PDA

Bekijk Volledige Versie : Korteduur registraties NL-domeinen



clesoft
26/02/05, 13:15
Met ingang van heden introduceert CleSoft Webhosting de mogelijkheid NL-domeinen per week te registreren. Handig als u een tijdelijke aktie heeft, of om andere redenen tijdelijk een NL-domeinnaam wenst.

- De registratiekosten zal € 0,50 per week bedragen.
- Registratieperiode mag niet langer zijn dan één jaar, anders valt deze onder een 'gewone' registratie.

Voor meer info zie www.clesoft.nl

p4ubenl
26/02/05, 18:41
Dus jullie kunnen na 1 week het domein weer laten vervallen of zo?

paas
26/02/05, 18:44
Origineel geplaatst door p4ubenl
Dus jullie kunnen na 1 week het domein weer laten vervallen of zo?

Als je lid bent van SIDN kunt je een nl-domein binnen 10 minuten weer laten vervallen, dus ook bijv. per week.

vdx
26/02/05, 18:48
Maar je initieële kosten ben je sowieso kwijt (eenmalig + 1e kwartaal) ad EUR 1,40. Of je de domeinnaam nou 1 dag of 2 maanden houdt.

Vanaf 3 weken registratietijd wordt het genoemde concept winstgevend.

Showeb
26/02/05, 19:19
De kostprijs ligt veel hoger als 1,40
Je bent vergeten te rekenen dat je ook lidmaatschaps kosten hebt, een colo afneemt, servers hebt aangeschaft waar DNS op draait, administratie kosten, kantoorartikelen zoals papier, printer, fax, enz enz., Onderhoud en ga zo maar door.

Of krijg jij dat allemaal gratis :-)

vdx
26/02/05, 19:24
Ik heb het over de directe kosten.

Maar ik neem aan dat clesoft deze dienst "erbij" doet. De door jou genoemde kosten zijn dan al opgenomen in zijn normale bedrijfsvoering.

clesoft
26/02/05, 19:36
Origineel geplaatst door vdx
Ik heb het over de directe kosten.

Maar ik neem aan dat clesoft deze dienst "erbij" doet. De door jou genoemde kosten zijn dan al opgenomen in zijn normale bedrijfsvoering.

Ja, deze dienst doen wij er bij. Niet dat korter niet mogelijk is, maar wij gaan er van uit dat de meeste registraties toch minimaal 3-4 weken zal zijn.