PDA

Bekijk Volledige Versie : PortNap..



Jovannie
27/01/05, 00:47
Hallo hallo,

Heeft er iemand ervaring met PortNap?!?!?

2 weken geleden server besteld, toen gaven zij aan dat de server afgelopen vrijdag online zou zijn. Gisteren een mail gekregen dat de server online zou zijn, maar is helemaal niet online. Ticket gestuurd, nog steeds geen reactie.

Als ik in whois kijk zie ik adresgegevens in Emmen.. Als ik via mijn bronnen naar telefoonnummers zoek op dat adres krijg ik alleen particulieren..

Heb geld betaald voor server en weet niet eens of bedrijf wel betrouwbaar is.

Heeft iemand meer info?!?!?!


Greets,

Jovannie

wbakker-letsgoonline
27/01/05, 09:22
Je kan natuurlijk ook dat particulieren nummer bellen, het kan namelijk zijn dat ze vanuit huiswerken....

Danger
27/01/05, 11:33
inderdaad... ik heb ook geen kantoor, ik doe mijn werk gewoon thuis net zoals mijn colega. Over een jaartje of 3 ga ik eens kijken voor een kantoor

Jovannie
27/01/05, 11:37
Origineel geplaatst door Danger
inderdaad... ik heb ook geen kantoor, ik doe mijn werk gewoon thuis net zoals mijn colega. Over een jaartje of 3 ga ik eens kijken voor een kantoor

Klopt..
Maar als ik alle nummers bel dat geregistreerd staat op dat adres, is er geen PORTNAP!

PeterT
27/01/05, 12:28
Er was hier laatst een topic over in de lounge geloof ik.
Diegene heeft de nummers van PortNAP -> gebruik de search even :)

McRox
27/01/05, 16:46
Beste Jovannie,

Er is geen klant die twee weken zit te wachten op zijn/haar dedicated server.

Het lijkt mij in ieder geval niet netjes om publiekelijk verkeerde informatie te geven.

Ik verzoek u telefonisch of per ticket contact op te nemen met ons, mocht u enige vragen en/of opmerkingen hebben.

Ik hoop zo spoedig mogelijk wat van u te mogen horen!

ServerStrike.nl
29/01/05, 19:45
*foutje*

AlfaHosting
29/01/05, 19:57
Wat wel vreemd is, is dat je je serverinformatie niet netjes en compleet in een mail krijgt. Je krijgt de logins, en dan moet je zelf gaan vragen naar de rest zoals de APC, externe backup en andere gegevens.

Hier kunnen ze alvast nog in verbeteren.