PDA

Bekijk Volledige Versie : Debiteur kwijt? hoe te vinden?



Vaxon Networks
15/02/05, 17:38
Dear wht-ers,

Ik ben een debiteur kwijt in venlo. Debiteur is verhuist, maar nieuwe woners willen geen informatie kwijt over nieuwe woonplaats van debiteur.

Enig idee hoe ik er achter kom waar die gene nu verblijft?

Bedankt!

Eris
15/02/05, 17:50
Bevolkings register?

Of dit kan en mag weet ik niet maar daar staat het in ^^

V. Kleijnendorst
15/02/05, 17:58
Als je je claim bij een deurwaarder neerlegt, kan deze je vordering voor je incasseren.

Lijkt me wel een laatste redmiddel.

superior-is
15/02/05, 17:59
Als deze is verhuisd, dan zal die ook wel z'n nummer hebben verhuisd. Zoek deze eens op in detelefoongids.nl of raadpleeg de kvk database.

Vaxon Networks
15/02/05, 18:03
Deurwaarder is bij mij in eerste instantie nog geen spraken, deze optie wist ik al alleen wil ik het eerst even zelf proberen. Heb nog geen negatieve ervaringen gehad tot nu toe. Maar hij is spoorloos, ook op internet. Ook gaat het niet om een heel erg hoog bedrag.

@superior-is: Ik kon zijn nummer niet vinden in de telefoongids, zijn oude nummer staat er ook niet in (afgeschermt).

Ik ga morgen eens bellen met gemeente venlo en eventueel KPN (denk niet dat die veel los laten).

In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

Jullie hebben deze situatie nog nooit gehad?

Vane
15/02/05, 18:56
Jawel maar wij maken gebruik van Intrum Justitia. Deze kunnen, ook als je debiteur niet meer op het oude adres woont, de gegevens voor je achterhalen.

M-BahZ
15/02/05, 19:04
Anders ga je ff op de koffie bij de nieuwe bewoners. ;)
Weet je trouwens zeker dat het wel nieuwe bewoners zijn ? ;)

Uiteraard kan je ook "de rat" proberen. *grin*

stijnbol
15/02/05, 19:18
Als ze een actief account hebben ff afsluiten na enkele mails :P Dan zullen ze wel snel reageren.

WebBizz
15/02/05, 19:21
De rat ?

Martijn P.
16/02/05, 09:23
Ik denk dat M-BahZ met de rat bedoelt dat je iemand anders langs kan sturen die zich voor doet als een oude kennis / oom / whatever om zo aan de nieuwe adresgegevens te komen ;)

Johant
17/02/05, 16:12
Origineel geplaatst door Vane
Jawel maar wij maken gebruik van Intrum Justitia. Deze kunnen, ook als je debiteur niet meer op het oude adres woont, de gegevens voor je achterhalen.

Dat kan inderdaad. Kost je alleen eenmalig € 2,90 per tracing. Wat ze wel heel graag willen hebben (is niet verplicht) is een geboortedatum van de klant.

M-BahZ
17/02/05, 17:56
Origineel geplaatst door Martijn P.
Ik denk dat M-BahZ met de rat bedoelt dat je iemand anders langs kan sturen die zich voor doet als een oude kennis / oom / whatever om zo aan de nieuwe adresgegevens te komen ;)
"de rat" was zeg maar een grapje die Wolvie wel begrijpt, evenals een select aantal andere mensen op dit forum ;)

aleto
22/02/05, 19:03
Is de 'klant' particulier of zakelijk?

Vaxon Networks
22/02/05, 20:30
particulier