PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke hosting provider ?



Ho-Kan
07/02/05, 14:25
Hallo,
Ik ben net geregistreerd op dit forum en zit even met een vraag. Ik heb ook het forum een beetje doorgezocht, maar daar ben ik niet echt mee opgeschoten.

Ik zit met de volgende situatie: Ik moet een applicatie schrijven waar 10 gemeentes toegang op moeten kunnen hebben. Het moet voldoen aan de volgende specificaties:

- Windows 2003 Server
- IIS 6.0
- 10 MSSQL Databases a 50 mb
- ASP.NET ondersteuning
- min. 1 GB opslag en 1 GB dataverkeer

Hebben jullie suggesties voor mij, welke kwalitatief ook een beetje goed ?? Ik heb op dit moment al twee favorieten, denit en InternetUnie, en om nou alle andere 100 providers bij langs te lopen ??

Alvast bedankt,

mguilmot
07/02/05, 14:28
Ik denk dat je gewoon beter een aanbieding vraagt in het juiste forum, want de concurrentie is hier nogal groot ;)

Ho-Kan
07/02/05, 14:31
En dan wil ik graag objectieve antwoorden :D

mguilmot
07/02/05, 14:35
Dan kun je beter eens rondkijken op webhosters.nl of zo :p

Ho-Kan
07/02/05, 14:42
Heb ik gedaan, maar blijkbaar is de combinatie van 10 MSSQL-databases en virtual/shared hosting erg moeilijk (dedicated is eigenlijk beetje overdreven)... Alleen internet-unie en denit kunnen daar tot nu aan toe aan voldoen, en mijn vraag dus of er mensen met ongeveer dezelfde opzet zijn en ervaringen hebben met een goede provider ?!?!

Frangkje
07/02/05, 14:46
Je kunt toch wel zo de users / tabellen / rechten instellen dat je aan 1 database genoeg hebt ipv 10 databases? Ik denk dat je dan namelijk veel goedkoper en makkelijker uit kunt zijn.

Ho-Kan
07/02/05, 14:56
Dat zou kunnen, maar dan worden het wel hele grote databases. En daarnaast is het niet de bedoeling dat ik dat helemaal om ga gooien (misschien ooit eens)...

EWS
07/02/05, 14:56
Tsja veel webhosters gebruiken MySQL i.p.v. MSSQL, omdat MySQL opensource is. Je kunt het beste gewoon om een aanbieding vragen, maar verwacht geen objectieve antwoorden. Bedrijf 'a' zal niet snel zeggen dat je bij bedrijf 'b' moet gaan zitten. Maar wel krijg je een overzicht van bedrijven die het je kunnen aanbieden en tegen welke prijs.

Ho-Kan
07/02/05, 15:03
Bedoel je dan hier ergens om een aanbieding vragen, of gewoon naar de bedrijven een mailtje sturen ?? En een aanbieding bedoel je een offerte mee ???

Remigius
07/02/05, 15:36
Plaats je wensen hier (http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=14&daysprune=30) en kijk welke bedrijven je aanbiedingen doen. Hierna kan je van deze bedrijven op webhosters.nl de meningen opvragen van andere klanten.

Succes!

Ho-Kan
07/02/05, 16:30
Bedankt dat is het antwoord waar ik op zat te wachten :P

Vane
07/02/05, 20:18
Is.nl en Vevida.nl zijn twee goede.