PDA

Bekijk Volledige Versie : Euro-Servers / DotNL IS



Thiaz
08/01/05, 17:29
Ik kreeg gisteravond dit bericht:


Nederlandse versie:
----------------------------

Geachte,

Op 12 oktober 2004 werd Euro-Servers (ook gekend als Ultra-Gamepower)
overgenomen door Dotnlhosting. Alles verloopte vlot met de overname,
tot de betalingen moesten voldaan worden door Axel Polfliet van
Dotnlhosting. De eerste betaling werd vlot ontvangen, maar 75% van het
nog te betalen bedrag kwam maar niet op onze rekening. We zijn nu 3
maanden verder, en nog steeds is er geen euro verder overgemaakt. Ook
het contact is er niet meer. Telefonisch antwoord hij niet meer, via
e-mail is er ook geen blijk van reactie.

Hierbij wil ik u waarschuwen niet langer gebruik te maken van de
diensten van Euro-Servers of Dotnlhosting (wordt hernoemd naar Dotnl
IS). U hoeft mij niet te geloven, maar kom achteraf niet klagen dat ik
gelijk had. Axel Polfliet is een oplichter eerste klas en is enkel uit
op geld, dus ik vraag u, zet uw diensten stop bij hem, en ga aub naar
een ander bedrijf.

Hartelijk dank voor uw tijd & begrip om deze mail te lezen. Enige
reacties zijn steeds welkom.

Met vriendelijke groet,

Jelle
(Vroegere Euro-Servers eigenaar)

English version:
-----------------------

Dear sir / madam,

On October 12th 2004, Euro-Servers (also known as Ultra-GamePower) was
taken over by Dotnlhosting. Everything went well with the take-over,
until the payments had to be done by Axel Polfliet, owner of
Dotnlhosting. The first payment was successfully received, but there
is still a total amount of 75% of the take-over price NOT PAYED by
this person. We're now 3 months later, and there is still no further
payment done. Also the contact has been broken. He's never available
through phone, even through e-mail I don't get any response anymore
since a few weeks.

Hereby I want to warn you not to use any services from Euro-Servers or
Dotnlhosting (will be renamed to Dotnl IS). You don't have to believe
me, but don't come crawling back later that I didn't warn you. Axel
Polfiet is a fraud first class, only out for money, so I ask you, stop
your services with this person, and please move on to another company.

Thanks for your time & understanding to read this mail. Any reactions
are always welcome.

Sincerely,

Jelle
(Ex-Euro-Servers owner)

Niet om het een of ander maar kan iemand hier dit bericht "hoax" verklaren of bevestigen?
Bericht komt van een gmail account, maar ik ben blijkbaar de enige die het niet begrijpt.

XS-24
08/01/05, 18:01
Eueo-servers zit hier ook op het forum.

EWS
08/01/05, 18:09
Dotnl IS zit hier ook op het forum

Ik heb een reseller pakket bij DotNL IS, over de server ben ik zeer te spreken alleen als het om contact gaat ben ik juist weer zeer ontevreden, ik herken dat als er iets fout is dat je dan erg lang kan wachten op antwoord soms.

Hij bied dan later wel netjes zijn excuses aan:)

Thiaz
08/01/05, 18:31
Ik heb een mail naar Dot NL IS gestuurd, maar ben ik de enige die dit bericht heeft?

EWS
08/01/05, 18:41
Ik heb niks ontvangen, misschien alleen klanten van voormalig Euroservers?

EDIT: ik heb een telefoontje gehad van dtotnlis, waarin ze me hebben uitgelegd hoe het zit. Dat ga ik hier niet helemaal vertellen maar ik kan wel zeggen dat je gewoon bij DotNlis kan gaan hosten :D

thenman
08/01/05, 22:15
Origineel geplaatst door Thiaz
Ik heb een mail naar Dot NL IS gestuurd, maar ben ik de enige die dit bericht heeft?

ik heb ook zo'n mailtje gehad...

AlfaHosting
08/01/05, 22:43
Thiaz,

Als je nog 75 procent moet krijgen, wat den toch een aanzienlijk bedrag is, kan je toch eenvoudigweg een rechtzaak starten ? Ik veronderstel dat bij de verkoop alles netjes op papier is gezet ?

eMiz0r
08/01/05, 22:48
Aanklagen voor laster en schadevergoeding eisen. Dit soort geintjes zijn echt gevaarlijk :)

Svensation
08/01/05, 22:59
"Alles verloopte vlot "

:|

PeterT
08/01/05, 23:18
Origineel geplaatst door Mario
Thiaz,

Als je nog 75 procent moet krijgen, wat den toch een aanzienlijk bedrag is, kan je toch eenvoudigweg een rechtzaak starten ? Ik veronderstel dat bij de verkoop alles netjes op papier is gezet ?

Hij is niet degene die het zou moeten krijgen, hij heeft slechts een email gekregen.

XS-24
08/01/05, 23:19
Ik neem aand at dotnlis gewoon het geld betaald (voor zo ver ik weet ~18.000). Waarom hun website offline was en ze opeens een ander domein hebben snap ik niet.

EWS
08/01/05, 23:24
Omdat ze na een rechtzaak hun naam moesten veranderen, was rechtelijk bepaald ofzoeits.

dotnlhosting
09/01/05, 00:08
Jelle had nog veel schulden bij mij. We hadden afgesproken dat hij deze schulden zou aflossen bij de overname van Euro-Servers. Ik hoefde hem daarom minder te betalen. Ik heb Jelle alsnog teveel betaald, waar hij juist blij mee zou moeten zijn. Dat hij nog vraagt om geld en bovendien alle voormalige Euro-Servers klanten heeft gemailed vind ik daarom erg raar. Er is dus géén sprake van betalingen die nog niet door DotNL IS zijn gedaan.

Axel Polfliet

Unixadmin
09/01/05, 20:33
Origineel geplaatst door dotnlhosting
Jelle had nog veel schulden bij mij. We hadden afgesproken dat hij deze schulden zou aflossen bij de overname van Euro-Servers. Ik hoefde hem daarom minder te betalen. Ik heb Jelle alsnog teveel betaald, waar hij juist blij mee zou moeten zijn. Dat hij nog vraagt om geld en bovendien alle voormalige Euro-Servers klanten heeft gemailed vind ik daarom erg raar. Er is dus géén sprake van betalingen die nog niet door DotNL IS zijn gedaan.

Axel Polfliet

Als ik zo lees dan denk ik dat er bij de verkoop niet alles op papier is gezet.

dotnlhosting
09/01/05, 21:19
Origineel geplaatst door domper


Als ik zo lees dan denk ik dat er bij de verkoop niet alles op papier is gezet.

In de overeenkomst stond vermeld dat de oude eigenaar voor alle openstaande schulden van dat moment zou opdraaien. Dit is helaas niet gebeurd, in dat geval zouden wij deze kosten voldoen en vervolgens dit van het overname bedrag afhalen. Daarnaast is de oude eigenaar ook niet open geweest over het aantal klanten. Het zou om 65 dedicated servers gaan terwijl het er amper 40 waren. Vandaar dat wij van mening zijn dat wij niet verder het openstaande bedrag verschuldigd zijn aan de hr. Maes. Ik wil hier verder geen worden over vuil maken, aangezien ik vindt dat dit tussen dhr. Maes en DotNL IS is. Maar aangezien hij op deze manier ons bedrijf negatief aan het licht brengt vonden wij het vereist hierop te reageren.

XS-24
09/01/05, 21:33
Jammer dat er dan altijd direct negatief gedaan wordt richting een provider.

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=57312&highlight=verkoop+euroservers

Remigius
11/01/05, 03:54
Ik wil alleen DotNL succes wensen met de verdere afhandeling. Door dit soort acties krijgen webhostingbedrijven een slechte naam.

NWO
11/01/05, 07:52
Origineel geplaatst door Remigius
Ik wil alleen DotNL succes wensen met de verdere afhandeling. Door dit soort acties krijgen webhostingbedrijven een slechte naam.


Ik denk dat ze mee dan hun best doen om dit te voorkomen, alles wordt direct aangepakt, en klanten worden op de hoogte gehouden.
Voor mij maakt dat alleen maar indruk.. maarja :D

Hosting-Garage
13/01/05, 21:06
Ben ik blij, dat ik toen niet op het aanbod ben ingegaan.

Was zowieso toen al heel vaag en raar onderhandelen !

LJ Dust
13/02/05, 16:05
DOTnl is 1 zak hooi.
Axel is een oplichter eerste klas zoals al is gezegd.
Domeinen kapen en op eigen naam zetten.
Van mij en andere zul je nog meer horen Polfliet!
We zullen juridische stappen nemen.

Danger
14/02/05, 00:41
die mail kreeg ik ook..
omdat ik jaartje geleden het domein Team-iQ.nl heb geregistreed..
deze verkoop ik mischien ;)

EWS
14/02/05, 10:47
Origineel geplaatst door LJ Dust
DOTnl is 1 zak hooi.
Axel is een oplichter eerste klas zoals al is gezegd.
Domeinen kapen en op eigen naam zetten.
Van mij en andere zul je nog meer horen Polfliet!
We zullen juridische stappen nemen.

Mja dan moet je maar een SIDN formulier opsturen zegtie dan... of je hebt niet aangegeven dat je het domein op je eigen naam wilde! Volgens mij is dat erg zelfsprekend maarja!
Ik ben erg blij dat ik mijn domeinen voortaan zelf registreer en dat ik van die ellende af ben.

LJ Dust
17/02/05, 11:01
Origineel geplaatst door EWS


Mja dan moet je maar een SIDN formulier opsturen zegtie dan... of je hebt niet aangegeven dat je het domein op je eigen naam wilde! Volgens mij is dat erg zelfsprekend maarja!
Ik ben erg blij dat ik mijn domeinen voortaan zelf registreer en dat ik van die ellende af ben.

Mijn domein stond al heel lang op mijn naam, toen die bij geloof euroservers werd geregged.
Nu stat hij op DOTNL, dus wel degelijk illegaal..

EWS
17/02/05, 12:23
Lol, ik kan niet eens meer domeinnamen registreren ik heb anderhalve week geleden een domeinnaam besteld welke na 4 mails vanuit mij nog steeds niet is geregistreerd. Laat ze die domeinnaam ***pieeep***.

Ik heb gelukkig ook nog niet betaald. Het probleem is, als ik zelf de domeinnaam op hun dns servers registreer dan krijg ik foutmeldingen.