PDA

Bekijk Volledige Versie : Colocatie Londen



Wido
16/02/05, 20:37
Hoi,

Ik ben op zoek naar een goede colocated provider in Londen.

Wij gaan ons boeltje in de VS oppakken aangezien we mot hebben met onze dedicated provider aldaar.

Onze secundaire DNS draait nu nog in de VS en die missen we binnenkort dus.

Aangezien een weekendje londen nooit weg is en we buiten Nederland een secundaire DNS willen leek RedBus Londen ons wel een mooie locatie :)

Op google heb ik al wat gezocht en kwam van alles tegen.

1U en 50 a 100GB moet genoeg zijn.

Zijn er toevallig mensen hier met ervaringen met colocatie in Londen?

WouterSp
16/02/05, 20:51
Uhm. En als er dan wat met de server is? Wil jij even het vliegtuig pakken naar Londen?

Dan kan je m.i. beter een tweede DNS draaien in een ander datacenter in Nederland of Duitsland (kan je zelf heen rijden)...

Wido
16/02/05, 20:53
Origineel geplaatst door WouterSp
Uhm. En als er dan wat met de server is? Wil jij even het vliegtuig pakken naar Londen?

Dan kan je m.i. beter een tweede DNS draaien in een ander datacenter in Nederland of Duitsland (kan je zelf heen rijden)...

Volgens mij vroeg ik dat niet :)

We willen Nederland niet vanwege de geogragische scheiding (sla de RFC's er eens op na).

Duitsland is ook een optie, maar zo ver is Londen niet.

luser
16/02/05, 20:53
Origineel geplaatst door WouterSp

Dan kan je m.i. beter een tweede DNS draaien in een ander datacenter in Nederland of Duitsland (kan je zelf heen rijden)...

of BE

luser
16/02/05, 20:54
UK2 is zowat de grootste hoster in UK dachtik. Misschien daar is horen?

WouterSp
16/02/05, 21:22
Origineel geplaatst door Wido


Volgens mij vroeg ik dat niet :)

We willen Nederland niet vanwege de geogragische scheiding (sla de RFC's er eens op na).

Duitsland is ook een optie, maar zo ver is Londen niet.

Behalve dat er een plas water tussen Nederland en Engeland ligt ;).

Maar goed, veel succes ermee. Ik zou er nog eens een tweede keer over nadenken. Duitsland (of eventueel Frankrijk) is in noodgevallen toch een stuk makkelijker (en sneller) te bereiken.....

XF-RICK
16/02/05, 21:39
Kijk eens bij onze Engelse partner.

http://www.valuecolo.co.uk/

RBI 2 London

s2software
16/02/05, 21:52
Probeer anders eens TSN, hebben ook POP in Nederland :).

mdf
16/02/05, 23:24
Probeer Peer1 eens; hebben eigen datacentra in zowel de VS als London.

tindari
22/02/05, 19:54
een collega van ons heeft in het verleden een dedi server bij Vibus Ltd. gehad.. site is: www.vibus.co.uk

ciao!

EricV
22/02/05, 20:39
TrueServer zit ook in London, neem eens contact met hun op zou ik zeggen.

The MAzTER
22/02/05, 20:52
Origineel geplaatst door s2software
Probeer anders eens TSN, hebben ook POP in Nederland :).

Dat raad ik je dus echt af :p, ze zijn misschien goedkoop maar hun service, uptime en netwerk is echt bagger. Wij hebben daar in het begin een aantal servers gehad, uptime was 5% ofzo.

realhost
22/02/05, 21:14
is idd wel lastig, als er iets met je servertje is, dan moet je naar londen, maar als je daar een oplossing voor hebt, prima!!!