PDA

Bekijk Volledige Versie : Kan het nog gekker ?



Roytjuuh
21/12/04, 12:05
Deze mensen zijn wel heel erg ziek....

http://www.newsoftheworld.co.uk/story_pages/news/news2.shtml

PeterT
21/12/04, 12:16
heh ja, las het gister ook.
Ik heb zo m'n twijfels bij de waarheid van dit verhaal aangezien het een tabloid is..

mdf
21/12/04, 12:22
Ik vind het echt ziek; dat soort mensen moeten ze gelijk opsluiten en die kids uit huis laten halen door de kinderbescherming!

Triloxigen
21/12/04, 12:37
Het is inderdaad behoorlijk ziek, maar helaas is er weinig nieuws aan...
In Thailand (en soortgelijke landen) is dit heel normaal...

Kurtje
21/12/04, 12:51
Valt dit niet onder het kopje "criminaliteit"?

Het verkopen van een 13 jarige, en haar lichaam, is naar mijn inzien nog illigaal. Dat het op internet staat kan ik daarbij ook niet begrijpen, is dit nou leedvermaak?

Triloxigen
21/12/04, 12:56
Volgens de Nederlandse wet is sex onder de 16 jaar verboden, prostitutie is onder de 18 jaar verboden.

Roytjuuh
21/12/04, 13:23
Origineel geplaatst door PeterT
heh ja, las het gister ook.
Ik heb zo m'n twijfels bij de waarheid van dit verhaal aangezien het een tabloid is..

Je weet maar nooit tegenwoordig laast was op het nieuws dat een meisje in elkaar is geslagen en geschopt door een politie agent ...

Het lijkt wel of alles kan en mag in nederland !

Henky!
21/12/04, 13:25
Dit is een onzin verhaal. Niet geloven mensen en verder weer serieuze zaken lezen.

Kurtje
21/12/04, 13:26
Origineel geplaatst door Roytjuuh


Je weet maar nooit tegenwoordig laast was op het nieuws dat een meisje in elkaar is geslagen en geschopt door een politie agent ...

Het lijkt wel of alles kan en mag in nederland !

Dit is niet in nederland, maar ja je hebt gelijk. Zometeen gaat er hier het zelfde gebeuren.

PeterT
21/12/04, 15:04
Ik zit te wachten op de excuses, geloof er namelijk niets van :p

Remigius
22/12/04, 05:55
Ik geloof er om eerlijk te zijn ook weinig van. Ik denk dat de overheid, indien dit verhaal waar is, er wel iets aan zou doen.