PDA

Bekijk Volledige Versie : betaling middels telefoonrek



lacanau
06/02/05, 12:23
Kunnen jullie mij nader informeren terzake de mogelijkheden om via een 909 nummer een paar euro te laten betalen voor bezoek van een website zonder dat daar dan de helft vanaf gaat naar een provider ?

Andere suggesties om betaling te ontvangen zijn ook welkom.

Frangkje
06/02/05, 12:29
Als je een moderator vraagt om dit topic even te verplaatsen kan ik je hier namens SMSstunter wel een aantal aanbiedingen voor doen.

YouCMe
20/03/05, 14:12
Hmm hier ben ik ook wel benieuwd naar, zijn net bezig met een nieuw project waar dit misschien goed te pas kan komen. :)

eelcow
20/03/05, 14:35
misschien eens kijken op www.mobilemoney.com

YouCMe
20/03/05, 15:38
Origineel geplaatst door eelcow
misschien eens kijken op www.mobilemoney.com
Wat ik daaruit kan opmaken is dat het alleen voor mobiele toepassingen zijn bijv. screensavers, ringtones, etc.
Staat wel iets over Australiƫ dat kan betalen via sms, maar daar gaat die site verder niet over geloof ik :)

MaffeMuis
20/03/05, 16:45
Ze hebben daar toch ook echt de dienst dat mensen betalen via een 09 nummer En het bedrag wat je er voor wilt ontvangen kan je zelf instellen.

YouCMe
20/03/05, 17:04
Origineel geplaatst door MaffeMuis
Ze hebben daar toch ook echt de dienst dat mensen betalen via een 09 nummer En het bedrag wat je er voor wilt ontvangen kan je zelf instellen.
hmm nog een keer die site doornemen dan maar.. zal wel niet goed gekeken hebben dan whehe

Mikey
20/03/05, 17:43
mollie.nl kunnen ook micropayments regelen.

Sander-
20/03/05, 18:26
MobileMoney werkt prima. Gebruik ik ook voor mijn site deoppas.nl

Gewoon mensen laten sms'en, bellen of via paypal.

eelcow
20/03/05, 21:39
Origineel geplaatst door YouCMe

hmm nog een keer die site doornemen dan maar.. zal wel niet goed gekeken hebben dan whehe

ik zag dat je het gedeelte micropayments alleen kan aanklikken als je ingelogd ben, maar je kan wel in "Knowledge Base" kijken of daar nog wat uitleg staat.

smitcom
26/03/05, 21:41
DOMENICO EDIT: Lees de regels! Dit is geen advertentieforum dus jezelf aanprijzen is hier niet toegestaan.