PDA

Bekijk Volledige Versie : je eigen hosting verkopen en alleen betalen voor wat je verkoopt!



Evilarlos
25/12/04, 00:42
Eelco Kingma, Free-seller Aanbiedingen

Aanbieding
Free-seller is een programma om mensen die webhosting willen gaan verkopen maar niet het geld hebben om een server te huren een kans bieden om toch een begin te maken. Ons concept is heel simpel: Betaal alleen voor wat je verkoopt!

U krijgt van ons een reseller pakket met daarin 1000 MB ruimte en 10.000 MB traffic om te verkopen. U zet uw eigen website op voor uw bedrijf en opereert ook als een volledig autonoom bedrijf. Het enige verschil is dat u geen risico loopt zoals de meeste beginnen de webhosting bedrijven. Dat risico lopen wij namelijk voor u. verkoopt u niks dan krijgt u aan het eind van het jaar een factuur met daarop allen 10,95 administratie kosten. Verder helemaal niks, want u heefd ook geen inkomsten gehad. Heeft u echter wel klanten weten te lokken en paketten verkocht. Dan kijken we hoeveel u per maand heeft gebruikt en geven u een factuur alleen voor de gebruikte ruimte en domeinen.
U beheert zelf de accounts die u maakt en bent verandwoordelijk voor de door u gemaakt technische kosten. U heeft dus wel enkele kennis nodig.

Kijk voor meer informatie op de website: http://www.free-seller.com

Bedrijfs informatie
Host/Bedrijf: Eelco Kingma
Site: www.free-seller.com (www.eelcokingma.com)
KvK: 17163325
BTW: NL193521349B01

Server
AMD Sempron 2200
512MB Geheugen
80 GB Harddisk

Netwerk
- Locatie: Schuberg Philis, Amsterdam (NL)
- Toegang: 24/7 toegang tot het datacenter mogelijk
- Netwerk: Leaseweb (AS16265)
- Volledig CISCO-powered (Cisco 12000/6000 routers en switches)
- End-user switching gebeurd met Level1 switches.
- Verbinding: 6 x 1 Gbit uplink met:
- AMS-IX (1Gbps Exchange)
- Telia (1Gbps Transit)
- Abovenet (2x1Gbps Transit)
- Interoute (1Gbps Transit)
- Teleglobe (1Gbps Transit)

* Edit ivm verandering van server en locatie server.

phreak
25/12/04, 01:16
Ik zou de site als ik jou was eens controleren op type vouten, want die zitten er heel wat in...

dopi84
25/12/04, 01:18
Beste,

Even een reactie,

Let eens op uw typefouten.

Ok?!?!

Groeten,

edit: reply stond er al, alleen zag deze eerst niet :S

Tevens staat noch hier noch op je site een prijs vermeld.

Ook werkt je link waarin de AV staan niet

Pietpaul
25/12/04, 01:29
Even totaal offtopic, maar upgrade je forum asap, zie de virusberichten van WHT (je sites wil je niet gedefaced hebben!)

Evilarlos
25/12/04, 04:03
Dankjullie wel voor de snelle en behulpzame reacties. De site is net een dag online en ik heb nog niet de kans gehad iemand naar de spelling te laten kijken. Ik ben namelijk zelf dislectisch en dat is vaak dus een probleem.

Wat de prijs betreft die staat er zeker in :) Anders zou ik de forum regels overtreden... dat is namelijk 10,95 per jaar plus de kosten voor het het gebruikte dataverkeer en webruimte. Maar aangezien dat voor iedereen anders is kan ik er geen vaste prijs bij zetten.

Pietpaul, bedankt voor het bericht. Ik zal asap het forum virus safe maken. Bedankt voor de herinnering :)

(Offtopic, en dan nu tijd om eindelijk eens op te gaan zoeken wat mijn bed ook al weer was :P Zie tijd.)

Jan Van Haaren
25/12/04, 10:08
Origineel geplaatst door Evilarlos
Maar aangezien dat voor iedereen anders is kan ik er geen vaste prijs bij zetten.

Misschien kan je de sleutel die je gebruikt om dit te berekenen ook duidelijk aangeven zodat potentiƫle klanten weten waar ze zich aan kunnen verwachten. Hoeveel wordt er per mb webruimte of per gb dataverkeer aangerekend?

WH-Tim
25/12/04, 12:44
TP-edit: een zeer nutteloze post!

Evilarlos
25/12/04, 14:06
Natuurlijk de prijs per MB staat nu ook op de site maar ik zal hem ook hier neerzetten. Met toestemmeing van de mods wil ik hem ook wel in het hoofd bericht zetten

1 MB dataverkeer voor 1 maand = 0,0005
1 MB diskruimte voor 1 maand = 0,005

En WH-Tim, ik maak heel duidelijk op de site dat je er niet aan moet beginnen als je niet genoeg ervaring hebt of ervaren mensen om je heen hebt. De reden dat ik dat erop zet is omdat ik de mensen niet ga opleiden tot volwaardige host. Maar voor mensen die wel de kennis hebben en de mogenlijkheden maar niet het geld om een complete server te huren de mogenlijkheid geven. Ik zag een gat in d markt en bied daar een oplossing voor. Op de opleiding waar ik zit zitten genoeg mensen die in die situatie zitten en ik neem aan dat die er meer zijn. Inspringen op de behoefte is alles wat ik doen, en ik laat andere vrij om dat ook te doen :)

BTW vrolijk kerstfeest iedereen :)

Rusrink
25/12/04, 21:05
Opzich een leuk idee, maar mensen die serieus een bedrijf willen starten zullen toch ook risico's moeten lopen en ze zullen ook een beetje startkapitaal nodig hebben. Als mensen er hun eigen geld in investeren nemen ze de zaak ook serieus. Ze willen immers hun geld niet verliezen

Ten tweede vind ik het jammer dat de servers in amerika staan

Pantsy
25/12/04, 21:26
ON-TOPIC vanaf nu, het bedrijf doet een aanbieding en vraagt niet om een site/aanbieding check!

Evilarlos
27/12/04, 22:55
IVM met een prijs wijziging bij de server host zijn de prijzen verandert. Iedereen die al een contract had opgestuurd krijgt nog wel de oude prijs berekend.

HostServe
30/12/04, 00:35
1000 MB ruimte en 10.000 MB verkeer.

Hoeveel kost dat?
(1000*0,005) + (10000*0,0005) = 10eur of reken ik het verkeerd?

Heb je ook een demo van de admin panel ?

Evilarlos
30/12/04, 00:43
10 euro ex btw en domein naam. Je berekening klopt dus :) Maar dat is alleen als je de volle 1000 MB disk en 10.000 MB traffic gebruikt, gebruik je minder per maand dan betaal je ook minder. je betaald alleen voor wat je gebruikt.

Wat het controle paneel betreft vanaf januarie gaat dit van start en worden de bestellingen verwerkt op de nieuwe nederlandse server. Het controle paneel dat je daarbij krijgt is Hostflow (www.hostflow.com)

HostServe
31/12/04, 20:05
Origineel geplaatst door Evilarlos
10 euro ex btw en domein naam. Je berekening klopt dus :) Maar dat is alleen als je de volle 1000 MB disk en 10.000 MB traffic gebruikt, gebruik je minder per maand dan betaal je ook minder. je betaald alleen voor wat je gebruikt.

Wat het controle paneel betreft vanaf januarie gaat dit van start en worden de bestellingen verwerkt op de nieuwe nederlandse server. Het controle paneel dat je daarbij krijgt is Hostflow (www.hostflow.com)

Dus je zit binnekort in Nederland en niet meer in de VS?
Gelden dan nog steeds dezelfde prijzen of niet ?

Evilarlos
31/12/04, 20:12
Dan gelden nog steeds dezelfde prijzen :)

HostServe
31/12/04, 21:13
Origineel geplaatst door Evilarlos
Dan gelden nog steeds dezelfde prijzen :)

Top!
Mocht je control panel me iets lijken dan kom ik waarschijnlijk bij jou terecht :)

Evilarlos
01/01/05, 23:40
Hostflow is een zeer compleet controle paneel. je kan er bijna alles mee doen. Neem naam eens een kijkje op www.hostflow.com voor meer informatie.