PDA

Bekijk Volledige Versie : Groothandel gezocht !



wbakker-letsgoonline
01/02/05, 21:57
Ik ben met spoed opzoek naar een groothandel in de omgeving van gelderland. Dit omdat een klant van mij een nieuwe HDD voor zijn colocated server nodig heeft die DOA (Dead on Arrivel) is. Wie weet er een of 2 :)

Bedankt alvast

EDIT: DE HDD die ik zoek is een Maxtor Atlas 10K IV

PeterT
01/02/05, 22:00
McDos in Nijmegen? :)

IceHosting
01/02/05, 22:12
NCS misschien?

http://www.ncs.nl/

Carl<n-media>
01/02/05, 22:38
Probeer het eens bij Office Centre (www.officecentre.nl).

wbakker-letsgoonline
02/02/05, 01:00
Dank jullie wel wij gaan deze bedrijven naar... :)

Mikey
02/02/05, 09:28
Met spoed zoek je een groothandel. bij geen elke groothandel kun je gelijk beginnen met shoppen, ze willen een kvk uittreksel btw etc etc. Is het niet verstandiger om bij een lokale computerboer iets te halen ?

wbakker-letsgoonline
02/02/05, 09:55
Wij hebben het zo juist geregeld met een uittreksel enz. :) Je hebt sommige groothandels die hier gelukkig niet moeilijk over doen.. Maar bedankt iedereen

hunter
02/02/05, 10:26
Origineel geplaatst door Mikey
Met spoed zoek je een groothandel. bij geen elke groothandel kun je gelijk beginnen met shoppen, ze willen een kvk uittreksel btw etc etc. Is het niet verstandiger om bij een lokale computerboer iets te halen ? Denk niet dat een locale computerboer een Maxtor Atlas 10K IV zomaar in het schap heeft liggen hoor :p

onlinesx
02/02/05, 11:04
Alternate in Rotterdam is ook zeker een aanrader! Goeie service, een breed assortiment en veel op voorraad. Kijk eens op www.alternate.nl.

PeterT
02/02/05, 12:14
Origineel geplaatst door Mikey
Met spoed zoek je een groothandel. bij geen elke groothandel kun je gelijk beginnen met shoppen, ze willen een kvk uittreksel btw etc etc. Is het niet verstandiger om bij een lokale computerboer iets te halen ?

McDos, uittreksel + uurtje wachten + telefoontje = account :)

host3000
27/02/05, 18:12
Origineel geplaatst door PeterT


McDos, uittreksel + uurtje wachten + telefoontje = account :)

Jaja.

Aanvraag, telefoongesprek, twee weken wachten. Nog niets.

Mikey
27/02/05, 19:35
Origineel geplaatst door host3000


Jaja.

Aanvraag, telefoongesprek, twee weken wachten. Nog niets.
Vond het ook al zo vreemd binnen een uurtje :)

Dennis
27/02/05, 19:40
Maxtor Atlas 10K
Als je een SCSI-HDD neemt, kun je dan niet beter direct voor 15K gaan? En dan bijvoorbeeld 36,7GB?

Verder... wij zijn heel tevreden over NCS. McDOS is goedkoper, maar die heeft minder op voorraad, dus kopen bij vaker bij NCS.

Mikey
27/02/05, 19:53
Mcdos voorraad verschilt heel erg, zit erg grote stroom in. Ene dag zijn er heel produkten in overvloed terwijl je dag later achter het net vist :)

PeterT
27/02/05, 20:21
Origineel geplaatst door Mikey

Vond het ook al zo vreemd binnen een uurtje :)

Ik had al een keer gemaild, kreeg mailtje terug, met de vraag om even formulier te sturen samen met uittreksel KvK, uurtje later kreeg ik het telefoontje..

pukker
28/02/05, 22:52
Origineel geplaatst door xolution
Alternate in Rotterdam is ook zeker een aanrader! Goeie service, een breed assortiment en veel op voorraad. Kijk eens op www.alternate.nl.

ridderkerk :D
binnenkort barendrecht