PDA

Bekijk Volledige Versie : [GZ] Profesioneel design



Peedy
05/01/05, 18:05
Beste designers,

ik ben opzoek naar een profesioneel design voor m'n aankomend "programmeer bedrijfje".
Dit design mag u op maat voor me maken, maar misschien heeft u er nog een liggen?
Gelieve een online portfolio te plaatsen bij interesse.
Ik wil hier plusminus 20 euro voor kwijt!

Laat u horen.

Met vriendelijke groet, Stef Vergoossen

Undo
05/01/05, 18:45
Ik heb interesse, maar dan wel tegen een hogere prijs dan 20 euro;). 20 euro is wel érg laag.
Voor 40 euro wil ik graag een lay-out maken. Portfolio op aanvraag via PM of wardooms@gmail.com. Laat maar weten of ik u van dienst kan zijn.
Mvg.,
W.Ooms

Peedy
05/01/05, 19:05
Bedankt voor u reactie!

Wij hebben contact met elkaar gehad, en helaas vond ik een design van hem niets waard...
Hopelijk zijn er nog meer reacties in aantocht ;)

Undo
05/01/05, 19:08
Origineel geplaatst door Peedy
Bedankt voor u reactie!

Wij hebben contact met elkaar gehad, en helaas vond ik een design van hem niets waard...
Hopelijk zijn er nog meer reacties in aantocht ;)
Sorry, maar ik moet even kwijt dat voor het design waar hij nog geen 10 euro zei uit te willen geven al 100 euro was geboden;). Wilde maar even duidelijk wat men kan verwachten te moeten maken voor 20 euro...;) Maar daar zal ik verder maar niet op doorgaan.

V. Kleijnendorst
05/01/05, 19:08
Ik zal eens kijken of ik in 20 minuten een compleet design kan ophoesten.

:rolleyes:

downfall
05/01/05, 19:35
www.ColdFusionStudios.com/w3c/
laat iets weten mocht je interesse hebben...

Peedy
05/01/05, 19:41
Origineel geplaatst door downfall
www.ColdFusionStudios.com/w3c/
laat iets weten mocht je interesse hebben...

Sorry, linjk doet het niet

Zenda
05/01/05, 19:44
Origineel geplaatst door Peedy
Sorry, linjk doet het niet

Doet het hier perfect.

Peedy
05/01/05, 19:49
Doet het hier nu ook..
Maar hij kan je links allemaal niet vinden? Art work etc..

Zenda
05/01/05, 19:57
Dat lijkt me logisch.
U vraagt om een ontwerp. Op dat adres kunt u het ontwerp bekijken. In uw geval zou, zodra er op de links wordt gedrukt, de tekst veranderen. That's it!

Filipino
05/01/05, 20:09
Ik heb net wat gemaakt, je kunt me een mailtje sturen of toevoegen op MSN Messenger als je intresse hebt: filipino_online@hotmail.com

Peedy
05/01/05, 22:05
Jammer genoeg was dit voor de hosting branche

Triloxigen
05/01/05, 22:26
Ik vind een behoorlijke belediging om een perfect ontwerp te vragen voor 20,-.

Peedy
05/01/05, 22:41
Origineel geplaatst door Triloxigen
Ik vind een behoorlijke belediging om een perfect ontwerp te vragen voor 20,-.

Dankjewel, wilt u niet reageren indien geen interesse? Er zijn ook mensen die geen 50 euro vragen en toch goed zijn, daar ben ik naar opzoek! Niet naar mensen die toch maar het topic kunnen vervuilen, zoals u!

Undo
05/01/05, 22:51
Kijk Peedy, het punt is gewoon dat jij voor 20 euro niet krijgt wat je wilt. Ik moet zeggen dat ik zelfs twijfel of 20 euro ooit zal aankomen! Als ik je posts bekijk en het niveau ervan denk ik dat je een jongen bent van een jaar of 14 die er van droomt ooit een scriptingbedrijfje te hebben om een beetje geld te verdienen, zo als bijbaantje... Niks mis mee, zeker niet. Maar meestal krijg je je plan niet eens van de grond en als dat wel zo is krijg je geen enkele klant. Kom eerst maar eens met een naam voor je bedrijf, een plan voor je bedrijf, een fatsoenlijk budget en dan kun je iets verwachten denk ik. Denk niet dat mensen ergens in geinteresseerd zijn als ze weten dat de kans dat er betaald wordt voor de moeite niet al te groot is (ik spreek uit eigen ervaring;)).
Maar ik kan er natuurlijk naast zitten. Maar ik vind het vrij bot dat je tegen een behoorlijk actief en serieus lid zo'n reactie als bovenstaand geeft.;)

Rik
05/01/05, 23:02
.... profesioneel design .......


......Ik wil hier plusminus 20 euro voor kwijt!



ZUCHT


Closed !