PDA

Bekijk Volledige Versie : Enveloppen drukken?



XS-24
26/02/05, 21:14
Ik zoek een programma waarmee ik enveloppen kan drukken en niet zoals in word steeds weer moet klikken :).

d.sp1d3r
26/02/05, 21:32
kan je die niet beter bij een drukker laten drukken???

Filipino
26/02/05, 21:33
Het goedkoopste is denk ik gewoon simpel in photoshop of word het ontwerpen en dan in grote oplage bij de drukker laten drukken.

Of bedoel je die stickertjes ?

In dat geval is mss de DYMO labelprinter wat (weet niet precies hoe dat ding heet, maar je weet denk ik wel wat ik bedoel, want hij is er in verschillende uitvoeringen)

EDIT:
d.sp1d3r was me net 1 min voor :P

XS-24
26/02/05, 21:35
Heb hier zelf een dymo label writer en een hp color laserjet.

XS-24
26/02/05, 21:37
En het gaat om het afdrukken van een kleuren logo links bovenaan de envelope, dymo valt af dan :).

Zenda
26/02/05, 22:55
Is Microsoft Publisher geen optie?

LoungeRoom
26/02/05, 23:03
Ontwerp maken en naar PDF converteren?
Een PDF kun je op de juiste maten instellen...

s.vossen
26/02/05, 23:22
Je kan in word toch ook 1 'sample' envelop maken met het Logo en een eventuele tekst er op en die kun je daarna toch zo vaak afdrukken als je wilt zonder klikken??

TSG-Hans
26/02/05, 23:39
Origineel geplaatst door XS-24
Ik zoek een programma waarmee ik enveloppen kan drukken en niet zoals in word steeds weer moet klikken :).

Regelmatig post jij bij soortgelijke posts van anderen dat dit niet thuis hoort op WHT. ;)

XS-24
26/02/05, 23:41
Inderdaad, heb het gevonden :).

Hij draaid nu lekker envelopjes uit.

EWS
27/02/05, 00:12
Ik gebruik gewoon publisher. Logo toevoegen, tekstvlak maken, klaar is kees.

Alleen de maten in Publisher kloppen niet, ik heb de zooi handmatig op de goeie plaats moeten krijgen. Dat heeft me 20 enveloppen gekost maarja.

Zenda
27/02/05, 09:05
Origineel geplaatst door EWS
Alleen de maten in Publisher kloppen niet, ik heb de zooi handmatig op de goeie plaats moeten krijgen. Dat heeft me 20 enveloppen gekost maarja.

Dat is inderdaad wel rot voor je. Zou je misschien (hier of via een PB) mij kunnen vertellen welke enveloppen je gebruikt en welke maten dan wel goed zijn?

jinxedworld
27/02/05, 09:36
Envelopshop.nl heeft leuke enveloppen. EA5 formaat met twee vensters. Je kan wel eens kijken op :
http://www.envelopshop.nl/enveloppen/EA5-venster-twee.htm

M-BahZ
27/02/05, 10:34
Origineel geplaatst door jinxedworld
Envelopshop.nl heeft leuke enveloppen. EA5 formaat met twee vensters. Je kan wel eens kijken op :
http://www.envelopshop.nl/enveloppen/EA5-venster-twee.htm
Bespaart je gelijk drukkkosten. ;)

Anyway, discrete enveloppen genieten mijn persoonlijke voorkeur. ;)
En dan niet a la Intrum Justitia d'r nog ff een postbus nummer bij opdrukken, want dat laat qua discretie te wensen over. ;)

XS-24
27/02/05, 14:45
Hier alleen een logo erop.

Met word :).

EWS
27/02/05, 23:49
Origineel geplaatst door Zenda


Dat is inderdaad wel rot voor je. Zou je misschien (hier of via een PB) mij kunnen vertellen welke enveloppen je gebruikt en welke maten dan wel goed zijn?

Ik zal je morgen even een plaatje van de enveloppen sturen, de maten van de enveloppen en het publisher bestandje. Nu ga ik slapen maar je kunt het in ieder geval wel verwachten ;)

henkowz
28/02/05, 08:00
Wij hebben enveloppen laten drukken, doosje vol.. in verhouding kost het relatief weinig en het staat netjes.