PDA

Bekijk Volledige Versie : AlphaXS



Raptor
06/12/04, 22:08
Wat ik vandaag toch weer mee maak.

Ik was klant van alpha xs maar nu krijg ik zelfs mail op mijn gewone adres van hun.

customer[at]alphaxs[dot]nl bedoel ik dan. Dit is wel heel erg vaag.
Meteen maar even een mailtje naar de support desk gestuurd.

Triloxigen
06/12/04, 22:08
Ik begrijp je geloof ik niet helemaal...

PeterT
06/12/04, 22:10
That makes 2 of us ;)

Raptor
06/12/04, 22:12
Ik begrijp het ook niet.

Ik krijg mail van alphaxs geloof ik, in ieder geval 1 klant en toen ik zelf mailde naar het adres customers[at]alphaxs[dot]nl kreeg ik het ook.

Maarja ik vraag me af waar die customers voor is want ik vind alleen maar support@ op de alphaxs website.

Raptor
06/12/04, 22:13
Dan zal het wel iets zijn dat alle klanten het krijgen ofzo als je het naar customers stuurt. Alleen dan is het niet zo slim van mij om daar 2 keer naar te mailen want dan krijgen al die klanten het. :D

V. Kleijnendorst
06/12/04, 22:15
Stond je niet gewoon als bcc in een mailing?
Dan maakt die reply natuurlijk niets uit.

Raptor
06/12/04, 22:17
Nee, het is echt het alphaxs email adres.

A1Host
06/12/04, 22:30
Ik begrijp het nog niet en dat ligt vast aan mij. Je hebt een e-mail gehad van hun (vind jij) vanaf een adres dat je niet kent en dat ga je op dit forum navragen. Op hun site staat een telefoonnummer: +31(0)575 566 412

V. Kleijnendorst
06/12/04, 22:31
Als er een mail verstuurd wordt met onder andere jou e-mail adres in het bcc veld en customer@nospam.nl in het 'to' veld. Dan zie je precies wat je omschrijft.

Raptor
06/12/04, 22:32
Ik ga nu niet bellen. Zal me voor de rest eigenlijk ook een zorg zijn. Ik heb ze ge-emaild. En ik stuurde zelf gewoon een mail naar het customers email adres.

[user]
06/12/04, 22:52
Origineel geplaatst door V. Kleijnendors
Als er een mail verstuurd wordt met onder andere jou e-mail adres in het bcc veld en customer@nospam.nl in het 'to' veld. Dan zie je precies wat je omschrijft.

Ik denk ook dat dit het is, alleen dan dat die (onbewust) twee keer in de lijst staat. Aangezien er aangegeven word dat hij het dubbel heeft ontvangen.

AlphaXS
06/12/04, 23:01
Dit is correct er bleek een fout te zitten in de mailinglist, waar wij geen weet van hadden.
Deze is verholpen, en heb dus ook een mod gevraagd om de thread te verwijderen, daar men kan reageren per telefoon, fax en e-mail.

@raptor: u had zich natuurlijk uit kunnen schrijven op onze mailinglist.
Beetje naschoppen in verband met ontevredenheid?

Zoals bovenstaand is dus ook vermeld of deze thread gesloten en verwijderd mag worden.

Savvas
07/12/04, 00:11
en weer een nutteloos topic?

Pantsy
07/12/04, 09:25
Reageer dan ook niet, topic op slot.