PDA

Bekijk Volledige Versie : Internet Service Provider Overleg



veenman
06/12/04, 18:17
Ik lees net dat BIT insamenwerking met XS4ALL een nieuw initiatief optouw hebben gezet als alternatief voor NLIP. Binnen dit initiatief dat 'Internet Service Provider Overleg' kunnen (grote en kleine) access en hosting providers hun stem laten horen en gezamelijk voor hun belangen opkomen.

Zover ik op de site van ISPO heb kunnen zien is iedereen vrij om lid te worden cq. zichzelf op de hoogte te laten houden van komende acties. Zoals die wel afgelopen week hebben gehad op www.bewaarplicht.nl

De site van ISPO is te vinden op http://www.ispo.nl

xserve
06/12/04, 19:24
Ik heb me vrijdag al opgegeven voor hun update/nieuwsbrief. Ben benieuwd wat het gaat worden. Kan denk ik wel iets goeds uitkomen nu door BIT en XS4ALL geprobeerd wordt dit op te zetten.

Frenck
06/12/04, 19:49
Ik ben ook benieuwd, heb me vorige week ook ingeschreven voor hun nieuwsbrief.

Cliff
06/12/04, 21:50
Wij nemen dit initiatief zeer zeker erg serieus, ik zie het als een goede vervanger van het afgetakelde NLIP.

Nu hopen dat er snel vordering in komt :)

Ber|Art
24/12/04, 13:43
Ik denk ook dat het zeker de moeite waard is om de verrichtingen van het ISPO te volgen, of het een "vervanger" wordt van NLIP betwijfel ik :)

Remigius
24/12/04, 23:46
BIT is lekker recht voor z'n raap en zegt waar het op staat. Ik verwacht er dan ook aardig wat van, maar ik wist niet dat het ook voor hostingproviders was. Ik dacht alleen voor access.