PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarom worden mijn topics altijd gesloten?



SgaaP
07/12/04, 14:41
Sjongejonge zeg,.....

_arno_
07/12/04, 14:43
omdat u niet reageert naar niveau zoals trancepitt al zei.

Mijn tip: praat alleen wanneer u wat te melden heeft, dit is geen msn
was trancepitt piv transpit :)

SgaaP
07/12/04, 14:44
Ik bedankte even op een grappige manier op zijn grap, zo ben ik, ik zou ook kunnen gaan GVD'en enzo, maarjah zo ben ik niet!

Wees blij...

tvm
07/12/04, 14:44
Lol,

dorlees eens de topics die je hebt geopend en waarom die zijn gesloten. Snap je het nu zelf niet dat je klaagt over een bedrijf waar dat bedrijf dan wel de juiste uitleg kan geven waarom jij klaagt. Als jij geen geduld hebt moeten wij daar toch niet mee delen.

Hopelijk stop je nu met die onzinnige posts!

SgaaP
07/12/04, 14:45
ik heb dat allemaal afgesloten, maar het gaat nu om iets anders, je hoeft dit allemaal niet hier te zetten, zeg het maar als pm, stel ik op prijs.

Ik heb afstand gedaan van die berichten het ging nu ergens anders over..

cridea
07/12/04, 14:48
Je vraag was veel te algemeen. Zoiets als "hoe wordt ik miljonair?" of "hoe werkt een auto".

_arno_
07/12/04, 14:49
Origineel geplaatst door tvm
Lol,

dorlees eens de topics die je hebt geopend en waarom die zijn gesloten. Snap je het nu zelf niet dat je klaagt over een bedrijf waar dat bedrijf dan wel de juiste uitleg kan geven waarom jij klaagt. Als jij geen geduld hebt moeten wij daar toch niet mee delen.

Hopelijk stop je nu met die onzinnige posts!

Amen !

tvm
07/12/04, 14:50
De bedoeling van wht is een commercieel vlak voor webhosting, dedi servers en zo voort. En een gedeelte waar men vragen kan stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de mensen hier op wht voor alles een volledige uitleg hoeven te geven, je kan evengoed als vrager eerst wat surfen op het net, wat zelfkennis opdoen. Lukt dat echt niet kan je hier vragen gaan stellen om bijstand.

Hopelijk begrijp je dit een beetje.

RobbertC
07/12/04, 14:56
Waarom worden mijn topics altijd gesloten? Om dezelfde reden als deze gesloten gaat worden: ze gaan nergens over.