PDA

Bekijk Volledige Versie : (TK) CMS Layout

Sparkey
08/01/05, 14:31
Ik heb nog een CMS lay-out te koop, voor webhosters die hun website beheren via een CMS en naar een eigen look op zoek zijn.

Je kan de lay-out hier bekijken: http://www.gamehost4u.nl/cms_layout.jpg

Wat je krijgt: .psd + fonts (slice moet je zelf doen!)

Prijs: € 100,-

Interesse? PM of E-mail mij op ad@gamehost4u.nl

Groeten,

Spark!

Sander-
08/01/05, 15:36
Hmm beetje TE beperkt he... Ik verwacht dan wel wat moois ook kwa grafische onderdelen. zoiets heb ik zelf ook al gemaakt voor mijn cms... Zonder dat ik er 100e armer van werd.

En dan mag ik em ook nog zelf slicen... veel voor weinig verhaal dit.

Sparkey
08/01/05, 15:55
Ik kan me niet herinneren dat ik jouw om een mening heb gevraagd?

Als je geen interesse hebt post dan ook geen reply, bedankt! (eenvoud! ooit van gehoord!?, en als je weer een reply geeft doe via PM!!!)

yourforum
08/01/05, 15:58
Ah sparkey. die kennen we nog wel van wmcity.nl

Meningen krijg je nou eenmaal, ik vind 100 euro hiervoor veel te veel. Als je een realistische bedrag voor ogen hebt wil ik wel eens overleggen.

Sparkey
08/01/05, 16:00
PM maar waar je aan welk bedrag je denkt ;)

Kan me niet herinneren dat ik jouw ooit op wmcity ben tegen gekomen? (ik ben trouwens banned daar :P )

yourforum
08/01/05, 16:05
Ja ik weet dat je daar banned bent. En terecht.

Maargoed ik zal even overleggen.

Martijn19
10/01/05, 14:21
OFF TOPIC

Origineel geplaatst door Sparkey
Ik kan me niet herinneren dat ik jouw om een mening heb gevraagd?

Krijg jij even het heen en weer met je arrogantie... Als je nieuwe klanten wilt werven moet je je vooral zo opstellen.

Gr. Martijn

Sparkey
10/01/05, 14:52
Volgends mij snap jij het niet helemaal, dit is GEEN Check topic, of mening topic, je kan het via PM doen, en ook jij gaat weer offtopic, mischien komt het bij jouw arrogant over, of je bent heel snel op je teentjes getrapt... ? (als je hier een reactie op hebt, via PM!)

Want dit is nu al de zoveelste keer dat een topic word verneukt, door mensen die nooit is een keer hun mening voor zich kunnen houden, echt heel zielig vind ik het!

Mischien was jouw het nog niet opgevallen, maar ik probeer iets te verkopen en niet op meningen van andere te wachten of van mensen zoals jouw die persee weer een topic willen vernaaien met hun site naampje erin bij de concurrentie!

RobbertC
10/01/05, 16:38
Heren, het gaat weer lekker.

Ik sluit 'm maar voordat het nog verder uit de hand loopt. Bovendien verwachten wij enig niveau op WHT, zeker als het om designs gaat die niets met hosting te maken hebben. En, met alle respect, het zetten van een paar streepjes in Photoshop valt daar niet onder.