PDA

Bekijk Volledige Versie : Creditcard betalingen



Chow
04/02/05, 01:15
Hoi,

Ik zoek voor m'n webshop een partij via wie ik cc betalingen kan laten doen. Hebben jullie suggesties??? De shop verkoopt goederen en geen diensten dus daarmee vallen sommige partijen af. Tarieven zijn heel belangrijk daar de marge op de door ons verkochte goederen al heel laag is.

royen99
04/02/05, 01:19
Eventueel 2CO (2CheckOut)?

Van hun website: (www.2checkout.com)

$49 one time signup fee
$0.45 per Sale
5.5% of Sale Amount
30 Day money back guarantee
No application fees
No monthly fees
No statement fees
No leases
No SSL certificate to buy
No fees for ACH deposits to U.S. or participating Canadian bank accounts
Check Payment or Low Cost Wire to Non U.S. Bank Accounts
FREE shopping cart
FREE code for your web site
FREE on-line tech support

evilnerds.com
04/02/05, 01:31
Bibit.com of TWYP van de ING Bank. Maar dat zijn wel de duurdere pakketten wat pas bij veel transactieverkeer rendabel is. TWYP is trouwens een implementatie van de InterPay Internet Kassa, ABN Amro en de BIK hebben die ook.

Ik denk dat PayPal de laagste drempel bied tot creditcard betalingen.

LoungeRoom
04/02/05, 01:33
Enkele partijen:

Triple Deal
http://corporate.tripledeal.com/payment.jsp?id=ps.costs&lang=nl

DataSmit
http://www.datasmit.nl/smartpay.asp?s=B11D19A3A8A7458FAA6CB052DE636B1A&act=kosten&cat_id=67

PayPal misschien iets voor je?
Succes!

Chow
04/02/05, 01:41
Paypal zit eral in. Ik heb idd 2checkout genomen als 2e processor.

The MAzTER
04/02/05, 01:50
hmm ik zoek hetzelfde

liefst zo iets als paypal, maar geen setup fee en van die achtelijke hogen fee's als 5.5%

heb namelijk een USA klant die niet meer via paypal kan betalen. (account geblockt)


@TS: www.worldpay.com maar vrij hoge fee (per jaar)

Tha_Wiz
04/02/05, 11:14
Ik zou ook Ogone E-Commerce (www.ogone.nl) eens bekijken, ze bieden vele mogelijkheden... Hieronder de specs van het kleinste abonnement:

Maandelijks abonnement: 30.99 euro
Transactieprijs: 0.86 euro
Activering: 297,47 euro

Bij meer dan 30 transacties is een groter pakket interessanter en kan de prijs zelfs dalen tot 0,2 euro per transactie.

stefken
04/02/05, 18:36
Ik heb nog nooit iets gekocht met kredietkaart, hoe kom je daar trouwens aan?

PeterT
04/02/05, 19:36
Via je bank :)

alex[nl]
04/02/05, 19:48
LEt wel op dat het cashen van cheques erg duur kan zijn. Verder vragen een aantal partijen wel voor een US citizen die meetekent met Social Security Number of een adres in de VS... Heb zelf wel eens met WorldPay gewerkt, mooi solide systeem maar wel prijzig... Zou voor 1 klant overigens helemaal geen merchant account nemen maar gewoon de PayPal creditcard functie gebruiken ... Je kan altijd de fee die je moet betalen doorrekenen aan de klant...

stefken
04/02/05, 23:45
Dus een kredietkaart kan je gewoon aanvragen bij je bank?
Ik gebruik nu nog e-banking maar ga wel eens vragen voor zo een krediet kaart, lijkt me handig en snel!

Dennis
05/02/05, 12:09
Maar er zijn geen creditcard-processors goedkoper dan Paypal? (2,7%)

Ik vind Paypal namelijk niet zo heel betrouwbaar. Na al die verhalen gehoord te hebben.

dotnetjunkie
06/02/05, 02:23
Origineel geplaatst door stefken
Dus een kredietkaart kan je gewoon aanvragen bij je bank?
Ik gebruik nu nog e-banking maar ga wel eens vragen voor zo een krediet kaart, lijkt me handig en snel!
Natuurlijk!, vind het overigens heel vreemd dat je bank je dit zelf nog niet heeft voorgesteld? Of je ook een kredietkaart wenst (meestal VISA) is normaal één van de standaardvragen als je ergens een rekening opent. Sommige banken geven je dat zelfs volledig gratis!

Dillard
06/02/05, 03:14
Origineel geplaatst door dotnetjunkie

Natuurlijk!, vind het overigens heel vreemd dat je bank je dit zelf nog niet heeft voorgesteld? Of je ook een kredietkaart wenst (meestal VISA) is normaal één van de standaardvragen als je ergens een rekening opent. Sommige banken geven je dat zelfs volledig gratis!

In nederland ja, maar Stephen komt uit België (en daar zijn ze minder scheutig met gratis VISA) :)

stijnbol
06/02/05, 09:06
Gratis VISA in België? Argenta is dan je toverwoordje. Iedereen, ouder dan 18 jaar en met een inkomen, moet maar een handtekening zetten en hij ligt klaar.