PDA

Bekijk Volledige Versie : Goed werkend ticketsysteem



Mr. Snooby
07/12/04, 18:06
Ik zoek een goedwerkend ticketsysteem, Kayako ken ik al en hoeft dus niet voorgesteld te worden.

Wat eisen:

- Redelijke (web) interface
- Mogelijkheid om het mailboxen te laten checken en die mails al ticket laten aanmaken
- Uiteraard de mogelijkheid om via de website tickets (door klanten) toe te voegen
- Overzichtelijk

Wie weet een goede? Heb ook al met zoekfunctie gezocht maar vond er niet echt goede tussenzitten.

Groeten, Peter

PeterT
07/12/04, 18:11
Cerberus :)

www.cerberusweb.com

Mr. Snooby
07/12/04, 18:14
Origineel geplaatst door PeterT
Cerberus :)

www.cerberusweb.com

Hm, die ziet er wat chaotisch uit. Ik vond net OTRS, ziet er best goed uit. Maar misschien hebben anderen nog betere :)

xxlwebhosting
07/12/04, 18:58
Ik ben erg tevreden met Kayako eSupport

www.kayako.com

vanderhart
07/12/04, 19:13
Origineel geplaatst door xxlwebhosting
Ik ben erg tevreden met Kayako eSupport

www.kayako.com

Er staat duidelijk in het bericht : Ik zoek een goedwerkend ticketsysteem, Kayako ken ik al en hoeft dus niet voorgesteld te worden.


Zoek je een gratis of tot welk budget mag hij gaan ?

handy
07/12/04, 19:22
Vanderhart>> Cerberus mag dan chaotisch liijken, dat is schijn! Cerberus is een erg handig ticketsysteem, alleen je moet even wennen. En er zitten templates bij om het ticketsysteem ook voor klanten toegangelijk te maken.

Kurtje
07/12/04, 19:24
OSticket. opensource en werkt prima

PeterT
07/12/04, 19:52
Ik heb ExoPHP Desk, OSticket, kayako, inverseflow, OTRS en cerberus gebruikt.

Cerberus is duidelijk de beste.
Het ziet er inderdaad zeer chaotisch uit, maar dat is slechts uiterlijke schijn :)

SNS
07/12/04, 23:59
Nou, ik wordt anders helemaal gek van dat Cerberus. Net een tijdje met de demo gespeeld maar dat is niks voor mij ;)

PeterT
08/12/04, 00:22
Je moet inderdaad 'even' wennen, maar als je er eenmaal mee om kan gaan dan wil je niet meer anders (tenzij je een all-in-one oplossing neemt zoals wij gaan doen :p)

Cliff
08/12/04, 09:44
RT: Request Tracker

http://bestpractical.com/rt/

eweps
08/12/04, 10:26
Origineel geplaatst door Cliff
RT: Request Tracker

http://bestpractical.com/rt/


Die lijkt mij ook redelijk goed, helaas is hij met PERL geschreven ipv PHP.

Cliff
08/12/04, 12:33
Origineel geplaatst door eweps



Die lijkt mij ook redelijk goed, helaas is hij met PERL geschreven ipv PHP.

Wat is daar het probleem van, de TS vroeg niet om een specifieke PHP oplossing ?

eweps
08/12/04, 16:33
Geen probleem, waarschijnlijk zijn problemen alleen wat moeilijker te verhelpen dan bij PHP lijkt mij.

hires
08/09/05, 15:57
Origineel geplaatst door PeterT
Je moet inderdaad 'even' wennen, maar als je er eenmaal mee om kan gaan dan wil je niet meer anders (tenzij je een all-in-one oplossing neemt zoals wij gaan doen :p)

All-in-One oplossing is ook mijn doel! Al wat op het oog als totaal-oplossing..?

geertw
08/09/05, 19:16
Origineel geplaatst door eweps
Geen probleem, waarschijnlijk zijn problemen alleen wat moeilijker te verhelpen dan bij PHP lijkt mij.

Ja, want...?

Luuc
08/09/05, 19:20
Origineel geplaatst door geertw


Ja, want...? Conclusie: Hij heeft meer verstand van PHP dan van PERL.
Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen... :)

hires
09/09/05, 10:47
Op de site van Cerberus (http://www.cerberusweb.com) is me niet helemaal duidelijk wat je nu krijgt.. je hebt 'Helpdesk' en 'Support Center' maar krijg je dat allebei? De demo laat namelijk niets zien van het 'Support Center', terwijl ik die wel wil hebben.. En bij Downloads staat ie ook niet. Ook bij 'Purchase' staat alleen Helpdesk en geen Support Center.

henkowz
09/09/05, 10:50
OSTicket, ja.. ik denk ga ff checke..


Due to hurricane Katrina...we might be offline soon. The server is colocated in a New Orleans data center running on generators at the moment!! We are working on moving the site to another location...osTicket commercial support won't be affected.

En de downloads zijn offline :(

Triloxigen
09/09/05, 10:52
De downloads zijn al een jaar offline, omdat ze bezig zijn met V2.
Maar op het forum staan de downloads wel :)