PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen Budget trends/Information trends



mgeelh
29/12/04, 16:21
Wie heeft ervaring met de hostingpakketten van dit bedrijf?

http://www.budgettrends.nl

Het gaat vooral om de snelheid van de servers.

Ik heb nu een account bij budgetwebhosting, maar die zijn veel te langzaam.

Hartsema
29/12/04, 16:50
budget trends is zeer goed.
heeft veel verstand van zaken en is niet een hoster die alleen even de klant aan een server toe wijst. hun servers staan op schiphol dus die zijn wel snel.
en duur kan je ze ook niet noemen.

zoefzoef
29/12/04, 16:53
Ik host zelf bij budgettrends.

Ze zijn zeer goed. De snelheid is perfect.

De helpdesk is al helemaal goed, is echt héél vaak online, antwoorden dus ook héél snel.

®on
29/12/04, 17:14
Goh, dat moet wel een heel geweldig bedrijf zijn. :rolleyes: Hebben jullie je allemaal spontaan aangemeld @ wht voor deze informatie, of heeft Wieger aka Kurtje (http://www.webhostingtalk.nl/member.php?s=&action=getinfo&userid=6106) jullie vriendelijk gevraagd te spammen voor zijn toko?

Wieger
29/12/04, 17:16
headout, ik heb ze niets gevraagd. Dit is wel overdreven jammer hoor.

Hartsema
29/12/04, 17:19
doe even normaal. als je zo je klanten wil binnen halen ben je niet slim bezig.
bovendien kijk eerst ff naar mijn aanmeld datum voordat je onzin uitkraamt

®on
29/12/04, 17:20
Origineel geplaatst door Wieger
headout, ik heb ze niets gevraagd. Dit is wel overdreven jammer hoor.
Wel grappig dat je direct reageert ;)

zoefzoef
29/12/04, 17:20
Huh? Wat is dit voor onzin? Ik ben hier sinds Februari lid :S

Wieger
29/12/04, 17:23
Origineel geplaatst door headout

Wel grappig dat je direct reageert ;)

Ja, prachtig die RSS feeds.. ik zie ze steeds verschijnen en vond het wel leuk om bij te houden.

Maargoed, ben blij dat mensen blij zijn. (ofzo)

RobbertC
29/12/04, 19:00
Origineel geplaatst door Wieger
headout, ik heb ze niets gevraagd. Dit is wel overdreven jammer hoor. Ban = ban.

XS-24
29/12/04, 19:11
Ik heb blijkbaar iets gemist, waarom is kurtje gebanned?

RobbertC
29/12/04, 19:15
Spammen / stoken in topics over concurrentie na veelvuldig waarschuwen.

killerguy
29/12/04, 19:19
Spammen? :P stond ie op een Webmaster community ook al nogal bekend om :P waar k lid was toen k op een of andere vage reden gebanned was.
OT: K zou er zelf niet veel vertrouwen in hebben, site beetje template achtig? en erg onoverzichtelijk.. ik zie de pakketten niet eens..

Sander-
29/12/04, 19:55
Tja, toch jammer dat alle n00bs van wmcity nu hier komen zeuren... Enkele anderen uitgezonderd.

Ik kan je 1 ding vertellen:
Ik heb hosting bij budgettrends en bevalt me prima, ze hebben het daar netjes voor elkaar, goede support etc. Snelheid van de server is prima. De lijn is in principe ook gewoon goed, nooit gezeik.

Ennuh, ik kom hier ook al een tijdje en heb nooit gemerkt dat Kurt stookte oid, beetje vaag allemaal.

killerguy
29/12/04, 20:31
Origineel geplaatst door WE-Create!
Tja, toch jammer dat alle n00bs van wmcity nu hier komen zeuren... Enkele anderen uitgezonderd.
Wat bedoel je daar mee??...


Origineel geplaatst door WE-Create!

Ennuh, ik kom hier ook al een tijdje en heb nooit gemerkt dat Kurt stookte oid, beetje vaag allemaal.
Ik ben wel eens wat tegen gekomen hoor?

Henky!
30/12/04, 01:13
Inderdaad een wat verdachte topic start. Toch nooit iets van spammen of kloten gemerkt. Ach, de mods zullen het wel weten.

Mis Kurtje nu al...

Hartsema
30/12/04, 16:38
Origineel geplaatst door WE-Create!
[B]Tja, toch jammer dat alle n00bs van wmcity nu hier komen zeuren... Enkele anderen uitgezonderd.



hey denk om je woorden he :D
ik snap het verhaal ook niet hellemaal over de ban van kurtje.
hij komt voorzichzelf op ik vind dat die gast die zei van: "ja je hebt zeker iedereen ff gevraagt om positief te reageren" een waarschuwing zou moeten krijgen omdat hij dingen suggereerd waar die geen bewijs voor heeft en hij geen ervaring met budgettrends heeft. maar door zijn reactie kan iemand wel verkeerd oordeel krijgen over budgettrends terwijl budgettrends niet slecht is.

als ik hem was zou ik zelf daar ook maar even gaan uitproberen. is namelijk prima hosting.

XS-24
30/12/04, 16:39
Kurtje kreeg 20 punten omdat bij in mijn aanbieding vroeg of ik SIDN member was....

Sander-
30/12/04, 16:50
Origineel geplaatst door sity webhosting
Kurtje kreeg 20 punten omdat bij in mijn aanbieding vroeg of ik SIDN member was....

Wat tot vandaag de dag nog steeds onduidelijk is aangezien je op dat moment wel op je site zei dat het zo was, maar je niet in de lijst stond op sidn.nl... Beetje bagger van de mods dus. Lame

RobbertC
30/12/04, 16:53
Dit is niet de plaats om te gaan discussieren over de ban van Kurtje.

Die ban is geheel terecht. Ondanks waarschuwingen deed hij nog niet wat we vroegen, en inclusief flamen richting mods levert dat gewoon een ban op.

Deimos
30/12/04, 16:54
Als je wilt flamen op de Mods doe je dat lekker in de lounge. Maar ga geen topics verzieken! Volgende die dit wel doet, krijgt van mij 8 puntjes wegens het geen respect hebben voor moderators!!

mguilmot
30/12/04, 17:08
En ik geef de mods 100% gelijk. Heb Kurtje meermaals zien topics verzieken, concurrenten afbreken, etc.
Als je je niet wilt gedragen, dan ga je maar ergens anders spelen.
Het was duidelijk, want hij kreeg meerdere waarschuwingen.

Hartsema
30/12/04, 17:08
Als je wilt flamen op de Mods doe je dat lekker in de lounge. Maar ga geen topics verzieken! Volgende die dit wel doet, krijgt van mij 8 puntjes wegens het geen respect hebben voor moderators!!



iedereen was ontopic tot die ene gast loopt te zeggen dat budgettrends mij en anderen die positief reageren vraagt om te reageren. terwijl dat dus hellemaal niet zo is.

Sander-
30/12/04, 17:29
Ik geef toe, ik ben misschien niet 100% neutraal vanwege mijn relatie met itrends, maar heb heel veel hosters meegemaakt voor ik bij budgettrends ging en kan je zeggen dat veel dure hosts kwa kwaliteit en support onderdoen voor budgettrends terwijl de prijzen lager zijn.

En ga nu niet zeggen dat ik hier naartoe gestuurd ben ofzo en ga me ook niet waarschuwen want dit is gewoon mijn mening en als ik die hier niet kwijt mag is het helemaal belachelijk.

En trouwens, als ik niet tevreden was geweest was ik al lang weer weg geweest en dat ben ik dus niet :)

airmax
24/02/05, 15:14
Budgettrends.nl is prima hosting op een snelle lijn. Laatste tijd wel (van korte duur) regelmatig offline, maar ik denk dat dat meer een hardware issue is (93% geheugen continu in gebruik).
Goede service.

justin
24/02/05, 15:59
ik haal soms 1259 kb per seconde over die lij n dus dat zit wel goed ;)
Wel zou ie er wat geheugen bij mogen steken als het aan mij lag:)
Maar het is wel altijd online dus zeker wel een goed bedrijf(Y)

dreamhost_nl
24/02/05, 19:37
Ik denk dat TS al wel een beslissing heeft genomen in de twee maanden tijd dat deze thread al oud is... ;)

mgeelh
25/02/05, 17:19
Idd, ik ben nu al 2 maanden klant :)