PDA

Bekijk Volledige Versie : HostGoedkoper.nl is goed!



Graphicious
22/12/04, 21:51
Hallo beste mensen,

Ik kwam op www.hostgoedkoper.nl, en schrok meteen van de lage prijzen. Dus ik denk "die moet ik hebben!". Dus ik bestel de hosting, maar doordat ik daar nog niet zo goed in ben gaat het een beetje fout. Maar toen ik in een gesprek met iemand van WebhostingTalk op MSN zat mocht ik zomaar hem op zijn persoonlijke nummer bellen en hij hielp me eruit! Dat is service én goedkoop! HET KAN!

Groeten,

Niels de Ruiter

Clanhost
22/12/04, 21:54
Wow, that's an Amazing Discovery!

Maar fijn dat je tevreden klant bent hoor ;).

Graphicious
22/12/04, 21:55
Ik wou het gewoon even mededelen ;)

Clanhost
22/12/04, 21:58
Origineel geplaatst door Graphicious
Ik wou het gewoon even mededelen ;)

Is goed hoor :P. Maar ik vind het een beetje als een Tell Sell reclame klinken.

Filipino
22/12/04, 22:08
alleen werkt de url niet

mguilmot
22/12/04, 22:09
Zonder de komma ook niet? ;)

PlugInInfo
22/12/04, 22:12
Dit ruikt naar reclame/een advertentie.....

Maar voor het geval dat niet zo is hebben ze er in ieder geval een zeer tevreden klant blij. Hopelijk voor je blijft dit zo.

Kurtje
22/12/04, 22:23
komt inderdaad over als reclame.. ik vind zowiezo de manier waarop ze contact hebben niet zó goed overkomen (op wmc's e.d.)

--edit
Die prijzen zijn inderdaad érg goedkoop. Ben benieuwd hoe ze dat er ooit uit gaan krijgen.

Ik heb via wmcity.nl al vernomen van dit bedrijf, mooi dat je er tevreden over bent. Het is wel leuk om eens positieve ervaringen te zien.

Alleen, laat je er niet in stinken.. hostgoedkoper is pas één week online (als ik het goed heb) dus een echte ervaring kun je dit niet noemen.


Dat is service én goedkoop! HET KAN!
Er zijn meerdere bedrijven die zo begonnen en later verslechterde.. Support is (zeker met die prijzen) niet iets waar je altijd op moet rekenen, of liever gewoon niet dan valt het altijd mee.

®on
22/12/04, 22:27
Origineel geplaatst door Kurtje
komt inderdaad over als reclame.. ik vind zowiezo de manier waarop ze contact hebben niet zó goed overkomen (op wmc's e.d.)
Grappig, hanteer je niet dezelfde praktijken? ;)

Verder blijft het leuk om te zien hoe collega hosters reageren op positieve topics over concurrenten. 't Is een spamtopicje, but so what? Daarvoor zijn er moderators @ WHT, om in te grijpen indien nodig.

Kurtje
22/12/04, 22:30
Grappig, hanteer je niet dezelfde praktijken?

Net even uitgerekend, een pakket wat bij hem 5 euro p/m kost is bij ons 11. En wij zijn al erg goedkoop.

Maar hè, ik ben blij. Als dat er uit kan waarom niet, zou ik ook doen. Misschien lijkt het heel goed en is dat niet zo, komt de klant vanzelf achter. Ik heb al meerdere goede ervaringen over ze gehoord en ken inmiddels al 9 mensen die deze hosters al sponser hebben.

En dat allemaal zonder downtime! ze zijn al 9 dagen online! ;)

Luuc
22/12/04, 23:26
Origineel geplaatst door Kurtje
En dat allemaal zonder downtime! ze zijn al 9 dagen online! ;) Ach ja, je moet toch een keer beginnen. :)

Leuk, zo`n positieve ervaring. Ik moet zeggen dat het mij ook gelijk aan een Tell Sell reclame deed denken (in positieve zin).

phreak
23/12/04, 00:24
Origineel geplaatst door Kurtje


Net even uitgerekend, een pakket wat bij hem 5 euro p/m kost is bij ons 11. En wij zijn al erg goedkoop.

Maar hè, ik ben blij. Als dat er uit kan waarom niet, zou ik ook doen. Misschien lijkt het heel goed en is dat niet zo, komt de klant vanzelf achter. Ik heb al meerdere goede ervaringen over ze gehoord en ken inmiddels al 9 mensen die deze hosters al sponser hebben.

En dat allemaal zonder downtime! ze zijn al 9 dagen online! ;)

Ze draaien nu al een maand of 3 ..

't is maar dat je het weet.

Mathieu
23/12/04, 01:11
Goeie reclamestunt..
Djeezes

Kurtje
23/12/04, 01:16
Origineel geplaatst door phreak


Ze draaien nu al een maand of 3 ..

't is maar dat je het weet.

Ohh, oke. Dan ben ik verkeerd geinformeerd. ;)

mguilmot
23/12/04, 10:04
En weer een topic waar er eentje naar beneden gehaald moet worden.

Typical ;)

RobbertC
23/12/04, 10:12
Kurtje: ik wil jou de komende tijd niet meer zien in een topic dat als onderwerp een concurrent van je heeft. Het enige wat dat veroorzaakt is onrust.

Kurtje
23/12/04, 10:37
Origineel geplaatst door RobbertC
Kurtje: ik wil jou de komende tijd niet meer zien in een topic dat als onderwerp een concurrent van je heeft. Het enige wat dat veroorzaakt is onrust.

Lol, omdat ik zeg dat ik van meerdere mensen heb gehoord dat ze goed zijn? Ik stamp ze niet de grond in, ik zeg niet dat ze slecht zijn, ik zeg dat ik hoor dat ze goed zijn en dan nog. - zucht -

Top mod

Maargoed, succes met deze hoster.

Rik-edit: En jij ook succes !
Ik heb je al een aantal keer betrapt op het doelbewust neerhalen van anderen...
Robbert was nog 'aardig' door je te waarschuwen... blijkbaar niet voldoende.
Punten die je er nu bij krijgt zijn voldoende voor een ban.
Je hebt nu al 5 keer punten gehad, van 3 verschillende Mod's, dus ik wil ook GEEN gezeur horen over 'partijdigheid' enz enz...

Hier heb je Mod's voor....

ChemicalWH
23/12/04, 12:24
Ik geloof dat ik een beetje moe word van topics waar een klant supertevreden is omdat ze 1 keer goed geholpen zijn en mischien net 1 dag diensten afnemen van een bepaald bedrijf..

s2software
23/12/04, 12:41
Ik ben het volledig eens het ChemicalWH. Dit is inderdaad vermoeiend.

phreak
23/12/04, 12:46
Origineel geplaatst door ChemicalWH
Ik geloof dat ik een beetje moe word van topics waar een klant supertevreden is omdat ze 1 keer goed geholpen zijn en mischien net 1 dag diensten afnemen van een bepaald bedrijf..

Mjah, ik word er moe van dat als een netwerk 5 minuten down is, dat iedereen daar in een keer over valt, dus een positief iets vind ik wel oke, daar men meer naar het negatieve trekt, blijkt wel uit dit draadje.

Rik
23/12/04, 12:47
Goed....

1)
Ook al zou dit verkapte spam zijn -> MELD HET GEWOON !!!!

2)
Waarom moet het ALTIJD negatief zijn ?, iemand is blij dat hij goed geholpen is, wil dat even van de daken schreeuwen... daar zijn fora voor.

3)
Het is pas vermoeiend als forumgebruikers (bedrijven) zich drukker maken om anderen, in plaats van hun eigen toko's !
M.a.w. -> wat is het probleem ?



Closed...