PDA

Bekijk Volledige Versie : webdesign



clanhosting
07/12/04, 19:46
ik zoek iemand die een design kan maken, wat zijn jullie ervaringen.
prijs/kwaliteit, wie raden jullie me aan...

Kurtje
07/12/04, 19:56
Ik wil je wel helpen maar dit is geen aanbieding forum. Daarbij moet je niet voor goedkoop gaan, maar voor goed.

clanhosting
07/12/04, 20:01
ik heb toch ook al designs gezien die goed waren en toch niet zo heel duur...

Kurtje
07/12/04, 20:19
Origineel geplaatst door clanhosting
ik heb toch ook al designs gezien die goed waren en toch niet zo heel duur...

Service en garantie is voor mij belangrijk, misschien voor jou minder. Dat kost ook wat.

clanhosting
07/12/04, 20:21
Service, een design dta af is is toch af, buttons bijzetten zal wel lukken in fotosoep...
wat bedoel je met garantie ;)

Vane
07/12/04, 20:50
Origineel geplaatst door clanhosting
Service, een design dta af is is toch af, buttons bijzetten zal wel lukken in fotosoep...
wat bedoel je met garantie ;)

Voor als er een button kapot gaat :D

Kurtje
07/12/04, 21:06
Origineel geplaatst door clanhosting
Service, een design dta af is is toch af, buttons bijzetten zal wel lukken in fotosoep...
wat bedoel je met garantie ;)

Je zult maar zitten wachten op iets wat niet komt. Of bijvoorbeeld uitgaan van GOEDE kwaliteit en troep aangeleverd krijgen.

Hoeft niets te kosten zo'n foutje, maar is wel erg lullig.

SystemZ
07/12/04, 21:06
Ja dat snap ikzelf ook niet helemaal :)

Wat bedoel je met garantie; Als de layout er eenmaal is dan is het toch simpel om de site up to date te houden of niet

maar ben wel benieuwd uiteraard.

Kurtje
07/12/04, 21:24
Je wilt garantie dat het gebeurd binnen een bepaald termijn en met een bepaalde kwaliteit.

SystemZ
08/12/04, 00:21
Ok, dat is me duidelijk.

Kan ik me iets bij voorstellen. Zeker als het gaat om een zakelijke website waar geld mee verdiend wordt uiteraard.

John

Kurtje
08/12/04, 09:24
Origineel geplaatst door SystemZ
Ok, dat is me duidelijk.

Kan ik me iets bij voorstellen. Zeker als het gaat om een zakelijke website waar geld mee verdiend wordt uiteraard.

John

Ja ik bekijk dit alleen vanuit mijn zakelijke standpunt. Als ik als particulier een website wil is dat voor iets minder belangrijk, al zou ik toch voor de zelfde reden waarschijnlijk een bedrijf benaderen.