PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaring BasehostING



robinnet
20/02/05, 02:42
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het hostingbedrijf BaseHosting?

Zenda
20/02/05, 09:51
De pakketten zien er goed uit.

Bij Webhosters kunnen mensen/klanten hun mening geven over het bedrijf. Ik zou zeggen, neem een kijkje bij die van BaseHostING:
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1862

Eris
20/02/05, 13:13
Bedrijf bestaat pas +/- half jaar. Op zich goede server en betrouwbaar.

Op dit moment worden er verschillende stream gehost en binnen kort ook die van TMF. (Weet het niet exact)

Alleen waar ik mij zorgen overmaak is de leeftijd van de eigennaar...

Hij is ook hier actief onder de nick ikkeweer.

ikkeweer
20/02/05, 13:26
Beste,

We kunnen natuurlijk niet onze eigen mening over ons hier gaan posten omdat zowat elke hoster zichzelf goed vind. Dus ik ga ook geen opmerkingen geven waardoor ik doe alsof ik beter ben dan de rest wat 90% hier zijn echt goede hosters. Wel zou ik u eventueel met wat andere klanten in contact kunnen laten brengen voor webhosting/streaming of colocated. Ook zoals Eris zei zijn we met enkele nieuwe projecten bezig waaronder Polar Productions, Warner Music en nog enkele anderen. Voor vragen kan u altijd mailen naar info@basehosting.nl of post het hier op het forum.

Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Alberts
Basehosting

Edit: Op http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1999 kan u ook een reactie lezen. Dit is van Basestream Projects maar Basestream Projects is een deel van Basehosting.

ikkeweer
20/02/05, 13:40
Origineel geplaatst door Eris
Alleen waar ik mij zorgen overmaak is de leeftijd van de eigennaar...


Ik zal mij er ook niet omheen draaien ben een 16 jarige jongen. Op zich zie ik er geen nadeel in.

Ook ben ik niet de enigste die aan basehosting werkt. Ik ben de officiele eigenaar en werk met 2 andere jongens eraan. 1 van 18 en de andere van 22.

robinnet
20/02/05, 19:21
Ik heb ook zeer Goede ervaringen met het Bedrijf :-) hé Sabastiaan. :P

ikkeweer
20/02/05, 19:22
Eeeuh :P waarom poste je dan dit topic ;)

robinnet
20/02/05, 19:24
WAAROM? = DAAROM

AlfaHosting
20/02/05, 20:11
Origineel geplaatst door robinnet
Ik heb ook zeer Goede ervaringen met het Bedrijf :-) hé Sabastiaan. :P

link: www.Basehosting.nl

Je vraagt naar ervaringen ? En je hebt zelf goede ervaringen ? Is dit een sorrt van goedkope reklamecampagne ?

ikkeweer
20/02/05, 20:58
nope ik vat het ook niet check post:Eeeuh :P waarom poste je dan dit topic en hij is niet eens klant bij mij. Hij heeft keer shoutcast servertje getest meer niet. :S

robinnet
07/03/05, 19:41
Hij is idd een beetje erg jong 15/16 jaar.
p.s hij heeft wel 20+ servers :P

TSG-Hans
07/03/05, 19:47
Origineel geplaatst door robinnet
Hij is idd een beetje erg jong 15/16 jaar.
p.s hij heeft wel 20+ servers :P

Ik heb zo het idee dat jij nog jonger bent :huh:

dreamhost_nl
07/03/05, 19:48
Topic is al vrij oudl waarom dient dit dan weer "gepushed" te worden? Daarnaast is het vrij vreemd dat er geen echte ervaringen uit komen, als dit bedrijf echt 20+ servers heeft... :X

M-BahZ
07/03/05, 19:57
Origineel geplaatst door dreamhost_nl
Topic is al vrij oudl waarom dient dit dan weer "gepushed" te worden? Daarnaast is het vrij vreemd dat er geen echte ervaringen uit komen, als dit bedrijf echt 20+ servers heeft... :X

&


Origineel geplaatst door ikkeweer
Ook zoals Eris zei zijn we met enkele nieuwe projecten bezig waaronder Polar Productions, Warner Music en nog enkele anderen.

Misschien maar even contact opnemen met Polar Productions en Warner Music. ;)

Overigens verkeerde ik in de vreemde onderstelling dat Warner Music reeds voorzien is van connectiviteit. ;)

TSG-Hans
07/03/05, 20:29
Origineel geplaatst door M-BahZ
Overigens verkeerde ik in de vreemde onderstelling dat Warner Music reeds voorzien is van connectiviteit. ;)

Het lijkt mij ook uiterst onwaarschijnlijk dat een Warner Music connectiviteit afneemt bij een bedrijf wat net een half jaar bestaat, en waarvan de eigenaar minderjarig is :huh:

AlfaHosting
07/03/05, 21:44
Wordt steeds grappiger dit verhaal ... ik denk dat ze gewoon wat goedkope publicteit wilden. Ik denk best dit topic sluiten en topicstarter bannen.

yourwish
07/03/05, 21:56
Origineel geplaatst door Eris
Alleen waar ik mij zorgen overmaak is de leeftijd van de eigennaar...


Leeftijd hoeft niets uit te maken, ken genoeg conculega's die rond de 16 jaar zijn en heb tot nu toe geen slechte ervaringen met ze.

ikkeweer
07/03/05, 23:21
beste 20+ servers is overdreven snap ook niet waarvan de dat halen. Polar zijn we werkelijk mee bezig neem contact met ze op als je wilt. Warner music werken we ook mee en niemand heeft gezegd dat we in hosting met hun werken. En neem ook gerust met hun contact op.

M-BahZ
08/03/05, 00:15
Origineel geplaatst door ikkeweer
Ook zoals Eris zei zijn we met enkele nieuwe projecten bezig waaronder Polar Productions, Warner Music en nog enkele anderen.
Eris had het over streams welke gehost worden.
Vervolgens kom jij met deze post.

Nu kom jij opeens aan dat je "werkt" met Warner, maar niet in hosting.

Sorry, dat ik het zeg, maar hiermee zet jij mensen (onbewust?) op het verkeerde been.

Zelf werk ik ook met enkele bedrijven die goed zijn voor miljoenen omzet in de muziek industrie. (te denken aan enkele platenlabels en distribiteurs)
Verder werk ik ook met enkele toonaangevende bedrijven met betrekking tot connectiviteit. (wie heeft er geen aansluiting bij een beetje grote telco. ;))

Wellicht dat je beter open kaart kunt spelen over je betrekkingen met bedrijven, als je hun naam noemt.
Anders kan je de melding van het hele bedrijf gewoon achterwege laten omdat je anders gewoon mensen op het verkeerde been zet en haast leugenachtig overkomt.

Maarja... dat is mijn mening. ;)