PDA

Bekijk Volledige Versie : Website host met noorderzon verdwenen



Recky
13/12/04, 12:43
Hoi, ik heb nog niet zo heel veel ervaring, maar ik hoop dat ik hier aan het juiste adres ben.

Ik heb een contract afgesloten voor een jaar (die na een jaar weer stilzwijgend zal worden verlengt) bij hosting provider Jouwsite.net. Echter enkele weken nadat ik me daar had geregistreerd heeft de website een geheel andere vorm en inhoud gekregen en is er over hostingpakketten niets meer te vinden. Ik heb al meerdere malen een email gestuurd met een verzoek tot opheldering maar ik krijg gewoon geen reactie! Ik wil namelijk wegens slechte uptime performance m'n contract beeindigen maar ik weet nu niet hoe ik dit moet doen.

Volgens mij zit hier een luchtje aan.. Hebben meer mensen ervaringen met Jouwsite.net? (Overigens valt deze weer onder Traffichost.nl aangezien daar m'n site staat gehost.)

Ik zou blij zijn als ik wat reacties krijg om zo te weten kom wat ik hier mee moet..

BVD

Triloxigen
13/12/04, 13:01
Bel eens?

HBCS
13/12/04, 13:02
staat het domein op uw naam zo ja dan is verhuizen geen probleem
dan kunt u gewoon bij een nieuwe deelnemer zich aanmelden en dan regeld hij het verhuizen van het domein

suc6 er mee

Recky
13/12/04, 13:35
Origineel geplaatst door HBCS
staat het domein op uw naam zo ja dan is verhuizen geen probleem
dan kunt u gewoon bij een nieuwe deelnemer zich aanmelden en dan regeld hij het verhuizen van het domein

suc6 er mee

Bedankt voor de reactie, dit zal ik dan ook zeker gaan doen.

Punt is alleen de stilzwijgende verlenging van het contract wat ik nu heb en dus niet officieel op kan zeggen. Kan ik hier nog problemen mee krijgen of komt die automatisch te vervallen met het verhuizen?

rq
13/12/04, 13:53
Contract voor hosting of de domeinnaam?

Dat webhosters met de noorderzon verdwijnen is geen uitzondering vrees ik.

HBCS
13/12/04, 13:56
als webhoster niet doet wat er op contract staat kun je er zonder al te veel problemen onderuit