KvK nummer invullen?

James
27/02/05, 23:45
Joepie, daar gaan we weer... laat de verkoop maar vallen jongens. En veel zoekgenot achter de template op templatemonster...

dotnetjunkie
28/02/05, 00:41
De links onderaan heeft hij wel degelijk zelf gemaakt :)
Er staat Sollutions (dubbele L!) terwijl het bovenaan in de header wel juist is...

PeterT
28/02/05, 00:47
Mensen, als je claimt dat het een template is; laat dan even de bijbehorende template zien..

James
28/02/05, 03:19
idd, ik neem aan dat dit dan ook een template is waarschijnlijk volgens jullie? beltoonz.nl of gocards.nl ?

Dennis
28/02/05, 14:00
Origineel geplaatst door HKoc
Copy van Templatemonster.

In hun voorwaarden staat dat je niks mag kopieren en doorverkopen.
Dat geld niet voor deze aanbieder waarschijnlijk... Had anders even direct een url vermeld :)

Komt wel zo netjes over.

Domenico
28/02/05, 16:08
Ok, de volgende persoon die iemand beschuldigd van plagiaat of verborgen verkoop van een template monster template zonder bewijzen(link?) is niet meer welkom op dit forum!