PDA

Bekijk Volledige Versie : [Aangeboden] Nieuwe PSP Layout



RicoBoy
22/02/05, 21:23
Ik ben hier voor het eerst, en ben een beginnende lay-out ontwerper. Ben op het moment bezig aan een Sony PSP Layout die ik dus probeer te verkopen op dit forum. Hij is nog niet 100% af, maar grotendeels dus wel, dus je weet wat je aanschaft. De layout is dus een PSD bestand, en wordt niet gesliced. Startbod: 20 Eur. Ophogen met 2,50 Eur.

Preview:

http://img170.exs.cx/my.php?loc=img170&image=psp0od.jpg

Edit: Uiteraard bied ik me hulp aan bij het inbouwen/omzetten naar html/php/etc. En ik kan uiteraard nog wat dingetjes erbij maken!

repsaj
22/02/05, 21:53
Kvk?

IceHosting
22/02/05, 21:57
Een playstation layout verkopen op een webhosting forum? Dat wil niet echt he?

RicoBoy
22/02/05, 22:31
Origineel geplaatst door IceHosting
Een playstation layout verkopen op een webhosting forum? Dat wil niet echt he?
En waarom niet? Ik kan het toch proberen? :)

XS-24
22/02/05, 22:32
Gemeld.

RicoBoy
22/02/05, 22:39
Gemeld? :S

xxuserxx
22/02/05, 22:42
aan een pm omdat je geen kvk hebt. Jammer, vond het een mooie layout.

XS-24
22/02/05, 22:44
Hij is inderdaad mooi, illegaal vuurwerk ook, beide mag niet :).

Waarom post je niet onder je eigen account peter?

xxuserxx
22/02/05, 22:45
Origineel geplaatst door XS-24
Hij is inderdaad mooi, illegaal vuurwerk ook, beide mag niet :).

Waarom post je niet onder je eigen account peter?

waaa niet zeggen joh. Is nog vanwege de PM's voor de gameservertak verkoop.

RicoBoy
22/02/05, 22:48
Ok, wil iemand heeeeel eventjes uitleggen wat het probleem hier is? :) Heb namelijk wel een KvK nummer hoor. ALs dat het probleem is...

XS-24
22/02/05, 22:53
Waarom vul je die niet in je profielin dan.

En ja dat is het probleem

(omg, wanneer gaan mensen nou de regels eens lezen.)

Luuc
22/02/05, 22:54
Origineel geplaatst door RicoBoy
Ok, wil iemand heeeeel eventjes uitleggen wat het probleem hier is? :) Heb namelijk wel een KvK nummer hoor. ALs dat het probleem is... Post dit dan even in je profiel. Dit is verplicht bij een advertentie.

Ik weet echter haast zeker dat een slotje op dit topic gaat, de meeste bezoekers op WHT zijn over het algemeen niet geinteresseerd in een 'gamedesign'.

Succes met de verkoop (hier of elders)! :)

eweps
22/02/05, 22:58
Lijkt me niks uit maken, deze lay-out(net als vele anderen) kan gewoon voor een webhosting doel gebruikt worden. Er staat toch geen bordje op met: game lay-out?

Graag wat opheldering hierover..

RicoBoy
22/02/05, 23:01
Inderdaad :) trouwens, KvK nummer staat erbij mensen. Lijkt mij dat er nu geen slotje op gezet hoeft te worden. Trouwens, ik kan inderdaad PSP items weghalen, en andere logo's etc erop zetten.

EWS
22/02/05, 23:30
Nou dan ga ik hier ook maar een bloemisten layout aanbieden, dan kun je de bloemen vervangen door servers.

Ik vind het een beetje te gek worden, mensen komen hier binnen en gaan PSP layouts aanbieden? Sorry maar ik dacht dat dit een webhostingforum was. Dan kan je wel zeggen dat de layout ook voor hosting gebruikt kan worden, maar dan word het hier een wildgroei van (beginnende) designers die een layout kwijt moeten.

Toevallig dat er in een andere thread ook al kritiek op zulke aanbiedingen van layouts was... :X


EDIT: sorry die thread gaat over domeinnamen maar ik vind dit net zoiets.

RicoBoy
22/02/05, 23:34
Ok EWS, sorry hiervoor dan. Dan mogen jullie dit topic wel sluiten,e n open ik een nieuwe als ik een Hosting Lay heb gemaakt. Sorry voor de last dan...

EWS
23/02/05, 00:03
Het is niet bepaald een last, maar het niveau van het forum moet wel een beetje hoog blijven lijkt mij anders word dit net een marktplaats.nl voor layouts. Snap je dat zelf toch ook? Dat is ook belangrijk;)

Concept-Design
23/02/05, 00:09
Misschien even op http://www.sitedeals.nl proberen?
Succes verder..

RicoBoy
23/02/05, 14:15
Ok, bedankt :)

XS-24
23/02/05, 15:29
Ik vind deze layout helemaal niet lelijk, heb hier wel hosting layouts gezien die stukken slechter waren :).

Domenico
23/02/05, 17:11
Niet hosting gerelateerd dus op slot maar succes verder.