PDA

Bekijk Volledige Versie : Maken van een banner?



Svenneke
10/01/05, 16:31
Voor een klant hebben wij een animated banner nodig, precies hetzelfde wat je hier kunt zien: www.noir.nl/Page3.gif , maar dan met een andere tekst erin.

Kan iemand dit maken? Zo ja, wat voor prijs reken je hiervoor.

Aub reactie via mail of PM.

Henky!
10/01/05, 16:37
Vraag Ber-Art eens (aanwezig op forum).

Ber|Art
10/01/05, 16:48
Kijk op www.bannershop.org :)

Svenneke
10/01/05, 16:57
Iedereen is nog vrij om te reageren...

Inschrijving sluit op 12 januari 20.00

Mr.Paparazzi
10/01/05, 17:03
Beste Svenneke,

Voor 50 euro kunnen wij voor u dit realiseren.

Contact me via PB indien interesse

TechXP
10/01/05, 17:39
Beste Svenneke,

Voor 30 euro excl.BTW kan ik dit voor u maken.

Email me op: info@romisoft.com

Met vriendelijke groet,

Alex Romijn

Xoxeno
10/01/05, 17:43
voor een luttele € 20 kan ik zo'n banner'tje wel maken!

Undo
10/01/05, 20:38
15 euro en de banner wordt gemaakt en dezelfde dag nog afgeleverd:). Dat is toch geen moeite:).
Mvg.,
W.Ooms

Svenneke
10/01/05, 20:43
Origineel geplaatst door Undo
15 euro en de banner wordt gemaakt en dezelfde dag nog afgeleverd:). Dat is toch geen moeite:).
Mvg.,
W.Ooms

Dat klinkt aantrekkelijk, dat betreft dus ook animated banners?

Neoky
11/01/05, 10:52
die voor 10 euro en ook zelfde dag afgeleverd!

kilian
11/01/05, 12:44
Wie bied lager? :)

Xoxeno
11/01/05, 17:34
€ 9.90?! :) Wordt direct gemaakt na ontvangst betaling!

Domenico
11/01/05, 17:41
Wil er nu echt niemand iets meer uitgeven voor banners, site en logo ontwerp?

Een paar nulletjes erachter is voor ons geen probleem als het maar goed en op een professionele manier gebeurd.

Ik zou graag wat voorbeelden willen zien van de heren/dames aanbieders.

We bespreken overigens op dit moment of aanbieders van layouts, skins logo's en banners hier iig ook niet een KvK nr. moet hebben. Het moet niet gekker worden. :(

Svenneke
11/01/05, 17:56
Origineel geplaatst door Domenico
Wil er nu echt niemand iets meer uitgeven voor banners, site en logo ontwerp?

Een paar nulletjes erachter is voor ons geen probleem als het maar goed en op een professionele manier gebeurd.

Ik zou graag wat voorbeelden willen zien van de heren/dames aanbieders.

We bespreken overigens op dit moment of aanbieders van layouts, skins logo's en banners hier iig ook niet een KvK nr. moet hebben. Het moet niet gekker worden. :(

In deze slechte economie wordt verwacht dat bijna alles voor niets kan (helaas)

kilian
11/01/05, 18:07
Origineel geplaatst door Svenneke


In deze slechte economie wordt verwacht dat bijna alles voor niets kan (helaas)

Nou ja... t is waar je naar verlangt. Als het enkel een tekste in een banner is ga je geen 'paar nulletjes meer betalen'. Natuurlijk zit dat anders als je een marketingboreau binnen laat voor een logo.

Maar weer iets terug ontopic, wil je ts _precies_ dezelfde gif met echt enkel een andere tekst of het zelfde idee?

Svenneke
11/01/05, 18:40
Origineel geplaatst door kilian


Nou ja... t is waar je naar verlangt. Als het enkel een tekste in een banner is ga je geen 'paar nulletjes meer betalen'. Natuurlijk zit dat anders als je een marketingboreau binnen laat voor een logo.

Maar weer iets terug ontopic, wil je ts _precies_ dezelfde gif met echt enkel een andere tekst of het zelfde idee?

De foto moet vervangen worden en 1 view moet andere tekst in komen...

Ber|Art
11/01/05, 19:41
Ik zou graag wat voorbeelden willen zien van de heren/dames aanbieders.Zie voor onze portfolio: Bannershop.org :) voorbeelden genoeg en ook nog te betalen ;)

Svenneke
11/01/05, 20:00
Inschrijving is gestopt en de opdracht ik reeds aan een inschrijver vergeven....

Ber|Art
11/01/05, 20:05
Bedankt voor je mededeling! laat je het resultaat zien? :)

V. Kleijnendorst
11/01/05, 21:58
€ 9.90 - Photoshop licentie - afschrijving computer - telefoonkosten?

kilian
11/01/05, 22:04
Origineel geplaatst door V. Kleijnendors
€ 9.90 - Photoshop licentie - afschrijving computer - telefoonkosten?

wat bedoel je?

Ber|Art
11/01/05, 22:15
Hij bedoeld waarschijnlijk; hoe kan het nu zo zijn dat je een banner maakt voor 10 EURO als je voor een Adobe Photoshop licentie 999 EURO en voor Illustrator 649 EURO (prijzen volgens Misco.NL) moet betalen :)

Svenneke
11/01/05, 22:20
Denk dat het niet realistisch is dat hier veel mensen een licentie hebben voor Photoshop en dergelijke :)

RobbertC
12/01/05, 08:11
En dus illegaal bezig zijn? Way to go, mensen...

Ber|Art
12/01/05, 08:41
Denk dat het niet realistisch is dat hier veel mensen een licentie hebben voor Photoshop en dergelijke Ik mag toch hoppen van wel, het kan toch niet zo zijn dat er PSD files worden afgeleverd zonder dat je een Photoshop licentie hebt? Wij hebben iig wel alle benodigde licenties! Dus Photoshop 7.1 en CS, Illustrator 10.03 en CS en Ulead GIF Animator 5. Ook alle gebruikte Fonts worden waar nodig gekocht!

Svenneke
12/01/05, 08:59
Origineel geplaatst door Svenneke
Denk dat het niet realistisch is dat hier veel mensen een licentie hebben voor Photoshop en dergelijke :)

Ik heb zelf geen Photoshop en al die ratenplan, maar denk je nu echt dat alle hobby-isten legaal werken (dus een licenties hebben van 999 euro?)

mguilmot
12/01/05, 09:00
Ik denk ook niet dat iemand jou geviseerd had BerArt ;)

RobbertC
12/01/05, 09:06
Origineel geplaatst door Svenneke


Ik heb zelf geen Photoshop en al die ratenplan, maar denk je nu echt dat alle hobby-isten legaal werken (dus een licenties hebben van 999 euro?) Als een (grafische) student of iets dergelijks een illegale kopie heeft kan ik dat nog begrijpen. Maar zodra je geld gaat verdienen met het gebruik van Photoshop is een legale licentie toch wel heel erg normaal. Diegene staan waarschijnlijk ook het hardste te schreeuwen als een design, logo of banner van ze is gejat.

En als Photoshop te duur is, dan is Paint Shop Pro een prima alternatief. Of Gimp, wat zelfs gratis is.

mguilmot
12/01/05, 09:39
Als je een beetje professioneel wil overkomen, koop je toch je licenties?

Lijkt mij toch vrij logisch...

Ber|Art
12/01/05, 09:44
Ik denk ook niet dat iemand jou geviseerd had BerArtMooi woord "geviseerd" ik moest het ff opzoeken :) ik voelde me ook niet echt aangesproken maar (net zoals Robbert) vind ik het toch ook wel normaal als je iets aanbied dat je dan de benodigde licentie daarvoor in huis heb. Natuurlijk vind ik ook dat 999 EURO veel en veel te duur is (wat overigens niet alléén Adobe's schuld is) maar ja zonder Photoshop ontwerpen wordt (iig voor mij) wel erg lastig :) daarom zou voor mij PSP of Gimp absoluut geen alternatief zijn het IMO niet eens met elkaar te vergelijken (maar dat kan je aan de prijs ook al zien)

Goed volgens mij raken we offtopic :)

Svenneke
12/01/05, 10:04
We raken offtopic, maar dat maakt voor mij persoonlijk niets uit, aangezien de opdracht geregeld is en uitgevoerd :)

In ieder geval degene die de opdracht heeft gekregen en uitgevoerd bedankt :) en ik zal binnenkort misschien wel weer wat opdrachtjes hebben omtrent het designen van diverse zaken, aangezien wij als Laarink redelijk vol zitten op dit moment :)

Xoxeno
12/01/05, 13:50
Ikzelf heb geen registratie voor o.a. Photoshop, MAAR er is een 30 dagen evaluatie die door ons wordt gebruikt en na 30 dagen wordt die pc gereset en heb je weer 30 dagen legaal... mooi alternatief voor mensen die geen 999 euro willen of kunnen ophoesten!!!

Ber|Art
12/01/05, 13:55
Nou, ik zou dit niet legaal willen noemen want volgens mij is de "probeer periode" van 30 dagen ergens anders voor bedoeld :)

Xoxeno
12/01/05, 14:00
Nou draai het hoe jij het wil maar het is legaal aangezien je 30 dagen mag proberen... En als jij nu die 30 dagen op verschillende pc's doet dan is dat toch ook legaal.

Maar we stoppen beter over dit onderwerp want het is off topic en anders krijg ik weer min puntjes :)

ICTRecht
13/01/05, 00:26
Het lijkt me niet dat je voor zo'n simpel bannertje Photoshop nodig hebt. Dat is in Paint nog wel te maken.

RobbertC
13/01/05, 08:28
Origineel geplaatst door Xoxeno
Nou draai het hoe jij het wil maar het is legaal aangezien je 30 dagen mag proberen... En als jij nu die 30 dagen op verschillende pc's doet dan is dat toch ook legaal.

Maar we stoppen beter over dit onderwerp want het is off topic en anders krijg ik weer min puntjes :) De TS geeft aan dat hij al iemand gevonden heeft, dus een klein trapje richting de Lounge kan nu wel.

Ik vind dat het telkens opnieuw gebruiken van de 30 dagen licentie niet kan, en het zal vast en zeker ergens in de voorwaarden van Adobe staan dat het niet de bedoeling is. Koop gewoon een licentie, dit is op een illegale manier oneerlijke concurrentie.

Ber|Art
13/01/05, 08:33
Dat probeerde ik ook te zeggen dat kan nooit de bedoeling zijn. Ik denk dat het hier wel tussen zal staan: http://www.adobe.nl/misc/copyright.html
Het lijkt me niet dat je voor zo'n simpel bannertje Photoshop nodig hebt. Dat is in Paint nog wel te maken.Klopt, je kan het maken in Paint maar dan wordt het wel lastig om de PSD aan te leveren, zodat de klant eventueel zelf in een layer aanpassingen kan doen. Verder denk ik dat je een goede banner niet in Paint kan maken, dit pakket komt toch wel erg veel tekort IMO.

Best4U
13/01/05, 09:39
Om nog even terug te komen op de grafische studenten:
Volgens mij kunnen die gewoon een speciale licentie krijgen voor studenten. Dus dit is ook geen excuus. Ik denk dat enorm veel mensen beginnen met een evaluatie versie van PS en dan eventueel er een crack er overheen gooien en er dan lekker mee aan het spelen gaan.

Zolang dit voor privé publicatie's wordt gebruikt heb ik hier persoonlijk weinig moeite mee. Op een gegeven moment kom je op het punt dat je er zo leuk mee om kunt gaan en dat je wat wil gaan doen op commercieel gebied. Op dat moment MOET je een licentie hebben.

Ik denk dat adobe enorm veel licentie's verkoopt doordat mensen het eerst uitproberen. Er zijn weinig mensen die van de een op de andere dag denken; kom laat ik eens een programmaatje aanschaffen van duizend euro zonder er ook maar enige ervaring mee te hebben.
Echter zodra je voor het geld aan de gang gaat, dan vind ik echt dat je die duizend euro gewoon netjes moet betalen.

Andre64
13/01/05, 09:53
Ach, er blijft toch onderscheid in kwaliteit.
Ik kan mijzelf bijna niet voorstellen dat die banners bij vergelijk met degene bij BerArt er nog goed uit komen.
Bij BerArt mag duidelijk zijn dat de man weet wat ie doet ;) // Niet om hem nu een veer in zijn ... te steken maar de kwaliteit straalt ervan af.. en ere wie ere toekomt.

mguilmot
13/01/05, 10:05
Andre64 : ik sluit mij hierbij aan ;)

All heil to BerArt (lol) :p

Best4U
13/01/05, 18:03
Nou berrie, je merkt het... je hebt je goed geprofileerd hier binnen WHT ;)

ThePostman
13/01/05, 18:09
Nu dat lieve zoontje nog :D

http://www.rurounikenshin.nl/wht/personen/berartrj.jpg

Ber|Art
13/01/05, 18:23
Te veel lof, :) maar toch zeer bedankt! voor de complimenten, die overigens allemaal naar de designers gaan :), het is wel leuk om sommige banners terug te zien boven WHT :)
Nu dat lieve zoontje nog:D die wordt in mei al twee en kan de muis van mijn laptop al bedienen, dus die komt eraan, mss moet ik alvast een WHT accountje voor hem aanmaken :)

Andre64
14/01/05, 19:58
Ha, die van mij is twee en half en heeft van de week haar eerste responder geschreven.
Onverklaarbaar wat die kinderen leren als je het uitlegt. ;)

Die kleine is ook helemaal gek van de bal en de 'geit' zoals zei hem noemt.
Klikt op de kleurtjes en roept: Groen , Rood , Wit (dat eigenlijk grijs is ;) ).

http://tinyurl.com/4at9l // Kijk eens wat die kleine van jou zegt...
En anders wel benieuwd wat hij van deze vindt...

http://tinyurl.com/42wr8

Timmetie
16/01/05, 18:47
Ik kan ook wel wat maken als het moet is meschien niet zo professioneel maarja, ik doe het ook pas net

www.mess4all.com/images/banner.gif

ik doe het wel voor 5 euro, als nog meer mensen banners willen vindt het niet erg om er meerdere te maken.

Greetz Tim

Svenneke
16/01/05, 22:42
Origineel geplaatst door Timmetie
Ik kan ook wel wat maken als het moet is meschien niet zo professioneel maarja, ik doe het ook pas net

www.mess4all.com/images/banner.gif

ik doe het wel voor 5 euro, als nog meer mensen banners willen vindt het niet erg om er meerdere te maken.

Greetz Tim

De opdracht is al uitgevoerd. Wanneer ik weer een nieuwe banner heb, gewoon snel reageren en dan zien we wel of je professioneel bent...