PDA

Bekijk Volledige Versie : Facturatie en bestel scripts, tips?



Xerious
29/01/05, 22:22
Ik ben al een tijd bezig een goed facturatie programma te zoeken. Het programma, moet online zijn(scripts dus).

Er zijn maar twee functies die ik echt zoek:
-Automatisch verwerken bestellingen, toemailen van accounts zonder inmening van onze kant(API verwerking)
-Facturen sturen, en die ook weer sturen na het verstrijken van het termijn
-Direct Admin compatible

Maar positieve punten zijn:
-Mailing naar klanten
-Ticket systeem
-Online overzicht facturen

Welke programma's gebruiken jullie? Of kunnen jullie aanraden. Ik heb al via de search een lijst met programma's gevonden, maar ik zoek meer persoonlijke meningen.
Whois.Cart is leuk, maar valt af. ModernBill staat al in de lijst met opties, alleen is het behoorlijk prijzig.

Overigens, als je er zelf iets voor gemaakt hebt en dat eventueel wil verkopen mag je met mij contact opnemen via PM/mail.

Zenda
29/01/05, 23:44
Ik heb het zelf geschreven in PHP.

Alles is niet "automatisch". Bij de facturen moet ik het zelf intypen en komt er een PDF uit. Deze stuur ik dan vervolgens op naar de klant. Zo houd ik mijn overzicht en weet ik zeker dat niets fout gaat.
Tevens is het dus overal in de wereld te bereiken, en dat heeft inderdaad zo zijn voordelen.

onlinesx
29/01/05, 23:55
ClientExec is zeker aan te raden! Wij gebruiken het voor ons order- en administratiesysteem en heeft ook een redelijk uitgebreid ticketsysteem in zich. Automatisch accounts aanmaken kan het alleen op cpanel geloof ik. Probeer het in elk geval gewoon:

http://demo.clientexec.com

En wat de kosten betreft, deze zijn het waard... voor 99 dollar heb je het script + uitstekende support.

Xerious
30/01/05, 00:04
ClientExec kende ik ook al, maar ik zit eigenlijk te wachten op DirectAdmin integratie, die staat alleen ergens achteraan op de agenda.

Zenda
30/01/05, 00:16
Xerious, waarom laat je er geen maken aan je wensen?

XBL
30/01/05, 00:30
Wij draaien wat jij zo ongeveer wilt: http://www.unknownproject.info/site/demos/rracc/. Zelf geschreven met een goede vriend samen. Wat jij wilt is welliswaar niet volledig geautomatiseerd (moet nog wel enige controle blijven), en is puur knopjes indrukken. Maar als je het automatisch wilt, is dat net zo makkelijk (laten) maken.

Integratie met DA is overigens ook een piece of cake. Sterker nog, er komt, als de DA server in productie genomen is, een versie al plugin welke dus volledig samenwerkt met het account in DA. Een paneel voor alle zaken voor zowel de klant, als de hoster en de resellers.

Jochem

Xerious
30/01/05, 01:37
Origineel geplaatst door Zenda
Xerious, waarom laat je er geen maken aan je wensen? Ik verken liever altijd eerst de markt, kijken naar alle producten of er wat tussen zit. Misschien kijk ik binnekort wel even rond voor een offerte.

Dillard
30/01/05, 02:02
www.modernbill.com

Xerious
30/01/05, 02:12
Lees de eerste post nog eens ;). Vooral dat stukje onderaan.

Zenda
30/01/05, 11:21
Misschien heb je hier wat aan:

http://www.google.nl/search?q=Web+host+billing+software