PDA

Bekijk Volledige Versie : wie kan mij een dag laten dreamweaven



mikel
26/12/04, 20:07
Beste mensen,
In januari zou ik graag willen beginnen met het opzetten van een eigen website. Echter zou ik daar graag hulp bij krijgen in de vorm van een dag les van iemand. Het betreft mx en het zou mij in de 2de week van januari mooi uitkomen. Uiteraard ben ik bereid om een vergoeding te betalen. Ik woon in amsterdam.
Mikel de Rooij

ThePostman
26/12/04, 20:48
Ik wil je best helpen met de basis te leren. Ik ben geen pro ofzo, doe het enkel als hobby. Maar wel aantal jaar ervaring.

Ik zou graag even weten van jou

Hoe je heet
Hoe oud je bent
En of je bereid bent buiten de plaats te gaan voor deze "dag les".

Indien je dit liever niet post voldoet een PM ook wel :)

NextIT
26/12/04, 21:15
Origineel geplaatst door ThePostman
Hoe je heet
Origineel geplaatst door mikel
Mikel de Rooij
Dat is alvast 1 vraag minder :)

ThePostman
26/12/04, 21:20
Oh haha :D Overheen gelezen :)

Tijn
28/12/04, 14:17
Ik persoonlijk zou een beginner eerder aanraden om te beginnen met CSS e.d. Dreamweaver is nou niet bepaald dé tool om complete websites mee te bouwen, maar eerder om (kleine) dingen mee aan te passen. Het verneukt je HTML namelijk nogal.

EWS
28/12/04, 16:06
Ik gebruik zelf ook dreamweaver en het bevalt mij zeer goed hoor.
Maar nu ben ik wel benieuwd welke software volgens jou wel geschikt is om complete website's mee te maken? Als dat te offtopic is kun je dat ook even PMmen ik ben wel benieuwd.

chester
28/12/04, 16:29
Origineel geplaatst door Tijn
Dreamweaver is nou niet bepaald dé tool om complete websites mee te bouwen, maar eerder om (kleine) dingen mee aan te passen. Het verneukt je HTML namelijk nogal.

Haha...da's een goeie. :D Misschien zijn het de andere prut-programma's zoals Frontpage wel die de boel 'verneuken', en zijn het Imageready en Dreamweaver die het netjes doen...

Wij hebben jarenlang webdesign gedaan, met het professionele pakket van Marcomedia. Als je me verteld dat het voor leken een gecompliceerd programma is, geef ik je gelijk.

Voor newbies is Frontpage aardig.....

De grootste webdesign bedrijven gebruiken zeer veel de bovenstaande proggies, vaak in samenwerking met Photoshop, of bij MM Flash, Fireworks en Freehand.

Kijk eens naar een bedrijf als http://www.2advanced.com die sites maken voor FORD, Nike etc. Allemaal MM ;)

ps. bekijk hem fullscreen :)

henkowz
28/12/04, 16:32
Origineel geplaatst door Tijn
Ik persoonlijk zou een beginner eerder aanraden om te beginnen met CSS e.d. Dreamweaver is nou niet bepaald dé tool om complete websites mee te bouwen, maar eerder om (kleine) dingen mee aan te passen. Het verneukt je HTML namelijk nogal.

Is dit grappig bedoeld?

Je kan voor dreamweaver ook hele mooie boeken krijgen (ook in het nederlands!) Of cursussen op cdrom (zodat je altijd na slag heb)