PDA

Bekijk Volledige Versie : Hardware vraagje!



cowbeast
31/01/05, 15:18
hellow iedereen!

Ik ben nieuw in deze branche, En ik ben bezig met de bouw van een eigen server! Maar ik weet nie echt wat ik moet nemen! Ik ben momenteel in het bezig van een 19" kast 2 U. En ik wil game en web hosten! Maar ik heb al het 1 en ander opgezocht van hardwares! Maar ik graak er niet echt uit! Ik wil nl een duel server bouwen maar ik weet niet welke procesor ik best zou nemen! Ik heb al gedacht xeon of operaton maar deze zijn te duur voor me! Dus wil ik iets doen met een Pentium 4 of AMD athlon seperon! Kan iemand helpen :)

Greetz Mathieu

zb-anna
31/01/05, 19:15
Vraag het eens aan Ahead IT, heb het idee dat zij weten waar ze mee bezig zijn.

Ze zijn ook aanwezig op dit forum.

Het is overigens aan te raden wat meer research te doen voordat je start als webhoster.

Triloxigen
31/01/05, 19:31
User is banned :)

dreamhost_nl
31/01/05, 19:32
User is banned


Na zo weinig berichten al?

Maar om terug te komen op je vra(a)g(en) :
Ik denk dat je je eerst wat beter moet gaan verdiepen in de materie voordat je daadwerkelijk ook maar iets wilt beginnen of aan gaan bieden. Sorry dat ik het moet zeggen, maar dit is echt een prachtig voorbeeld van de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt...

Bestlevel
31/01/05, 19:43
Als je games gaat hosten raad ik je toch een dual xeon opstelling aan. Games vragen veel van de machine`s

MediaServe
01/02/05, 00:48
Origineel geplaatst door Bestlevel
Als je games gaat hosten raad ik je toch een dual xeon opstelling aan. Games vragen veel van de machine`s Was het niet zo dat AMD beter zijn best deed bij gameservers? Dus voor gameservers is mijn advies een (dual) AMD Opteron :)

Voor zover ik weet is het hardwarematig niet mogelijk een een Pentium 4 in een Dual opstelling te zetten. Misschien is een Athlon XP een oplossing?