PDA

Bekijk Volledige Versie : KvK-banner



Zuidberg
17/01/05, 17:18
Ik zie net op de site van de KvK dat er een speciale banner is voor de ingeschrevenen naar hun pagina in het handelregister.

Zie voor meer info: kvk.nl/kvkbanner (http://www.kvk.nl/kvkbanner).

Zijn er mensen die deze banner op hun site gaan zetten?

RayManZ
17/01/05, 17:21
Ik vind 'm veel te groot daarvoor. 88x31 ofzo was beter geweest.

Of nog kleiner.

Zuidberg
17/01/05, 17:23
Origineel geplaatst door RayManZ
Ik vind 'm veel te groot daarvoor. 88x31 ofzo was beter geweest.

Of nog kleiner.
Daar heb je gelijk in. De grootte van de Get Firefox-button op dit forum is goed of misschien ietsjes groter.

Raptor
17/01/05, 17:24
120 bij 60 vind ik een aanrig goed formaat.

XBL
17/01/05, 17:56
Zelf een knopje gemaakt met Free RSS Graphic Tool (http://www.feedforall.com/public/rss-graphic-tool.htm). Intressant als je meerdere buttons hebt, en ze in een soort rss style wilt brengen.

Je kan natuurlijk zelf ook even fotosoepen (en iets maken in de stijl van je site). Je zit dus niet vast aan de banner. Maar je hebt wel meteen de urrel :).

Jochem

henkowz
18/01/05, 08:46
Ik ga gewoon een linkje achter het nummer zetten, lelijke banners :x

XS-24
18/01/05, 09:59
Je kan ook gewoon een linkje maken naar:

https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=<jenummer><je dossiernummer of 0000als je die niet hebt>

henkowz
18/01/05, 11:12
Idd 8) zo heb ik het ook gedaan

Zuidberg
18/01/05, 18:13
Ik vind die banners ook niet geweldig, maar ik vroeg me af er mensen zijn die er een op hun site zetten :)

Zelf doe ik het niet: een linkje is beter. Ik denk ook niet dat de klant op zo'n banner zit te wachten...

XBL
18/01/05, 19:47
Origineel geplaatst door Zuidberg
Zelf doe ik het niet: een linkje is beter. Ik denk ook niet dat de klant op zo'n banner zit te wachten... De banner is ongelukkig gekozen, maar het idee is goed. Een soort van uniformiteit van alle 'officiele' bedrijven. Als elk bedrijf dit zou plaatsen, zou dat veel meer vertrouwen wekken bij de consument. De consument ziet dan immers direct dat het een officieel bedrijf is (niet dat dat veel uit maakt, maar het schept vertrouwen).

Jochem

Savvas
19/01/05, 07:44
Origineel geplaatst door Zuidberg
Zelf doe ik het niet: een linkje is beter. Ik denk ook niet dat de klant op zo'n banner zit te wachten...

Die banners kweken de eerste indruk bij de klant, ik denk dat het meer effect zal geven dan slechts een link..

RobbertC
19/01/05, 08:33
Origineel geplaatst door XBL
De banner is ongelukkig gekozen, maar het idee is goed. Een soort van uniformiteit van alle 'officiele' bedrijven. Als elk bedrijf dit zou plaatsen, zou dat veel meer vertrouwen wekken bij de consument. De consument ziet dan immers direct dat het een officieel bedrijf is (niet dat dat veel uit maakt, maar het schept vertrouwen).

Jochem Een KvK-inschrijving is toch niet meer dan normaal, zelfs verplicht?

Ik snap niet waarom ik nu met een banner moet laten zien van "kijk mij eens stoer zijn met m'n inschrijving".

Een KvK-inschrijving kan ook een vals gevoel van veiligheid geven. Want een KvK-inschrijving zegt helemaal niks over een bedrijf.

Dennis
19/01/05, 08:36
Ik zie ook niet in waarom jij een url naar kvk.nl moet plaatsen? Gewoon kvk-nummer vermelden op de contact/overons-pagina lijkt mij ook genoeg.

XBL
19/01/05, 08:37
Origineel geplaatst door RobbertC
Een KvK-inschrijving is toch niet meer dan normaal, zelfs verplicht?Jup, maar vertel dat dan ook aan die vele illegale bedrijfjes.


Ik snap niet waarom ik nu met een banner moet laten zien van "kijk mij eens stoer zijn met m'n inschrijving".Het is eerder bedoeld al "kijk mij, ik sta ingeschreven bij de kvk. Klik hier en je vind alle informatie over mijn bedrijf".


Een KvK-inschrijving kan ook een vals gevoel van veiligheid geven. Want een KvK-inschrijving zegt helemaal niks over een bedrijf. Inderdaad, dat stelde ik ook. Maar naar mijn idee geeft een bedrijf mét kvk inschrijving (anders ben je sowieso geen bedrijf, maar dat daar gelaten) meer vertrouwen. En is er ook daadwerkelijk meer te vertrouwen. Het bedrijf is namelijk 'officieel' bezig, ze hebben er iig tijd in gestoken om het allemaal legaal te maken.


Origineel geplaatst door DennisCitus
Ik zie ook niet in waarom jij een url naar kvk.nl moet plaatsen? Gewoon kvk-nummer vermelden op de contact/overons-pagina lijkt mij ook genoeg.


Door duidelijkheid te geven over hoe uw bedrijf ingeschreven staat in het handelsregister, hoe uw bedrijf in elkaar steekt en wie er mag tekenen namens uw bedrijf, krijgen uw zakenpartners een duidelijk en actueel beeld van uw onderneming.
en

Voor (grote) beursgenoteerde vennootschappen geldt dat de Corporate Governance Code - zoals deze is opgesteld door de Commissie Tabaksblat - vraagt om hun handelsregisterinformatie toegankelijk te maken via de eigen website.

Jochem

reactie op DennisCitus toegevoegd

®on
19/01/05, 09:08
KvK inschrijving zegt helemaal niets. Er loopt een goed voorbeeld op dit forum rond van een bedrijf :rolleyes: dat knap misbruik heeft gemaakt van de KvK inschrijving (namelijk achteraf uitschrijven, erg handig voor de belastingdienst), en enkele maanden later gewoon doodleuk weer een nieuwe inschrijving liet plaats vinden. En nee, ik noem geen namen.

Nu zal de gemiddelde consument niets van dit soort praktijken afweten, maar ik neem aan dat er toch niet alleen zaken gedaan wordt met particulieren?