PDA

Bekijk Volledige Versie : Webhostingbedrijf gezocht.



MrVandal
13/12/04, 10:57
Na weken puzzelen en zoeken ben ik er achter; ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wie kan mij helpen met advies over waar mijn site onder te brengen?

Wat ik heb:

Een site die grotendeels draait op een phpbb forum met >2M hits en >50K bezoekers per maand.

Wat ik zoek:

Een betrouwbaar bedrijf die mijn site(s) kan gaan hosten op een nederlandse snelle server.
Een goede database configuratie zodat deze niet vastloopt na elke x-miljoen queries.
Een redelijke prijs.
+/- 50 gig dataverkeer en 1 gig ruimte.
Adverteren tegen bandbreedte zou ook wel fijn zijn maar is niet het belangrijkste.


Wie o wie kan mij echt serieus adviseren?
Ik heb al een paar bedrijven benaderd maar dan lees ik weer slechte berichten over dat bedrijf of de servers staan weer in Amerika en dan kan ik weer op zoek.

Eigenlijk zoek in stiekum een soort alphamega maar dan betaalbaar ;)

Triloxigen
13/12/04, 11:04
Plaats dit topic in het aanbiedingen forum...

Grumpy
13/12/04, 11:14
Dit is een forum voor webhosters. Dat betekent dat vrijwel niemand hier jou objectief kan adviseren.

Je moet zelf maar bedenken wat jij een redelijke prijs vindt en of een bedrijf betrouwbaar is, zal je ook zelf moeten uitzoeken en beslissen.

MrVandal
13/12/04, 11:23
Euh, triloxigen, in het aanbiedingen forum kan ik alleen posten als ik 25 posten heb gedaan en ik zoek geen aanbieding maar een webhostingbedrijf. Maar misschien kan een mod dit even verplaatsen dan?

@Grumpy, volgens mij heb je gewoon helemaal gelijk. Iedereen vind dat zijn bedrijf natuurlijk de beste is en ik ben waarschijnlijk dus op de verkeerde plaats.
Wel jammer eigenlijk. Ik had hoop dat bij zo een gathering of webhosters wel het verschil bekend was tussen slechte en goede.

Maar ok, verkeerde forum én verkeerde site.
Excuses daarvoor.

Triloxigen
13/12/04, 12:19
Origineel geplaatst door MrVandal
Euh, triloxigen, in het aanbiedingen forum kan ik alleen posten als ik 25 posten heb gedaan en ik zoek geen aanbieding maar een webhostingbedrijf. Maar misschien kan een mod dit even verplaatsen dan?


Je mag alleen aanbiedingen plaatsen als je meer dan25 posts heeft..
Een aanbieding vragen mag vanaf 0 posts :)

Maar als je een aanbieding vraagt heb je wel een overzicht van bedrijven die eventueel interesant zouden kunnen zijn.

Maar wel goed dat je de forum regels hebt gelezen, dit gebeurt zelden.

Kurtje
13/12/04, 12:23
Misschien moet je eens kijken op
http://www.hostingvisie.nl of
http://www.webhosters.nl

Dit is vrij algemene informatie maar kan goed helpen als je hier een bedrijf vind en wilt weten of het de moeite waard is.

Er zijn hier enorm veel bedrijven aanwezig dus je kunt wel even voort denk ik, kijk bijvoorbeeld eens in het aanbieding forums naar de huidige aanbiedingen, of er iets bijzit en stel gewoon vragen. Je merkt vanzelf welk bedrijf duidelijk antwoord geeft.

Leandros
13/12/04, 12:23
Om welke website zou het gaan ivm de sponsering?

MrVandal
13/12/04, 17:08
De site waar het om gaat is mrvandal.nl.

En bij webhosters was ik al even rond aan het neuzen en heb een paar gevonden maar die voldeden niet echt. Of te duur of een server in amerika ofzo.
Maar hostingvisie heb ik nog niet gehad. Daar ga ik nu meteen even kijken.
Dan ga ik van daaruit even bij de aanbiedingen neuzen.

Bedankt alvast voor het meedenken :worship:

Kurtje
13/12/04, 17:15
Er zijn veel budgethosters in nederland hoor. Té veel als je het mij vraagt ;)

Succes met de zoektocht !

MrVandal
13/12/04, 17:20
Ik heb bij het woord budgethoster meteen een negatief idee in mijn hoofd.
Ik heb een goedlopende site en wil ook een goedlopende server met alles erbij.
Helaas is mijn budget niet zo groot dus ik zal af moeten gaan wegen.
Of duur en verder mijn site opbouwen of goedkoop en de boel dood laten bloeden.
Maar we gaan dapper door :)

MaffeMuis
13/12/04, 17:31
Duur wil niet altijd zeggen dat het goed is. En goedkoop hoeft niet altijd te zijn dat het slecht is. Maar jammer genoeg, zijn er enkele mensen die de naam bugethosting verpesten voor de andere in de hostingwereld.

Gewoon een goede resoure doen. Een auto koop je ook niet 123, daar maak je ook eerst even een testritje in. veel succes met de zoektocht. http://www.webhosters.nl (zoals eerder genoemt in het topic) is een goede bron van informatie wat andere klanten vinden over een webhost.

Nitroserve
13/12/04, 19:32
ook www.hostingvisie.nl is een goede bron van ervaringen...

edit: oops, al eerder genoemd.....

Dirkje
14/12/04, 14:10
Rond welk bedrag wilt u uw website laten hosten?
Dan kunt u al wat bedrijven uit uw lijst filteren.

A1Host
14/12/04, 20:22
Meteen phpBB maar even upgraden van 2.06 naar 2.0.11
Zie hier:
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?f=14&t=244451

Overigens: Wat is de definitie van een "budgethoster"?
Slechte service of de factuur niet op 4 kleuren briefpapier?

U kunt ook een server huren...de site wat commerciëler opzetten en wat kosten terugverdienen.

MrVandal
18/12/04, 12:43
Inmiddels heb ik iemand gevonden die tegen een redelijk tarief mijn site gaat hosten.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor het meedenken en de adviezen.

Vandal.

Kurtje
18/12/04, 12:46
Origineel geplaatst door MrVandal
Inmiddels heb ik iemand gevonden die tegen een redelijk tarief mijn site gaat hosten.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor het meedenken en de adviezen.

Vandal.

wie is de gelukkige?

norvo
19/12/04, 01:57
ik zou sowieso afstappen van phpBB en overstappen naar een stabieler forum software (zoals is gebruikt voor dit forum ;) ) kan je veel problemen schelen met dat aantal bezoekers en serverlast.

ronald1960
12/01/05, 17:34
om welke site gaat het

henkowz
12/01/05, 18:08
ouwe koei uit de sloot?