PDA

Bekijk Volledige Versie : Help bij Hostingkeuze



anubix
13/02/05, 17:21
Ik heb heel dit forum + andere vergelijkingssite's afgezocht, maar kan nog steeds mijn keuze niet vinden. Ze beloven allemaal de hemel op aarde, maar in de werkelijkheid is dit natuurlijk anders...

Momenteel staat mijn website op een belgische hosting, maar door de traffiek (4000 bezoekers per dag, ongeveer 14 GB per maand traffic) betaal ik mij blauw aan extra GB.

De volgende punten zijn zeer belangrijk :

- Snelle server
- Weinig downtime
- Dataverkeer, 15 à 20 GB per maand
- Schijfruimte, minstens 200 mb

Daar deze site slechts een hobby van mij is (en ik er niets mee verdien) wil ik maximum 120 € per jaar aan hosting uitgeven.

Of de server nu in België, Nederland of Amerika staat maakt niets uit (meeste bezoekers zijn toch Amerikanen). Betaling liefst met overschrijving (ik ben van België).

Indien jullie een goede hosting weten, die aan deze voorwaarden voldoet, en goede positieve ervaringen aan hebben, deze hier even te posten

Alvast bedankt!

We Are Online
13/02/05, 17:24
Misschien dat een Mod deze even kan moven.. aangezien we hier geen aanbiedingen mogen plaatsen....

Algemene opmerking: het budget in combinatie met de wens is een beetje scheef.... als je echte kwaliteit wenst ..

webXpressions
13/02/05, 17:26
Je zou je aanbieding moeten plaatsen in het andere topic, dan kunnen alle hostingbedrijven reageren.

anubix
13/02/05, 17:40
Hosting moet ook geen topkwaliteit zijn. Een paar uur per maand downtime is aanvaardbaar. Wat snelheid betreft hoeft het niet supersnel te zijn, maar ook niet enerverend traag.

Ik zou liever eerst de reactie's van gebruikers horen omdat deze iets meer neutraler zijn.
Moet de mod echter vinden dat dit topic beter ergens anders past, gelieve hem dan te moven ;)

Ber|Art
13/02/05, 17:44
Als je reakties zoekt kan je mss beter bij webhosters.nl kijken :)

wdv
13/02/05, 17:44
Hmm ja, beetje lastig. Ik denk dat iedereen zichzelf wel de beste vindt (hier zitten vooral webhosters). Alleen niemand zegt iets omdat in dit gedeelte van het forum geen enkel bedrijf zichzelf mag promoten ;)

AlfaHosting
13/02/05, 18:18
Origineel geplaatst door wdv
Hmm ja, beetje lastig. Ik denk dat iedereen zichzelf wel de beste vindt (hier zitten vooral webhosters). Alleen niemand zegt iets omdat in dit gedeelte van het forum geen enkel bedrijf zichzelf mag promoten ;)

Als het zichzelf niet mag promoten kan men toch de topicstarter verder helpen naar andere bedrijven. Maar dat wordt te weinig gedaan uit schrik om een klantje minder. Mijn mening is dat er heus wel meerdere goede hosters zijn. Daarom wil ik alvast twee bedrijven posten waar ik goede ervaringen mee heb, prima hosting en ernstige mensen die het menen met hun support ...

www.citus.nl
www.alphaxs.nl

Ik denk dat beiden wel iets hebben dat in je budget past.

anubix
13/02/05, 22:54
Alvast bedankt voor de 2 bovenstaande, zien er wel interessant uit.

Ik heb een ander topic in adverteren gezet voor diegene die hun webhosting willen adverteren aan mij.