PDA

Bekijk Volledige Versie : Bereiken sity



Lepel
31/01/05, 12:37
Ja ik weet het, jammer dat het hier moet.

Sity is niet te bereiken en het forum is nu wederom offline gehaald om negatieve reclame te voorkomen.

Is dit normaal voor webhosters downtime van 4 weken?

Triloxigen
31/01/05, 12:41
Nee, dit is niet normaal.
Maar ik meen dat er binnenkort een aantal veranderingen doorgevoerd gaan worden...

itc
31/01/05, 13:21
Mooi... vooral als dat stoppen inhoudt! :@

Nee serieus, het zoveelste item over Sity, denk je dat het even rustig is... maar helaas. Eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat het zo jammer is om te zien dat alle klachten hier maar steeds over een 3-tal 'niet nader te noemen maar voor iedereen bekende' bedrijven gaat die het steeds voor elkaar krijgen om ontevreden klanten te maken.

Maar goed, om toch iets 'opbouwends' in mijn post te zetten: laten bedrijven als Sity hun forum gewoon online houden, dat was een goed initiatief en houdt WHT vrij van zulke post als die hierboven.

Bontekoe
31/01/05, 13:23
Eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat het zo jammer is om te zien dat alle klachten hier maar steeds over een 3-tal 'niet nader te noemen maar voor iedereen bekende' bedrijven gaat die het steeds voor elkaar krijgen om ontevreden klanten te maken.
3 ? kan er maar 2 bedenken ;)

Misschien is Peter van sity bereikbaar via MSN? Neem aan dat klanten zijn adres hebben.

Domenico
31/01/05, 13:42
Dit hoort niet op het forum thuis!