PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand bekend budgetwebhosting.nl?



Server9000
28/12/04, 17:36
Zijn er mensen met ervaring betreffende de host budgetwebhosting?

http://www.budgetwebhosting.nl/php/

Graag uw positieve/negatieve reacties.
Ik ben geinteresseerd vanwege de lage prijs en het relatief grote scriptpakket wat bij een pakket hoort.

Alvast hartelijk dank!

Triloxigen
28/12/04, 17:45
"NERGENS GOEDKOPER: 100MB WEBHOSTING SLECHTS €1,- P/M!"

Wat een onzin... Er zijn goedkopere (/meer geven).

Overigens zo'n 'scriptpakket' kun je zelf ook gratis downloaden...

Server9000
28/12/04, 18:54
Ja oké maar een review heb je niet?
En een suggestie voor een goedkopere ook niet?

Ik wil graag op weg geholpen worden namelijk...

Deimos
28/12/04, 19:08
Er zijn honderden verschillende webhosters. Ik raad je aan om er enkele te selecteren en vervolgens de namen in te tikken in google. Vaak krijg je dan al enorm veel reacties waar je iets mee kunt. Mail ze ook altijd even en bel ze op met vragen om te controleren of ze goed bereikbaar zijn.

Kortom ga zelf op onderzoek uit :)

EWS
28/12/04, 19:09
Als je even rondkijkt op het forum zie je 10-eurohost of 10eurohost oid. Ervaringen stonden er dacht ik onder.

chester
28/12/04, 19:23
Reacties?

Van die 1 euro moet , laten we zeggen 0,35 ct, naar de belasting, en van de overige 0,65 ct. moet hij betaald worden, de huur van de server af en het dataverkeer worden betaald, om het nog maar niet te hebben over de administratie kosten ;)

Hoe doen ze dat toch?

Slechts gezond verstand is nodig om te bepalen welke zekerheid en service u wenst...

EWS
28/12/04, 19:43
Haha dat wilde ik eigenlijk ook zeggen maar ik wilde de host niet onderuit halen.

Als je het niet erg vind als je server in Amerika staat dan moet je maar even bij Dreamhost nederland kijken, daar heb ik persoonlijk goede ervaringen mee en die kosten bruto 2,50 per maand.

Verwacht in ieder geval niet dat je bij zulke prijsvechters een echt goede service krijgt, snelle servers en hulp bij problemen.

XS-24
28/12/04, 19:43
Begint dat weer, mensen die totaal geen verstand van wiskunde hebben geven zo'n redenering!

RobbertC
28/12/04, 19:46
Origineel geplaatst door sity webhosting
Begint dat weer, mensen die totaal geen verstand van wiskunde hebben geven zo'n redenering! Dit wordt weer de bekende wellus-nietus discussie...