PDA

Bekijk Volledige Versie : Grappige Mail: Modernisering is slecht !



Jacobs.T
22/02/05, 14:55
Vandaag ontving ik dit email bericht.

"Mijnheer,

bedankt voor uw belangstelling. Wij hebben de realisaties van **** bekeken en vinden hierin een aanpak precies zoals wij die NIET wensen.
Wij hanteren een zeer eigenzinnige kijk op het gebruik van de website en schuwen daarbij vooral alles wat te maken heeft met automatisatie, databases, plug-ins, real-time toestanden enz...

Met vriendelijke groeten,

Het ***** ****** team."

Eigenlijk is dit best een flatterende email. Wij hebben een 'EIGENZINNIGE' kijk op het gebruik van websites.
Databases SLECHT
Real-time pfff amateurs

Vond dit echt megagrappig net zoals mijn collega's :)
Toch al eens goed gelachen vandaag.
Wanneer we dan echter in de broncode van hun website gaan kijken van het geslaagde (kuch) en statische *.htm document zien we:

<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">

:D
Iemand al iets gelijkaardig meegemaakt?

lifeforms
22/02/05, 15:29
Ahahah...

Ja, al die moderne fratsen tegenwoordig...

Vroegah moesten we het internet aanslingeren om online te komen!

ensermo
22/02/05, 16:35
Wacht dus als ik het goed begrijp heeft hij de voorkeur aan Frontpage dan een goed gebouwde website met php en backend database??? :D

Hmm... ik ken ook zo nog een klant die vond dat hij zijn site binnen 2 dagjes had gemaakt en dat hij het onnodig en stom vond dat ik binnen 10 dagen een cms systeempje voor hem in elkaar had gezet waarmee hij zijn site altijd kon bewerken door simpelweg in te loggen. Tot de dag van vandaag heeft hij NIET toegegeven dat hij blij is ermee. (Hoewel medewerkers van hetzelfde bedrijf wel stiekem vertellen dat hij HEEL tevreden is ;) )

Soms willen mensen gewoon koppig zijn kennelijk.. of niet laten merken dat anderen beter inzicht hebben in bepaalde zaken! hahaha.