PDA

Bekijk Volledige Versie : GlobalEurope/InterXS/EasyDedicated



Valentino
06/01/05, 02:11
Graag hoor ik jullie up-to-date ervaringen met dit bedrijf (niet ouder dan 3 maanden).

Ik wil geen onzin verhalen dat het niet hetzelfde bedrijf is want goed research wijst uit dat dit wel degelijk door 1 ventje gerunt word.

Ik wil graag het volgende weten

- Wat jullie van de kwaliteit van het netwerk vinden (gamehosting) spikes/lagging etc.

- Wat de doorvoersnelheid is als je een 100mbps uplink krijgt bij zo'n ED server.

- Hoe is de service? Word er direct voor je gereboot etc.

- Hoe ordenen ze hun suites binnen redbus, netjes slordig etc..

Graag al jullie ervaringen, van uiterst belang als ik zaken met deze partij wil gaan doen.

DANK JULLIE WEL :D:D:D

EricV
06/01/05, 02:16
Origineel geplaatst door Valentino
- Hoe ordenen ze hun suites binnen redbus, netjes slordig etc..
Hoezo? Ben je bang dat je er over struikelt als je een tour doet?
Bij een colo-boer is het belangrijk maar bij een server is het toch alleen belangrijk dat die het goed doet?

Valentino
06/01/05, 02:18
Hahaha, nee ik wil weten hoe ze intern werken hoe hun adminnistratie is etc. Als hun apparatuur netjes geordent is zegt dat voor mij al heel wat over het bedrijf ipv een baggerbende.

Ik denk dat meerdere partijen hier exact hetzelfde over denken.
Graag ontvang ik serieuse reacties ik wil snel tot een besluit komen!!

TSG-Hans
06/01/05, 02:22
Origineel geplaatst door Valentino
... door 1 ventje gerunt word...

Ik heb altijd al mijn twijfels over de oprechte bedoelingen van een vraag naar ervaringen over een provider. Iemand die hier al een half jaar komt weet donders goed dat dit soort topics vaak verzanden in modder gooien. En door bovenstaande quote vraag ik mij dus af of TS hoopt dat dit inderdaad modder gooien wordt naar ED.

Valentino
06/01/05, 02:24
Nee, en ik wil ook dat de mods dit topic gewoon netjes houden.
Ik wil ECHTE ervaringen en geen gezeik zoals waar jullie weer mee beginnen, jullie starten het moddergooien zelf.

Reageer dan NIET!
Alleen serieuze reacties, please mensen kan dit 1 keer? Alle topics zijn al ziek over ED/interxs/globaleurope. Ik wil gewoon serieuze ervaringen van klanten van ze.

joriz
06/01/05, 02:46
Hun netwerk is perfect.
Hier zal je nooit last van hebben en perfect je gameservers op kunnen draaien.
een normale reboot gaat niet live maar wel binnen 5 minuten. Dit werkt ook allemaal redelijk via een paneel.

De tickets worden rond de 10 % beantwoord waarvan geen eigenlijk een heel duidelijk antwoord bevatten.
Als je ze probeerd te bellen nemen ze zeker 40 % van de keren binnen de aangegven tijden 10-17 uur op.
De administratie van betaling klopt niks van. Ik moet zelf melden dat ik nog moet betalen. Zonder te melden kan ik denk nog jaren gratis verder gaan.
Ik heb nu problemen met mijn hardeschijf in de server. Hierdoor is het beestje dood. Ze zeggen er naar te kijken maar garantie geven doen ze niet. Ook schijn ik te moeten betalen (HARDWARE GARANTIE??)

Voor support moet je dus niet bij ze zijn. Voor lage prijzen en goed netwerk wel.
Ik kan niks zeggen over de indeling van de ruimte aangezien ik een dedicated server heb en geen colocated.
Als u veel gaat afnemen kan u denk beter een half rack huren bij een betrouwbaarder bedrijf.

Triloxigen
06/01/05, 07:34
www.webhosters.nl
watch and learn

PeterT
06/01/05, 09:01
Netwerk: prima
Service: Ronduit slecht. Reboot kan behoorlijk lang op zich laten wachten.
Administratie: Nog erger...


We hebben hier een dev-bakkie gehad... geen succes.

s2software
06/01/05, 11:11
Service: matig tot slecht
Netwerk: redelijk, haal laatste tijd niet meer dan 4mb per sec tussen mijn servers in mn rack en m'n dedi''s.
Netwerk bestaat uit: AMS-IX en Level3

s.vossen
06/01/05, 11:20
Netwerk: prima
Service: slecht!!!
Bereikbaarheid: slecht!!!
Kennis: HEEL slecht.

Ik geef even een praktijkvoorbeeld:
- Mijn server moet gereboot worden. Fijn, dat gebeurt netjes door personeel van RedBus. Daarna ligt de machine een dag offline omdat die reboot 'mislukt' is. De volgende dag krijg je een mailtje dat de server niet meer opstarten omdat de kernel 'kwijt' is ...
- Ze bieden een reinstall aan a 80 euro zodat het binnen 4 uur in orde is en anders 30 euro binnen 5 dagen.
- Heel fijn, dan is je machine weer bereikbaar na een aantal uur.

Wat later wil je weer rebooten, weer zelfde probleem! Dit keer contact opgenomen met Redbus en gevraagd om een engineer. Engineer heeft via de telefoon wat commando's uitgevoerd, die ik hem al spellend doorgaf. En voila, de 1e installatie start weer op, was de kernel er dan toch nog?

Een engineer krijgt zonder kennis van het Operating System het systeem weer online met een beetje hulp, het zou fijn zijn als ED dit zelf kon!

Verder is het vreemd waarom RedBus 'officieel' gezien niet aan de servers van Leon mag komen. Het is daar dan ook echt een puinhoop te zijn, waar letterlijk de kabels over de vloer liggen.

Zorg voor een betrouwbare provider en ga anders colocaten en zorg voor een hostingcontract en SLA!!

MikeN
06/01/05, 13:59
Bezig met het traceren van de route naar www.easydedicated.nl [193.151.72.10]
via maximaal 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.0.254
2 25 ms 10 ms 43 ms 195.190.241.4
3 8 ms 9 ms 9 ms 42.ge-2-1-1.xr1.d12.xs4all.net [194.109.5.133]
4 8 ms 8 ms 9 ms asd2-rou-1011.nl.eurorings.net [134.222.97.25]
5 11 ms 11 ms 11 ms obl-rou-1003.nl.eurorings.net [134.222.228.13]
6 18 ms 19 ms 18 ms ldn-s2-rou-1001.uk.eurorings.net [134.222.230.14
6]
7 17 ms 17 ms 18 ms ldn-s2-rou-1002.uk.eurorings.net [134.222.231.62
]
8 17 ms 18 ms 18 ms gigabitethernet5-0.linx1.lon1.level3.net [195.66
.224.77]
9 18 ms 18 ms 53 ms so-1-3-0.gar2.london1.level3.net [212.113.3.29]

10 18 ms 18 ms 18 ms ge-0-3-0-0.bbr2.london1.level3.net [4.68.128.125
]
11 28 ms 24 ms 17 ms so-2-0-0.mp1.amsterdam1.level3.net [212.187.128.
26]
12 17 ms 17 ms 17 ms ge-8-0.ipcolo1.amsterdam1.level3.net [213.244.16
5.39]
13 18 ms 18 ms 18 ms ge-0-0-1.m20-1.rbs-nl.globaleurope.net [193.16.1
00.42]
14 18 ms 18 ms 18 ms web03.globaleurope.net [193.151.72.10]

De trace is voltooid.

Volgens mij zou het handig zijn als GlobalEurope/ED met wat meer mensen gaat peeren op de AMS-IX, dan kan het netwerk misschien fatsoenlijk gebruikt worden voor gameservers.

In theorie ziet het lijstje van transits er wel aardig uit though, en als ze hun peerings fixen zou het best wat kunnen zijn :)

os2lover
06/01/05, 15:01
Ik heb er geruime tijd gezeten met 2 dedicated servers. Momenteel ben ik er weg door omstandigheden, maar dat doet er hier niet toe.

Setup
De eerste server (Linux-server was vrij snel geleverd (binnen de week), en was zonder twijfel prima in orde, nooit problemen mee gekend.

De tweede server (Windows server) liet drie weken op zich wachten, en is drie keer geherinstalld geworden voor het in orde was. Nergens stond de i386-directory beschikbaar, en de geïnstalleerde Windows was zeer summier geinstalld -> resultaat was dat ik een i386-dir heb mogen uploaden om enkele dingen goed te kunnen installeren.

Netwerk/Snelheid

Hun netwerk is enorm stabiel en snel te noemen. Je hebt nooit het idee, dat je bij een massa-verkoper zit, je haalt altijd de te verwachten snelheden, ook in de spits.

Enkele keren zijn er onderbrekingen geweest door DDoS-attacks (al was dit ook minder de laatste tijd), die vrij snel opgelost werden.

Service

Een regelrechte ramp! Tickets niet beantwoorden, telefoon niet beantwoorden. Als ze dan de telefoon beantwoorden beloftes maken die ze niet nakomen, reboots die meerdere uren of zelfs één keer 2 dagen innemen, etc.

Facturatie/administratie

Nog een grotere ramp. Ze hebben totaal niet door welke facturen al dan niet betaald zijn. Wij betaalden in het begin met Paypal nadien met bankoverschrijving. Natuurlijk hadden ze ineens geen gedachte meer over die Paypal betalingen in het begin, etc. Als je hen dan eens aan de lijn krijgt en je hoort zoiets van "Eum aja, onze boekhouding is stuk, daarom zijn er wat problemen met de opvolging van betalingen", tsja, dan weet je wel hoe laat het is.

Conclusie

Als je hier gaat: zie dat je goed weet waar je aan begint. Maak duidelijke afspraken omtrent leveringstermijn (en sta op je strepen, dat ze deze moeten respecteren). Verwacht niet veel van de service (dus zorg er gewoon zelf voor dat je servers goed draaien), en kijk je administratie dubbel en driedubbel na, want op die van hen kan je niet rekenen.

Maar als je die punten negeert en het puur technisch gaat bekijken, is easyDedicated wat mij betreft één van de betere bedrijven in de low-cost-serverhosting.

ServerStrike.nl
07/01/05, 22:33
Hoi
Wij willen hier miss ook klant worden.. als ik al meer weet over hunzelf... zal ik het hier ook voor je posten ;)

wbakker-letsgoonline
08/01/05, 12:16
Wij zijn ondertussen ook weg bij easydedicated ivm. een aantal issues.

Service: Was gewoon slecht, vragen om een Rdns of een reboot duurde gewoon weken en je moest ze er ook nog eens op wijzen anders vergaten ze het. Ook hebben wij het probleem gehad dat de kernel gecrashed was en we gewoon bijna 2 weken down zijn geweest om dat ze geen reinstall wouden uitvoeren. Omdat we eerst moesten betalen.... Komop zeg betalen doe je wel mits je een reinstall krijgt...

Netwerk: Het netwerk was wel stabiel we hebben 1x een Ddos meegemaakt en deze was snel opgelost voor de rest geen last gehad van peaks of lag.

Administratie: Gewoon slecht, kregen aantal weken een telefoontje van Leon of nog even voor de maand November wouden betalen, terwijl we al vanaf oktober bij hun weg zijn. Ook kregen we gisteren opeens allemaal mails binnen met "easyDedicated Customer Portal - new invoice" dit terwijl we niet eens klant meer bij hun zijn. Beetje slordig.

Algemeen: Ik zou een dedicated / coloboer zoeken die je waar voor je geld kan geven dan maar meer betalen en goeie service hebben dan weinig betalen en alsmaar problemen krijgen.

WouterSp
08/01/05, 23:22
Één tip: doe het niet.

TP edit: KNIP- Flame puntje!. De server die ik had besteld was 1) te laat opgeleverd en 2) na een simpel reboot commando kwam die niet meer online. En het "rare" was dat ik niet de enige was die hier last van had. PeterT (die ook eerder in dit topic heeft gepost) had precies hetzelfde probleem. Van een APC hebben ze ook nog nooit gehoord volgens mij. Als je dan een harde reboot wilt moet je gaan bellen, of via het control panel. En dan moet je (in mijn ervaring) minimaal een half uur wachten. En als je dan de 2e keer op een avond bel omdat die niet online wil komen na een reboot (wat dus hun fout was aangezien ik niet de enige ben die dit had) vragen ze aan je waarom je dan ook zo vaak reboot... :S

Het bedrijf is niet goed op de hoogte van de wetgeving in Nederland en denkt haar eigen wetten en regels te mogen maken.

Antwoorden op het ticket systeem doen ze alleen als het hun uitkomt. En echt snel is het meestal niet.

TIP: Geef een paar eurotjes meer uit per maand en ga naar een ander bedrijf. Bij easyDedicated wil je echt NIET zitten.

joriz
09/01/05, 00:29
Je bent niet de enige.
mij vroegen ze ook waarom ik zovaak rebooten.
ja logisch als die rotte server niet meer opstart.
Iedergeval een ding is wel goed aan ze. Na 10 keer bellen komen ze meestal wel met een oplossing :-(
Easydedicated is leuk voor een hobby siteje maar echte professionele dingen zoals webhosting valt er eigenlijk niet op te doen.

Voor gamehosting voor eigen gebruik is Easydedicated dus wel te doen. Voor doorverhuur niet.

PeterT
09/01/05, 00:35
Origineel geplaatst door joriz
Easydedicated is leuk voor een hobby siteje maar echte professionele dingen zoals webhosting valt er eigenlijk niet op te doen.

Als dev-bakkie was 't ook niet te gebruiken...

WouterSp
09/01/05, 01:26
Easydedicated is leuk voor een hobby siteje maar echte professionele dingen zoals webhosting valt er eigenlijk niet op te doen.

Ik zou de website van m'n cavia er nog niet eens willen hosten (tenminste, als ik een cavia zou hebben en die weer een website zou hebben :D)...

XS-24
09/01/05, 10:39
:D

Ook hele slechte ervaring met hun, niet alleen de servers zijn brak (Kreeg een e-mail dat na 6 reinstalls hij nog vastliep) maar ook de support.

Ervaring is al iets ouder, november 2004.

s.vossen
09/01/05, 11:09
Ik heb half december alle processen gestopt op de dedicated machine, behalve SSH etc. De machine was pingbaar en na een week spontaan vast gelopen en voor zo ver ik kan zeggen is de status op moment nog zo.

Ik sta inmiddels veilig elders! Het kost iets meer, maar ik ben zeer tevreden over alles nu. Nu kan ik een uptime van 99,99% waar maken. Bij ED zit je al snel op een percentage van 80%. Een downtime van 1752 uur op jaarbasis ivm reinstallaties na een reboot.

Savvas
10/01/05, 15:30
hoe crashen die dingen op de eerste plaats? Juistem, door de mannekes die snel geld denken te kunnen verdienen door voor een spotprijs te gaan zitten, geen verstand noch diploma voor technisch beheer, ja dan gebeuren dit soort dingen.

Nou wil ik niet zeggen dat dit voor iedereen geldt, maar julle moeten je problemen niet telkens afschuiven op ED, daar blijf ik bij.

PeterT
10/01/05, 15:32
Origineel geplaatst door Savvas
hoe crashen die dingen op de eerste plaats? Juistem, door de mannekes die snel geld denken te kunnen verdienen door voor een spotprijs te gaan zitten, geen verstand noch diploma voor technisch beheer, ja dan gebeuren dit soort dingen.

Nou wil ik niet zeggen dat dit voor iedereen geldt, maar julle moeten je problemen niet telkens afschuiven op ED, daar blijf ik bij.

Nieuw opgeleverde server -> yum update -> reboot *crash*

^ lijkt me duidelijk ;)

Xerious
10/01/05, 15:36
Vind ik het toch frapant dat die servers het op andere netwerken blijkbaar wel goed doen!

zb-anna
10/01/05, 15:44
Een goede systeembeheerder start niet met YUM update. In dit geval denk ik dat het eerder een probleem is bij de systeembeheerder dan de server in kwestie.

PeterT
10/01/05, 15:44
Xerious, de mijne was iig een dedicated box (dev bakkie).
Die is dus niet in een ander netwerk gezet en doet het daar dus ook niet.
Voor WouterSP geldt hetzelfde, de rest weet ik niet maar kan ik wel raden.

PeterT
10/01/05, 15:45
Origineel geplaatst door zb-anna
Een goede systeembeheerder start niet met YUM update. In dit geval denk ik dat het eerder een probleem is bij de systeembeheerder dan de server in kwestie.

Ik heb de overige stappen zoals root pass wijzigen, sshd restricten op prot 2, direct root login disablen etc. maar even weggelaten.
Vervolgens update je je systeem naar de laatste versie aangezien je een enorm outdated versie van FC2 krijgt van ED.

WouterSp
10/01/05, 15:52
Om 'm te laten crashen hoef je nog geen eens via YUM je updates binnen te halen. Bij easyDedicated hoef je helemaal niks bijzonders te doen om je server te laten crashen. Het is genoeg als je alleen het reboot commando ingeef. Die dingen zijn gewoon hardstikke brak.

Savvas
10/01/05, 15:57
Origineel geplaatst door WouterSp
Om 'm te laten crashen hoef je nog geen eens via YUM je updates binnen te halen. Bij easyDedicated hoef je helemaal niks bijzonders te doen om je server te laten crashen. Het is genoeg als je alleen het reboot commando ingeef. Die dingen zijn gewoon hardstikke brak.

als je het mij vraagt reinste onzin, hardware houd er niet zomaar mee op, en een echte hardwarefailure ben ik nog niet tegengekomen, alleen softwarematig...

WouterSp
10/01/05, 16:01
Origineel geplaatst door Savvas


als je het mij vraagt reinste onzin, hardware houd er niet zomaar mee op, en een echte hardwarefailure ben ik nog niet tegengekomen, alleen softwarematig...

Zegt meer over jou denk ik.
Als ik een schone installatie van Fedora Core 2 op die bak heb. Ik inlog via SSH en vervolgens root rechten neem en ik daarna alleen maar "reboot" in geef. En hij komt niet meer online.

Denk niet dat het probleem bij mijn reboot commando ligt, wel???
Even voor de duidelijkheid: er is dan dus nog niks verder op de server gedaan!

zb-anna
10/01/05, 16:04
Vraagje: hoe heb jij die installatie op de machine gezet?

Cybafish
10/01/05, 16:18
Maar kinderen, het is toch allang bekend dat EasyDedicated VPS bakken online heeft :) ?

Dennis
10/01/05, 16:20
Origineel geplaatst door Cybafish
Maar kinderen, het is toch allang bekend dat EasyDedicated VPS bakken online heeft :) ? Waarop baseer je dat?

Xerious
10/01/05, 16:21
Origineel geplaatst door PeterT
Xerious, de mijne was iig een dedicated box (dev bakkie).
Deze was ook bedoeld naar Savvas :)

PeterT
10/01/05, 16:36
Origineel geplaatst door zb-anna
Vraagje: hoe heb jij die installatie op de machine gezet?

Niet.
Dat heeft ED dus gedaan - het gaat hier om dedicated bakkies.

zb-anna
10/01/05, 16:40
eerst de hele installatie nalopen voordat je een reboot doet.

Cybafish
10/01/05, 16:42
Origineel geplaatst door DennisCitus
Waarop baseer je dat?

Je moet voor de grap eens de L2 Cache van de machines bekijken, of de exacte stepping numbers van de CPU's. (etc. etc. :))

PeterT
10/01/05, 16:44
Origineel geplaatst door zb-anna
eerst de hele installatie nalopen voordat je een reboot doet.

Installatie lijkt in orde.
Hoe je het ook wendt of keert - het ligt hier echt niet (altijd) aan de sysadmin.
Ik zou zeggen: neem zelf eens een server af bij ze en post je ervaringen hier.

Ik had zelf hetzelfde gevoel als jij voordat ik het met eigen ogen had gezien (en ervaren).

PeterT
10/01/05, 16:45
Origineel geplaatst door Cybafish


Je moet voor de grap eens de L2 Cache van de machines bekijken, of de exacte stepping numbers van de CPU's. (etc. etc. :))

Heeft iemand nog een ED bak om dit te bekijken ?

XS-24
10/01/05, 17:04
Ja, #3 volgens mij (Celly 2.4, 512 ddr, 80 gb hdd) ip 193.151.73.76, als je hem online krijgt krijg je rootpass :D.

Zelde probleem, ze kunnen bij Ed gewoon geen servers in elkaar zetten. Als voorbeeld noem ik maar 8 kb l2 cache. Ze zeggen nog steeds dat het door ALLE accounts kwam die erop stonden, 150 hobby websites met een dataverkeer van 15 GB per maand, load was 0.3.

Ze hebben hem 6 maal gereinstald maar hij loopt stee3ds weer vast, volgens ED, zegtg enoeg over de technische kennis.

PeterT
10/01/05, 17:20
Had ED daar niet nog een bakkie draaien ?

Xerious
10/01/05, 17:35
E-Dentify, de meeste bakken draaien daar(enigsinds) nog. Nog maar 1 server en een paar resellers zijn verhuist.

zb-anna
10/01/05, 17:40
Oude celeron 2000 die ik hier heb staan

processor : 0
vendor_id : GenuineIntel
cpu family : 15
model : 2
model name : Intel(R) Celeron(R) CPU 2.00GHz
stepping : 7
cpu MHz : 2019.936
cache size : 8 KB

Ook gewoon 8KB cache.

Cybafish
10/01/05, 18:08
Zie je het al voor je, 8kB L2 cache op een processor?

http://www.intel.com/cd/products/services/emea/eng/desktop/114498.htm

Lees dit anders even door :)

8kB L1 cache kun je misschien tegenkomen, maar tenzij je een atari uit de kast pakt kom je tegenwoordig echt geen 8kB L2 cache meer tegen hoor, het zal je maar overkomen :D

zb-anna
10/01/05, 18:21
Kan je verzekeren dat BIOS hier prima is ingesteld + het is geen VPS.

Overigens is de aangegeven hoeveelheid cache in CPUINFO zeer waarschijnlijk L1 cache.

"The Celeron still has the same 8KB of L1 data cache, the same execution trace cache (a fancy L1 instruction cache whose size has been estimated at ~21KB), a quad-pumped 400MHz front side bus, and everything else you'd expect from a Willamette Pentium 4. Only the L2 cache size has changed. "

Pantsy
10/01/05, 20:42
Vanaf nu weer ontopic heren! Maak een aparte thread aan of vecht het per PM uit.

M-BahZ
11/01/05, 17:41
Origineel geplaatst door zb-anna
Oude celeron 2000 die ik hier heb staan

processor : 0
vendor_id : GenuineIntel
cpu family : 15
model : 2
model name : Intel(R) Celeron(R) CPU 2.00GHz
stepping : 7
cpu MHz : 2019.936
cache size : 8 KB

Ook gewoon 8KB cache.
processor : 0
vendor_id : GenuineIntel
cpu family : 15
model : 2
model name : Intel(R) Celeron(R) CPU 2.40GHz
stepping : 9
cpu MHz : 2419.826
cache size : 128 KB

Wat dacht je ervan om ff een _goede_ kernel te bakken. ;-)

M-BahZ
11/01/05, 17:49
Origineel geplaatst door M-BahZ

Wat dacht je ervan om ff een _goede_ kernel te bakken. ;-)
Even ter toevoeging.
Wanneer je bij je Celeron maar 8KB cache te zien krijgt draai je dus of een verkeerde default kernel of je hebt een verkeerde kernel lopen compilen.
Gewoon compilen als PIV en het werkt zoals het hoort.
Voor de goede orde.. een Celeron is een PIV, hetzij met wat l2 cache disabled.

Cybafish
11/01/05, 18:33
Origineel geplaatst door zb-anna
Kan je verzekeren dat BIOS hier prima is ingesteld + het is geen VPS.

Overigens is de aangegeven hoeveelheid cache in CPUINFO zeer waarschijnlijk L1 cache.

"The Celeron still has the same 8KB of L1 data cache, the same execution trace cache (a fancy L1 instruction cache whose size has been estimated at ~21KB), a quad-pumped 400MHz front side bus, and everything else you'd expect from a Willamette Pentium 4. Only the L2 cache size has changed. "

Voor de goede orde Anna, de cache zoals weergegeven in /proc/cpuinfo is de L2.

PeterT
11/01/05, 18:49
Origineel geplaatst door TrancePitt
Vanaf nu weer ontopic heren! Maak een aparte thread aan of vecht het per PM uit.

^ voor de goede orde.

M-BahZ
11/01/05, 19:13
Origineel geplaatst door PeterT


^ voor de goede orde.
Er werd in dit topic anders wel gesuggereerd dat er iets "vreemds" aan de hand zou zijn met de systemen van Easy Dedicated, gezien de gegevens uit /proc/cpuinfo.
Op zich wel belangrijk dat dat uit de wereld wordt geholpen. ;)

WouterSp
12/01/05, 10:37
Dat is raar, ik dacht dat zb-anna zo'n goede beheerder was:


Een goede systeembeheerder start niet met YUM update. In dit geval denk ik dat het eerder een probleem is bij de systeembeheerder dan de server in kwestie.

Ik mag toch aannemen als je dat soort uitspraken doet
dat je zelf toch wel heel goed bent....

TP edit: heeft niks met ervaringen te maken van het desbetreffende bedrijf!

R__D
12/01/05, 11:12
blaaaaaaaaaaaaaat off-topic peeps..

TP edit: Nutteloze post

Pantsy
12/01/05, 13:11
Inderdaad, offtopic gezeur weer! Puntjes zijn uitgedeelt en het topic is gesloten!