PDA

Bekijk Volledige Versie : K8M Neo-V in Chenbro?



QIRulez
29/12/04, 09:27
Ik ben van plan dit moederbord in een chenbro te steken.

K8M Neo-V (afmeetingen 30,5cm op 21cm)

http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=621

Ik zag dat een chenbro case een 12" op 13" moederbord ondersteund.

Omgerekend 30,48cm op 33,02cm.

Zou deze dan erin passen?

Dit 12" op 13" is toch de space die je hebt met de voeding inbegrepen niet?

luser
29/12/04, 09:58
12"x13" is het max formaat wat je mobo mag hebben, de meeste zijn 12x9.6" ofzo iets.

Phu
29/12/04, 22:26
mag ik vragen in welke chenbro kast je hem wilt doen?
in een 1U zal hij namelijk NIET passen

dit komt omdat de poorten van de audio net 2 mm omhoog steken

s.vossen
29/12/04, 23:19
ik snap NIET waarom ze niet gewoon die audio plat op het moederbord zetten of net _iets_ korter maken. Heb zelf een 1 Unit open draaien op moment. De normale PC bordjes hebben tegenwoordig bijna allemaal audio rechtop. Bordjes zonder audio zijn er ook niet meer. Dan word je dus bijna verplicht een serverbord aan te schaffen.


Back on topic! In een Chenbro 1U kan ook wel, maar dan zal het solderen worden. Audio heb je toch niet nodig.

wdv
29/12/04, 23:39
Origineel geplaatst door s.vossen
[offtopic]ik snap NIET waarom ze niet gewoon die audio plat op het moederbord zetten of net _iets_ korter maken.

Het is geen server board :)
Meestal zijn de mobo's er wel redelijk in te krijgen en anders moet je het audio blokje ff los solderen.

s.vossen
30/12/04, 21:12
Ja, maar ze kunnen er toch rekening mee houden. Lang niet alle hosters/dedicated verhuurders gebruiken server bordjes in hun servers, zeker niet gezien de huidige prijzen.

M-BahZ
30/12/04, 21:38
Origineel geplaatst door s.vossen
Ja, maar ze kunnen er toch rekening mee houden. Lang niet alle hosters/dedicated verhuurders gebruiken server bordjes in hun servers, zeker niet gezien de huidige prijzen.
Noem mij een zinnige reden waarom een fabrikant van moederborden bij zijn moederborden voor consumenten rekening moet houden met mensen die consumenten produkten "onjuist" willen gebruiken.
De meeste moederbord fabrikanten hebben immers ook serverboards.

Verder is het natuurlijk niet aan de moederbord fabrikant rekening te houden met de gehanteerde prijzen van derden.

Het is immers zo dat een hoster zijn prijzen moet afstellen op basis van de kosten en niet andersom. ;-)