PDA

Bekijk Volledige Versie : [Godaddy] Verhuizen van OpenRegistrar/ SRS Domeinnamen nu mogelijk!



Mikey
21/02/05, 17:30
Aan alle klanten van ResellerSRS,

Bij ons zijn al enige tijd de Godaddy account gegevens bekend van ResellerSRS. Deze zijn verstrekt om administratieve handelingen sneller te kunnen regelen die betrekking hebben met het verhuizen van onze eigen domeinnamen. Nu wij zelf heel goed weten hoe het is om een klant te vertellen dat zijn domein verloren is gegaan door een fout waarbij je niet geheel duidelijk aan kan geven wat er nou aan de hand is, hebben wij met z`n tweeen besloten dat we 14 dagen lang ondersteuning zullen bieden aan de mensen die nog domeinen willen verhuizen die gelocked zijn.

Hoe gaan we te werk, je maakt een ticket aan op onderstaande link, als subject vul je het betreffende domeinnaam in. Alle overige velden vul je uiteraard ook in. Voor elk domein maak je een nieuwe ticket aan. Maak ticket aan (http://www.mijn-sleutel.net/support/index.php?department=9)

Waar wij niet op zitten te wachten
Rechtstreeks contact zoekende personen, hierbij tellend : Telefoon, fax, forum, mail. Tickets zijn de enigste communicatie middelen. Mocht je je er niet aan houden zul je door ons in ieder geval niet geholpen worden.

Eigenaar domein
Om abuse tegen te gaan zullen wij alleen domeinen approven waarvan we zeker kunnen zijn dat ze daadwerkelijk van de persoon zijn van wie zegt dat ze zijn. Bij twijfel gevallen zullen wij geen actie ondernemen.


Voorderest, wees blij dat er op moment iemand is die er wat tijd aan gaat besteden. Wij zijn niet de puinruimers, overnemers of wat dan ook. Dit is puur om jullie te helpen. Wij staan in geen enkel verband in een lijn met ResellerSRS.

getekend,

Mike & Sebastiaan

mdf
21/02/05, 17:52
Is het mogelijk om de domeinnaam zodra deze 'gered' is door jullie over te brengen naar een eigen godaddy account?

Vaxon Networks
21/02/05, 18:01
Aangezien jullie geen directe lijn hebben met resellerSRS:

Is het wel legaal/toegestaan wat jullie op dit moment doen?

Mikey
21/02/05, 18:24
Origineel geplaatst door Wolvie
Aangezien jullie geen directe lijn hebben met resellerSRS:

Is het wel legaal/toegestaan wat jullie op dit moment doen?

Wij doen op dit moment iets wat Johan allang had moeten doen! Wij zijn zelf het slachtoffer geworden van zijn nalatigheid. Wij willen niet dat bedrijven / klanten onnodig hun domeinnamen verliezen. Tevens zijn de gegevens door johan zelf verstrekt.

s.vossen
21/02/05, 18:27
Mijn complimenten voor de snelheid! Ik heb een paar minuten geleden 2 tickets aangemaakt en krijg nu al resultaat van GoDaddy!

Operator
21/02/05, 18:32
Origineel geplaatst door s.vossen
Mijn-Sleutel gebruikt logingegevens van ResellerSRS voor doelen waarvoor ResellerSRS volgens mij de logingegevens niet heeft gegeven. De logingegevens waren er puur voor om de domeinen van Mijn Sleutel te redden...

Aan de andere kant sta ik positief tegenover dit aanbod van Mijn Sleutel en hoop ik ook dat alles succesvol zal verlopen!!

De gegevens van SRS zijn door Johan enkele maanden geleden aan mij - Sebastiaan van Citus Internetdiensten - verstrekt. Dit heeft Johan destijds gedaan om inderdaad eigen domeinnamen te redden, maar ook om hem bij te staan in de grote hoeveelheid support tickets die hij kreeg. Ik heb in de afgelopen maanden al zo'n 30-40 non-citus domeinnamen geholpen te verhuizen. Ik heb hiermee nooit problemen gehad. Daarbij verlenen wij Johan een gratis dienst, ik verwacht niet dat hij dat niet respecteert.

Bedankt voor je positieve houding, wij doen er alles aan dit zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen!

Flydesign.nl
21/02/05, 20:17
Hoe gaat dit verder in z'n werk? Als ik bijvoorbeeld een domein heb dat ik wil verhuizen naar een andere deelnemer. Via de normale manier werkt dat niet, aangezien RSRS de acceptatie links in de e-mails niet aanklikt.
Moet ik die verhuizing weer aanvragen en tegelijk een ticket bij jullie openen? Zodat jullie het domein op een bepaalde manier vrij kunnen geven?

Mikey
21/02/05, 20:23
Ok, even voor de duidelijkheid. Hetgeen wat wij doen is als volgt:

Wij passen het email adres aan van de domeinhouder, tevens unlocken wij ook het domein. Vanaf dat moment is het domein vrij om te verhuizen.

FSCJasper
21/02/05, 20:36
Mooi initiatief.Helaas zijn enkele .com domeinnamen van mij al maanden geleden verloren gegaan door het laks handelen van ResellerSRS.

WouterSp
21/02/05, 20:53
Afgezien van de vraag of dit wel of niet legaal is vind ik dit een zeer goed initiatief van TS en Sebastiaan.

Ik heb het gelukkig zelf niet nodig. Maar voor de mensen die het wel nodig hebben: laat het een les zijn. En denk volgende keer goed na waar je je domeinnamen onderbrengt ;).

Mikey
21/02/05, 21:00
We zouden eigenlijk moeten hopen dat johan via een omweggetje mij de rest van de accounts geeft wij willen dit wel tijdelijk voor hem oplossen.

AlfaHosting
21/02/05, 23:24
Hebben jullie ook de gegevens van hun GKG account ?

Mikey
21/02/05, 23:37
Origineel geplaatst door Mario
Hebben jullie ook de gegevens van hun GKG account ?

nee

host3000
24/02/05, 01:26
Goed werk Mike & Sebastiaan ! Naam is netjes getransferred. Klasse !