PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik zoek goedkope reseller om mee te beginnen!



Gerwinow
24/02/05, 23:24
Hoi allemaal,

Ik ben net nieuwe hier, maar eigenlijk keek ik hier al een tijdje stiekem rond.
Ik had een goedkope reseller maar deze is niet doorgegaan.
het ging mij allemaal ''te'' sloom met et contract ect. ect.

Hierbij vraag ik jullie advies, welke reseller ik zou moeten nemen!

BVD

met vriendelike groet; Gerwin v. Dijk
Email: Gerwin@C-me2.nl

spirit010
24/02/05, 23:33
Welkom :-)

Zou je wat duidelijker kunnen zijn?

-zoek je een reseller om bij te hosten?
-zoek je een webhoster die je een resellerpakket kan aanbieden?

Als je aaanbiedingen wilt ontvangen moet je een md vragen om dit topic te verplaatsen. Hier mogen geen aanbiedingen gedaan worden

Remigius
24/02/05, 23:36
En als het topic verplaatst is, is het misschien ook handig om aan te geven wat je precies wilt indien je reseller wilt worden. Dus hoeveel HD ruimte, hoeveel dataverkeer, etc.

Ohja, welkom :)

Gerwinow
24/02/05, 23:43
Ow 10000 maal sorry ;)!

Tjah minimaale eisen

30gb data
3000 mb
Rest onbeperkt... ( wel met Pop3, PHP, MYSQL ect ect )

---
-zoek je een reseller om bij te hosten?
-zoek je een webhoster die je een resellerpakket kan aanbieden?
---

Keuze 2, ik zoek een webhoster die een resellerpakket aanbied

- Gerwin

Als je persoonlijk contact wil nemen kan dat via PM en Email en MSN
EMAIL+MSN: Gerwin@C-me2.nl

AlfaHosting
24/02/05, 23:56
Misschien is 'een goedkope' reseller om te beginnen helemaal geen goed begin van iets ...

EWS
25/02/05, 00:01
Origineel geplaatst door Mario
Misschien is 'een goedkope' reseller om te beginnen helemaal geen goed begin van iets ...

Ik ga mee in deze opvatting, ikzelf heb er nare ervaringen mee gehad. Ik zeg overigens niet dat alles wat goedkoop is slecht is.

Maargoed, als een modje even de topic kan verplaatsen naar een ander forum dan kunnen wij aanbiedingen doen waaruit jij kunt kiezen. Dan heb je een overzicht van de mogelijkheden en de prijzen, bij verschillende webhosts.

Hoe dan ook veel succes!

PeterT
25/02/05, 00:05
Hier mogen geen aanbiedingen gedaan worden, misschien kan je het eens in het aanbiedingen forum proberen :)

M-BahZ
25/02/05, 10:32
Het kan natuurlijk ook interessant zijn om eens te discusseren over iets zodat de topicstarter meer informatie heeft en zijn eigen mening kan vormen.
Gezien zijn post heeft hij nog geen eigen mening in zoverre dat hij hem ook zal kunnen onderbouwen.

Gezien bovenstaande reakties zijn er toch zeker wel wat verschillende meningen, die ongetwijfeld goed onderbouwd kunnen worden. ;)

Overigens zal dit topic ongetwijfeld weer verplaatst worden,waarna dr weer aanbiedingen geplaatst worden, en we met een paar dagen weer zo'n post kunnen verwachten.

EWS
25/02/05, 11:47
Dit soort posts zijn er inderdaad om de paar dagen wel ja. Niet dat ik dat erg vind overigens hoor:cool:

M-BahZ je doelt denk ik op een discussie over goedkope/budget hosting? Lijkt me wel interessant maar ik denk dat het toch weer in moddergooien eindigd tussen de kwaliteits hosters en de budget hosters:(

HBCS
25/02/05, 11:50
ik kan je aanbevelen om eens te kijken bij www.clesoft.nl
die bied het geen u wil aan
ik heb erg goede ervaring met hun
suc6

Gerwinow
25/02/05, 12:05
Waar moek dit onderwerp heen verplaatsen dan?

HBCS
25/02/05, 12:06
ik heb het gemeld dat je hem wilt verplaatsen gebeurt automaties

M-BahZ
25/02/05, 12:10
Origineel geplaatst door EWS
M-BahZ je doelt denk ik op een discussie over goedkope/budget hosting? Lijkt me wel interessant maar ik denk dat het toch weer in moddergooien eindigd tussen de kwaliteits hosters en de budget hosters:(
Ik bedoelde meer een discussie over de aspecten van resellerhosting. ;)

Het prijskaartje is inderdaad een aspect, maar er zijn natuurlijk ook andere vormen van het resellerschap die ter discussie gesteld zouden kunnen worden.

Wat bijvoorbeeld van het resellen voor een andere partij.
Je hebt dan lagere initiele bestedingen en de prijs/kwaliteitsverhouding zou er in principe niet direct onder hoeven te lijden.
Etcetera etcetera. ;)

In ieder geval zullen discussies dit forum beter ten goede komen als de functie als ontmoetingsplaats voor mensen die hosting zoeken. ;)
Het zal ook bijdragen aan het informerende karakter van dit forum.
Inderdaad zullen een aantal partijen met modder willen gooien, maar dan is het maar de vraag hoever het ontzien van die partijen wat bijdraagt aan het forum.

Gerwinow
25/02/05, 12:27
Zucht

Mensen met GOEDkoper ressellers

Mail/MSN: Gerwin@C-me2.nl

®on
25/02/05, 13:26
Origineel geplaatst door Gerwinow
Mensen met GOEDkoper ressellers
Wat noem je goedkoop? Wil je alleen kwantiteit of wil je ook een beetje kwaliteit erbij (service, support, uptime gararties etc etc)?

Gerwinow
25/02/05, 14:02
Het lijkt me wel logisch dat ik kwaliteit wil,

Denk bijv aan Uptime en support.

BVD


Gerwin

mguilmot
25/02/05, 14:09
Kijk eens bij www.thyatia.net :)

EWS
25/02/05, 14:16
Verdorie, nou mag ik mezelf niet promoten:p :p

Ik zou je www.icehosting.nl aanraden, hier heb ik zelf uitstekende ervaringen mee.

Jos2
25/02/05, 14:20
Doe je toch stiekem op deze manier ;)
Maar Websspace (http://www.websspace.com) is ook erg goed, goedkoop met goede support.

Marlies
25/02/05, 14:25
Ik zelf heb hele goede ervaringen bij Thyatia.net

Lage prijzen, extreem goede service ( op elk moment van de dag), goede snelheid, uptime etc, uitgebreide pakketen....

robinvanraan
01/03/05, 08:15
SPAM

®on
01/03/05, 08:21
Origineel geplaatst door robinvanraan
snelle service
Je beantwoord je eigen emails en supportvragen altijd erg snel bedoel je?

Als je dan verkapt reclame gaat maken, doe het dan goed en niet onder je eigen naam (http://www.domain-registry.nl/bestaat.php?domein=ffhosten&uitgebreid=CHECKED).

robinvanraan
01/03/05, 08:34
SPAM

®on
01/03/05, 08:38
Domein is pas 5 dagen geleden geregistreerd. :rolleyes: Beetje het standaard antwoord dat je retour geeft.

M-BahZ
01/03/05, 09:15
Origineel geplaatst door robinvanraan
is niet meer van mijzelf vriend van me heeft em reeds overgenomen... ik beantwoorde altijd wel snel ja... maar heb er nu geen tijd meer voor / zin meer in.

Hij beantwoord ook wel snel want zit een goed script in dat je kan zien wanneer er nieuwe berichten ed. zijn
Weet je wat jij zou moeten doen ?
Even langs de Kamer van Koophandel.
Vraag je gelijk even een BTW nummer aan bij de belastingdienst, zorg je dat je je administratie op orde hebt een gaan met die banaan. ;)

En laat dat gespam voortaan even achterwege.;)

Mark17
01/03/05, 16:36
Origineel geplaatst door EWS
Dit soort posts zijn er inderdaad om de paar dagen wel ja. Niet dat ik dat erg vind overigens hoor:cool:

M-BahZ je doelt denk ik op een discussie over goedkope/budget hosting? Lijkt me wel interessant maar ik denk dat het toch weer in moddergooien eindigd tussen de kwaliteits hosters en de budget hosters:(
een budget hoster hoeft geen slechte kwaliteit te leveren, een budget hoster kan ook goede kwaliteit leveren. een voorbeeld is pcextreme (geen reseller pakket, word als ik het goed heb gehoord aangewerkt).

Xerious
01/03/05, 17:03
Ik ben persoonlijk nogal huiverig voor resellers. Het is me net iets te vaak gebeurd dat je bij iemand van een jonge leeftijd komt die maar aan het slepen blijft met je site. Dan ziet hij bij provider X een goedkoper reseller pakket dan bij provider Y waar hij nu zit. Hoppa, de hele mikmak over naar provider X. Als die dan blijkt tegen te vallen gaat hoppa, de hele boel weer terug naar provider Y, of nog erger, provider Z.
Een beetje teveel gesjor met mijn websites gehad!