PDA

Bekijk Volledige Versie : Sun Cobalt PLaatsen help!!



keusie
05/01/05, 15:47
Ik heb een sun cobalt raq 4 thuis staan en heb een netwerkje liggen (adsl advanced planet) en ik wil graag deze hier aan koppelen weet iemand hoe dat werkt. En misschien daar een uitleg van kan geven omdat mij zelf is het na 4 uur bezig zijn nog niet gelukt. Als u een uitleg heeft kunt u mij mailen naar keusie@gmail.com

jurrian
05/01/05, 15:53
Volgens mij kun je die beter niet meer gebruiken. Sun heeft de support voor die machines stopgezet, en dus missen er een groot aantal kritische updates.

tenzij je graag gehackt wil worden... in dat geval zou ik eens even zoeken op port-forwarding.

Vane
05/01/05, 16:48
Origineel geplaatst door jurrian
Volgens mij kun je die beter niet meer gebruiken. Sun heeft de support voor die machines stopgezet, en dus missen er een groot aantal kritische updates.

tenzij je graag gehackt wil worden... in dat geval zou ik eens even zoeken op port-forwarding.

Er zijn op internet nog best wat updates te vinden hoor.

Remigius
05/01/05, 17:08
De officiele support van Sun is gestopt, maar er komen nog wel patches uit. Veel webhosters hosten nog steeds op Cobalts! Bij LeaseWeb zijn ze zelfs nog nieuw te koop.

oscar
05/01/05, 17:24
mischien kun je vertellen wat er niet lukt en wat je geprobeerd hebt?
kun je internetten?
kun je inloggen op de cobalt en connecten met http?

verwacht geen handleiding per email?

oscar

yourwish
05/01/05, 18:33
Stuur mij anders even een privéberichtje met je e-mail adres. Heb hier op een thuisnetwerk momenteel 2 Cobalt RaQ's aan het werk.
Wellicht kan ik je ermee helpen.