PDA

Bekijk Volledige Versie : E-dentify.nl



dragonfire
03/12/04, 13:38
ik word ziek van de slechte reacties over e-dentify!
om eerlijk te zijn, e-dentify.nl is goede hosting!
veel mensen zitten te janken over dat mysql er weer uit ligt, bij mij (en mijn vriend die al ¾ jaar daar lid is) hebben dat nooit gehad, ook geen downtimes tot nu toe.
merendeels van de slechte reacties zijn ook verzonnen vind ik! bijv. 3 weken wachten...dat is totale onzin, je hoeft maar tot maximaal 2 weken te wachten volgens mijn ervaring.
slechte suport? ook totale onzin, ja, als het gaat om "wil je nou mijn account toevoegen?" dan gaan ze niet reageren nee, dat is logisch, je moet maar ff gedult hebben, maar ik heb pas gemailt, en kreeg binnen 5 uur reactie, heb weer gemeelt, weer heel snel reactie, en nog een paar keer

dus vandaar, e-dentify.nl is een goede hosting :)

Mr. Snooby
03/12/04, 13:41
Leuk om ook eens een goed bericht hier te lezen :)

Xerious
03/12/04, 14:00
Origineel geplaatst door dragonfire
ik word ziek van de slechte reacties over e-dentify! om eerlijk te zijn, e-dentify.nl is goede hosting! Is een persoonlijke mening, ga ik me niet mee bemoeien :P

veel mensen zitten te janken over dat mysql er weer uit ligt, bij mij (en mijn vriend die al ¾ jaar daar lid is) hebben dat nooit gehad, ook geen downtimes tot nu toe. Blijkbaar op de enige goede server gehost? Btw, ik jank niet, maar ben wel pissig omdat mijn site er nu 3,5 dag uitligt, en als hij het wel deed, vaak dagelijks eruit vloog voor tenminste 30 minuten. Dan heb je wel reden tot klagen!

merendeels van de slechte reacties zijn ook verzonnen vind ik! bijv. 3 weken wachten...dat is totale onzin, je hoeft maar tot maximaal 2 weken te wachten volgens mijn ervaring. Dus omdat jij binnen 2 weken reactie hebt gehad is 3 weken onmogelijk?

slechte suport? ook totale onzin, ja, als het gaat om "wil je nou mijn account toevoegen?" dan gaan ze niet reageren nee, dat is logisch, je moet maar ff gedult hebben, maar ik heb pas gemailt, en kreeg binnen 5 uur reactie, heb weer gemeelt, weer heel snel reactie, en nog een paar keer Nee, maar E-Dentify is niet helder naar haar klanten toe. Ze heeft geen mailing bij downtime, de telefoons staan uit, op email wordt slecht tot niet gereageerd etc etc.
Persoonlijk vind ik dan wel dat ik reden tot klagen heb. Op dit forum wordt om slechte reacties en vragen systematiscch heengedraaid totdat het positief is ,dan zijn ze er als de kippen bij. Op hun eigen forum werdt ook niet gereageerd, op email niet, op telefoon niet. Ze komen hun afspraken niet na. Simpel als dat!
Ondanks vele emails, PM's en poging tot telefoontjes weigeren ze mij nog steeds ook maar een vorm van reactie te geven. Maar nu er iets positiefs is is de heer "Snooby" er als de kippen bij.


Ja, ik ga weg bij E-Dentify, maar ik heb mijn MySQL database nodig, en daar kom ik nu niet bij!

RayManZ
03/12/04, 14:04
Ik vind dit eerlijk gezegt een heel raar bericht. Een poos geleden postte je zelf nog dat het goed fout was daar en nu is het opeens alle top.

Dat geeft wel een heel vertekent beeld weer en ik denk ook niet dat veel mensen dit bericht serieus zullen nemen.

Xerious
03/12/04, 14:14
quote:Origineel geplaatst door dragonfire
godsamme, is mijn vader um naar de sauna gepeerd, dat word morgen, maarja, s2software of Mr. Snooby;
als je dit leest, wil je dan alsjeblieft mijn account maken? (betaling door awh janssen, voor funtopia.nl)
bij voorbaad dank



Is aangemaakt. Log in gegevens liggen in uw postvakje.

Dit bericht is gepost op 30.11.2004. Het is vandaag 3 december dat is welgeteld 3 dagen verder. Nee, omdat je server al 3 dagen draait heeft er nooit iemand last van downtime!

E-Dentify was op de betere weg wat betreft uptime, ik had nog maar 5 minuten downtime gemeten per dag een paar weken lang, maar nu alweer 3,5 dag eruit.

Kurtje
03/12/04, 14:25
Ben jij niet de zelfde persoon van de topic dat E-Dentify zo slecht was omdat ze je account niet aanmaakte.

Ik zie dit meer als spam.. en dit komt absoluut niet geloofwaardig over.

slechte support? ook totale onzin, ja, als het gaat om "wil je nou mijn account toevoegen?"
Wat jij vroeg? Kom op zeg..


dus vandaar, e-dentify.nl is een goede hosting
Zeg je geheel overtuigd na slechts 3 dagen.

Succes verder!

Luuc
03/12/04, 16:21
Na het lezen van je postgeschiedenis vind ik deze reactie, zoals velen, ongeloofwaardig overkomen. Ik geloof best dat je nu een goede ervaring met E-Dentify achter de rug hebt maar je vorige posts rijmen niet met dit verhaal.

Probeer de volgende keer je uitspraken op feiten te baseren. Nu kan ik je op elk punt "onderuit" halen.

TSG-Hans
03/12/04, 19:19
Opvallend dat Mr. Snooby binnen 3 minuten na de post van TS een reactie post...als ze nu ook zo snel waren met het oplossen van de problemen van al hun klanten, hadden al deze topics niet gehoeven.

Mr. Snooby
03/12/04, 19:23
Origineel geplaatst door STABLE
Opvallend dat Mr. Snooby binnen 3 minuten na de post van TS een reactie post...als ze nu ook zo snel waren met het oplossen van de problemen van al hun klanten, hadden al deze topics niet gehoeven.

Wil je hier iets mee zeggen?

zb-anna
03/12/04, 20:27
Mensen spreken liever negatief dan positief over een provider op dit forum, dat is nu eenmaal zo.

Omdat we hebben moeten wachten op levering van nieuwe machines enerzijds en veel nieuwe aanmeldingen hadden anderzijds zochten wij een oplossing.

Als tussenoplossing namen wij een periode terug een reseller account bij E-Dentify.

Dat is prima bevallen, we hebben het account een tweetal maanden in gebruik gehad.

- Oplevering: perfect binnen 24 uur
- Support: zeer goed, specifieke problemen werden snel verholpen.
- Server systeem: goed tot zeer goed

Ik en mijn werkgever hebben geen problemen ondervonden met de service van E-Dentify.

itc
03/12/04, 21:35
Deimos edit: Leuke flame, en hiervoor krijg je de benodigde puntjes. Ben je ergens on te vreden over dan hebben we hiervoor een speciaal subforum.

Ik ben helemaal niet 'on te vreden', ik heb zelf geen ervaring met deze bedrijven, wordt er alleen een beetje moe van elke keer dat gezeur... maar zoals ik in mijn inmiddels niet meer te lezen post al schreef: het zal me vast niet in dank worden afgenomen ;) Deimos... ach, laat maar.

Triloxigen
04/12/04, 00:47
dragonfire, je bent erg tegenstrijdig.
In een ander topic zat je nog stampei te maken over het traag reageren en actie ondernemen van E-d
En nu zeg je het tegenovergestelde.

Blij een positieve reactie te horen, maar deze is niet geloofwaardig op deze manier.

Ionstar
04/12/04, 01:44
Ik las in het vorige topic dat er vanalles veranderd gaat worden.. servers, personeel, etc. Nu is dat waarschijnlijk wel positief natuurlijk... zonder vooruitgang is er stilstand.

Maar wat ik niet snap is dat ik lees dat er servers al weken uit liggen. Is het niet zo dat wanneer er nieuwe servers worden gehuurd/geplaatst, of zelfs uitgeweken wordt naar een ander datacenter, dat eerst compleet ingericht en getest gaat worden en dat gedurende die tijd de huidige servers gewoon blijven draaien? Dat er vervolgens als alles eenmaal naar tevredenheid draait er gefaseerd overgegaan wordt tot overzetten van accounts?

Oke je zit als bedrijf dan tijdelijk met een dubbel aantal servers die betaald moeten worden, maar bij een gezonde bedrijfsvoering heb je natuurlijk als bedrijf wel een financiele buffer opgebouwd om dat op te vangen... toch?

Gewoon wat observaties van een buitenstaander...

Mr. Snooby
04/12/04, 02:09
Origineel geplaatst door Adonis
Maar wat ik niet snap is dat ik lees dat er servers al weken uit liggen.


?????


En uiteraard zullen wij de servers eerst uitvoerig gaan testen voor we de klanten overplaatsen.

dragonfire
04/12/04, 09:32
Origineel geplaatst door Triloxigen
dragonfire, je bent erg tegenstrijdig.
In een ander topic zat je nog stampei te maken over het traag reageren en actie ondernemen van E-d
En nu zeg je het tegenovergestelde.

Blij een positieve reactie te horen, maar deze is niet geloofwaardig op deze manier.
komt omdat ik pissig was, ik ben namelijk erg ongeduldig, maar het wachten is de moeite waard!


Origineel geplaatst door RayManZ
Ik vind dit eerlijk gezegt een heel raar bericht. Een poos geleden postte je zelf nog dat het goed fout was daar en nu is het opeens alle top.

Dat geeft wel een heel vertekent beeld weer en ik denk ook niet dat veel mensen dit bericht serieus zullen nemen.
En jij moet niet zo veel denken :P

Kurtje
04/12/04, 10:54
komt omdat ik pissig was, ik ben namelijk erg ongeduldig, maar het wachten is de moeite waard!

Je was toen overhaastig, en blijkbaar nu weer.

RayManZ
04/12/04, 11:59
Origineel geplaatst door dragonfire

komt omdat ik pissig was, ik ben namelijk erg ongeduldig, maar het wachten is de moeite waard!


En jij moet niet zo veel denken :P

En toch blijk ik het goede gedacht te hebben aangezien het merendeel het met mij eens is.

Ik snap sowieso jouw reactie niet op mijn bericht maargoed.

blaaat
04/12/04, 13:21
Origineel geplaatst door Triloxigen
dragonfire, je bent erg tegenstrijdig.
In een ander topic zat je nog stampei te maken over het traag reageren en actie ondernemen van E-d
En nu zeg je het tegenovergestelde.

Blij een positieve reactie te horen, maar deze is niet geloofwaardig op deze manier.

vast omdat e-dentify anders zijn account verwijderd, toen ik paar maanden terug chatlog hier had gepost wouden ze hem ook weg :) dan soude ze me met spoed helpen..

nou domein is nog steeds veranderd van nameservers :(

Xerious
04/12/04, 13:27
Ik kreeg net, na dreigen om Tros Radar op hun dak te sturen eindelijk een berichtje terug.
Nu lopen ze de schuld af te schuiven. Ze proberen namelijk al 3 dagen de logingegevens voor een remote reboot te krijgen... zou je die niet al klaar moeten hebben liggen? Bovendien is het misschien een idee om zelf naar dat bedrijf toe te rossen en daar voor de deur een onmiddelijke reboot/toegang tot het datacenter te eisen? Drie dagen kan je niet maken tegenover je klanten.
Hun proberen het niet hun verantwoordelijkheid te laten zijn, maar als provider ben je verantwoordelijk voor het leveren van een stabiele en betrouwbare service, en hun zijn ook een provider.

Daarnaast krijg ik het idee dat de heren van E-Dentify dringent een cursus klantvriendelijkheid mogen nemen. Als je server drie dagen zonder duidelijke reden down is, ja dan gaan je klanten klagen. Communiseer dit in een mailing naar je klanten, beantwoord de email. Neem de telefoon op etc etc!
Overigens gaan we nu dag 4 in van de downtime!

Mr. Snooby
04/12/04, 13:27
Dit eindigt WEER op een flame topic. Kunnen jullie het nu nooit? Hoe kom je erbij dat ik z'n account anders zou verwijderen. Flamer. (blaaat)

blaaat
04/12/04, 13:29
Origineel geplaatst door Mr. Snooby
Dit eindigt WEER op een flame topic. Kunnen jullie het nu nooit? Hoe kom je erbij dat ik z'n account anders zou verwijderen. Flamer. (blaaat)

gokje...

bij mij zouden jullie me domein niet verhuizen als ik me chatlog niet ging deleten.. kreeg ik in een e-mail met de tekst:

[Deze e-mail is een vertrouwelijke gegevensuitwisseling tussen 2 personen en
mag niet aan derden beschikbaar worden gesteld]

er boven.. .ik neem toch aan dat ik mijn e-mail mag delen met wie ik ook maar wil, dat is mijn zaak :\

XS-24
04/12/04, 13:32
Idd gemeld.

Wat ik niet snap is dat het bij low-budget bedrijven altijd zo ver mogelijk naar beneden moet, jullie zien het echt als concurrenten.

Maar als het een duurdere hoster is vinden jullie het altijd sneu dat er gepost word etc....

Mr. Snooby
04/12/04, 13:46
Origineel geplaatst door blaaat


gokje...

bij mij zouden jullie me domein niet verhuizen als ik me chatlog niet ging deleten.. kreeg ik in een e-mail met de tekst:

[Deze e-mail is een vertrouwelijke gegevensuitwisseling tussen 2 personen en
mag niet aan derden beschikbaar worden gesteld]

er boven.. .ik neem toch aan dat ik mijn e-mail mag delen met wie ik ook maar wil, dat is mijn zaak :\

Ik vind het gewoon erg zielig dat je ons telkens de grond intrapt, en als er dan een positieve reactie is, dan ga je oorzaken zoeken hoe dat zou komen, zoals onder druk zetten door verwijdering account, want een, vrijwillige, positieve reactie kan volgens jou niet he? Zielig. Triest.

Gemeld aan mod.

blaaat
04/12/04, 13:53
Origineel geplaatst door Mr. Snooby


Ik vind het gewoon erg zielig dat je ons telkens de grond intrapt, en als er dan een positieve reactie is, dan ga je oorzaken zoeken hoe dat zou komen, zoals onder druk zetten door verwijdering account, want een, vrijwillige, positieve reactie kan volgens jou niet he? Zielig. Triest.

Gemeld aan mod.

vind je niet dat jullie er om vragen dan?
na 3 maanden en 5 dagen is me domein nog steeds niet veranderd van nameservers..
dan krijg je idd ontevreden klanten

XS-24
04/12/04, 14:45
Inderdaad irritant maar daarom hoeft de TS (hoe ongelooswaardig hij ook overkomt :)) niet onder druk gezet te zijn.

i3d
04/12/04, 14:56
Ik hoor een slotje aankomen. Waarom?
Omdat iedereen in dit topic onzin roept zonder ook maar één onderbouwd argument te noemen, met als hilarische voorbeeld de topicstarter die totaal ongeloofwaardig zijn verhaal hier komt doen.

Wordt het niet tijd voor een aan WHT verwant forum: www.webhostingspeeltuin.nl ?

blaaat
04/12/04, 14:58
Origineel geplaatst door i3d


Wordt het niet tijd voor een aan WHT verwant forum: www.webhostingspeeltuin.nl ?

goed idee LOL

Kurtje
04/12/04, 15:06
Origineel geplaatst door blaaat


goed idee LOL

of een www.webhostingafkraken.nl site

blaaat
04/12/04, 18:28
Origineel geplaatst door Kurtje


of een www.webhostingafkraken.nl site

die domeinen worden veel geld waard lol :)
wie ze als eerste regt :) hehe

Luuc
04/12/04, 18:46
Kunnen we ons een beetje professioneler en volwassener opstellen? Webhostingspeeltuin.nl is zo langzamerhand inderdaad geen slecht idee.

NWO
05/12/04, 13:52
Origineel geplaatst door Mr. Snooby
Dit eindigt WEER op een flame topic. Kunnen jullie het nu nooit? Hoe kom je erbij dat ik z'n account anders zou verwijderen. Flamer. (blaaat)

Klanten zullen ook wel boos zijn soms...

Zoals mijn kamaraad die f1clips bij jullie heeft, en waar ik bij help.
Deze is al 16 dagen off.. De site werkt weer zinds 7 dagen maar het forum nog steeds niet.. Backups werken niet, en php myadmin ook niet..
Heb nu ongeveer 15x gebeld maar steeds krijg ik te horen: we zijn er mee bezig, wordt aan gewerkt. Maar helaas is er nog steeds geen verbetering. Ik wacht nu maar tot jullie mijn orginele account over gaan plaatsen.. Wil niet FLAMEN ofzo, maar 2 weken geduld vind ik toch wel redelijk... Jammer dat ik jullie niet meer vertrouwen.!
Hopelijk beterschap na 6 dec...

s2software
05/12/04, 14:11
De nieuwe servers hangen inmiddels in ons rack. We zijn bezig met de voorbereiding voor het overplaatsen van de resellers.

TSG-Hans
05/12/04, 15:03
Origineel geplaatst door s2software
De nieuwe servers hangen inmiddels in ons rack. We zijn bezig met de voorbereiding voor het overplaatsen van de resellers.

Of je nu budgethost bent of niet, communicatie met je klanten is zeer belangrijk. Veel van deze topics en posts hadden jullie kunnen voorkomen als jullie de klanten uitgebreid zouden informeren middels jullie site. Verder vind ik excuses en een vergoeding, bijvoorbeeld een maand extra gratis hosting, voor het offline zijn in deze situatie toch wel het minste wat jullie klanten mogen verwachten.

Colmo
05/12/04, 15:22
Origineel geplaatst door s2software
De nieuwe servers hangen inmiddels in ons rack. We zijn bezig met de voorbereiding voor het overplaatsen van de resellers.

Vermeld ook even de status op je site. Zal een hoop onrust wegnemen bij je klanten.

Mr. Snooby
05/12/04, 15:45
Origineel geplaatst door STABLE


Of je nu budgethost bent of niet, communicatie met je klanten is zeer belangrijk. Veel van deze topics en posts hadden jullie kunnen voorkomen als jullie de klanten uitgebreid zouden informeren middels jullie site. Verder vind ik excuses en een vergoeding, bijvoorbeeld een maand extra gratis hosting, voor het offline zijn in deze situatie toch wel het minste wat jullie klanten mogen verwachten.

Zoiets hebben we ook al in gedachten.

@Colmo: zoiets komt er ook op de nieuwe website.

wian007
08/12/04, 12:09
Origineel geplaatst door dragonfire
ik word ziek van de slechte reacties over e-dentify!
om eerlijk te zijn, e-dentify.nl is goede hosting!
veel mensen zitten te janken over dat mysql er weer uit ligt, bij mij (en mijn vriend die al ¾ jaar daar lid is) hebben dat nooit gehad, ook geen downtimes tot nu toe.
merendeels van de slechte reacties zijn ook verzonnen vind ik! bijv. 3 weken wachten...dat is totale onzin, je hoeft maar tot maximaal 2 weken te wachten volgens mijn ervaring.
slechte suport? ook totale onzin, ja, als het gaat om "wil je nou mijn account toevoegen?" dan gaan ze niet reageren nee, dat is logisch, je moet maar ff gedult hebben, maar ik heb pas gemailt, en kreeg binnen 5 uur reactie, heb weer gemeelt, weer heel snel reactie, en nog een paar keer

dus vandaar, e-dentify.nl is een goede hosting :)

Lol, support??? Laat me niet lachen, je kan ze nog geen eens bereiken tijdens kantooruren, wat is dat dan??? Ik noem het geen support, alle mob nummers geven de voicemail en op mijn e-mails wordt niet gereageerd, en 2 weken is nog steeds te lang. Mijn vorige provider DIGITALUS Webhosting dat was pas een goede, snelle support (meestal binnen halfuur mailtje terug met daarin de melding dat het probleem opgelost is, snelle afhandeling bij aanvraag, 2 dagen, en 3 dagen voor mijn domeinnaam ) En ik voreg me af hoe lang dit nog ging duren, ik denk dat ik mijn geld ga terugvorderen, ik heb nog geen enkele dienst ontvangen van die lui daar en dus kan ik me geld terug laten vorderen bij de bank.

wian007
08/12/04, 12:16
Origineel geplaatst door sity webhosting
Idd gemeld.

Wat ik niet snap is dat het bij low-budget bedrijven altijd zo ver mogelijk naar beneden moet, jullie zien het echt als concurrenten.

Maar als het een duurdere hoster is vinden jullie het altijd sneu dat er gepost word etc....

Lol heeft daar niks mee te maken e-dentify zuigt zwaar in hun support, misschien als ik mijn geld terugheb ga ik mn forum bij sity onderbrengen, ziet er in ieder geval een stuk proffesioneler uit.

Kurtje
08/12/04, 12:48
Je kunt over iedere hoster wel wat zeuren.. maar doe dat dan in een losse topic ofzo

Crackhead
08/12/04, 13:04
Origineel geplaatst door dragonfire
ik word ziek van de slechte reacties over e-dentify!
om eerlijk te zijn, e-dentify.nl is goede hosting!
veel mensen zitten te janken over dat mysql er weer uit ligt, bij mij (en mijn vriend die al ¾ jaar daar lid is) hebben dat nooit gehad, ook geen downtimes tot nu toe.
merendeels van de slechte reacties zijn ook verzonnen vind ik! bijv. 3 weken wachten...dat is totale onzin, je hoeft maar tot maximaal 2 weken te wachten volgens mijn ervaring.
slechte suport? ook totale onzin, ja, als het gaat om "wil je nou mijn account toevoegen?" dan gaan ze niet reageren nee, dat is logisch, je moet maar ff gedult hebben, maar ik heb pas gemailt, en kreeg binnen 5 uur reactie, heb weer gemeelt, weer heel snel reactie, en nog een paar keer

dus vandaar, e-dentify.nl is een goede hosting :)

Als ik support vraag is het niet om een account aan te maken maar voor bijv.:

Woe 8 dec 13.00 uur - server dyctis vol.

Situatie doet zich meerdere malen voor. Als je mailed op een gegeven moment is er weer ruimte. Maar daar moet je zelf achter komen want een mail reactie met "probleem opgelost" of bijv. "je kan tijdelijk maar 5mb gebruiken tot de nieuwe servers in de lucht zijn" of wat voor bericht dan ook wordt nooit medegedeeld.

De grootste irritatie is niet dat sommige dingen niet goed gaan, maar het totaal negeren van je klanten, niet communiseren of enkele mededelingen doen.

Het niet weten wat je te wachten staat, of er aan gewerkt wordt, of het opgelost is, dat er naar gekeken wordt.... daar ligt momenteel de klacht.

RiderXXX
08/12/04, 15:03
Helios kampt al 2 á 3 maanden met problemen. Steeds down, load en geheugen omhoog, en dan knallen de services zoals apache, ftp, dns, etc eruit. Ik zit nu ook al weer zeker 4 dagen zonder websites achter elkaar, en geen reaktie van E-Dentify or whatsoever.

i3d
08/12/04, 16:16
Misschien kunnen jullie dit beter kwijt op http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1587

WHT is hier niet voor bedoeld :)
Opmerkelijk dat dit topic nog open is na de fantastische ommekeer van de topicstarter

Mr. Snooby
08/12/04, 16:18
Het lijkt erop dat er nog steeds mensen zijn die denken dat wij niets aan Helios ed doen. Dat begrijp ik niet. Lees op z'n minst de nieuwsberichten op de site en dan ben je al een stuk verder. Voor de Helios klanten is er goed nieuws, zie http://www.e-dentify.nl/nieuws.php?id=15

TSG-Hans
08/12/04, 17:03
Origineel geplaatst door Mr. Snooby
Het lijkt erop dat er nog steeds mensen zijn die denken dat wij niets aan Helios ed doen. Dat begrijp ik niet. Lees op z'n minst de nieuwsberichten op de site en dan ben je al een stuk verder. Voor de Helios klanten is er goed nieuws, zie http://www.e-dentify.nl/nieuws.php?id=15

Als je nou eens je klanten een nieuwsbrief per email stuurt? Je kunt niet van je klanten verwachten dat ze elke dag je site of WHT checken.

Kurtje
08/12/04, 17:54
Als je nou eens je klanten een nieuwsbrief per email stuurt? Je kunt niet van je klanten verwachten dat ze elke dag je site of WHT checken.

Tuurlijk, klanten zijn liever lui dan moe .. pff wat een onzin.

host3000
08/12/04, 17:59
Origineel geplaatst door Mr. Snooby
Het lijkt erop dat er nog steeds mensen zijn die denken dat wij niets aan Helios ed doen. Dat begrijp ik niet. Lees op z'n minst de nieuwsberichten op de site en dan ben je al een stuk verder. Voor de Helios klanten is er goed nieuws, zie http://www.e-dentify.nl/nieuws.php?id=15

Maar wat is dat goede nieuws nu?


Nieuwsarchief
Er kan geen database connectie gemaakt worden..

Probeer het na enkele minuten opnieuw. Wil het dan nog niet, neem dan contact met mij op.
Warning: mysql_query(): Too many connections in /home/edentify/public_html/nieuws.php on line 169

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/edentify/public_html/nieuws.php on line 169

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/edentify/public_html/nieuws.php on line 172
Nieuws bericht niet gevonden.

Terug naar nieuws overzicht

blaaat
08/12/04, 18:01
lol

Kurtje
08/12/04, 19:06
Oke, hier kan niemand iets goeds over zeggen. Toch prachtig dat dat op dit moment moet gebeuren ;)

Mr. Snooby
08/12/04, 19:17
Hm, meteen even naar kijken.

TSG-Hans
08/12/04, 19:18
Origineel geplaatst door Kurtje


Tuurlijk, klanten zijn liever lui dan moe .. pff wat een onzin.

Inderdaad klanten zijn liever lui dan moe. Wat is er mis met een info mailing naar je klanten toe? En waarom reageer je regelmatig negatief op mijn posts?

XS-24
08/12/04, 19:24
server down....

Mr. Snooby
08/12/04, 19:27
Origineel geplaatst door sity webhosting
server down....

Dat is nou een reboot.

Cybafish
08/12/04, 19:29
Serieus, je kunt wel door blijven zagen en ik kan ook nog wel een paar keer proberen om hier iets serieus' over te zeggen, maar echt;

http://upload.talk2.nl/files/157526roomofcare.jpg

Webhostingtalk.nl is _niet_ bedoeld voor mensen die geen enkel verstand hebben van hosting/ondernemen noch voor mensen die zich niet goed verdiept hebben in het bedrijf waar zij diensten afnemen, alvorens dit daadwerkelijk te doen. Het leven gaat door, mijn god, iedereen hier doet alsof de wereld stilstaat wanneer je hosting pakket van een euro niet langer 'naar behoren' (wat dit ook moge zijn) functioneert.

Hier is een aparte klaagbaak voor; www.webhosters.nl.

Het niveau hier, absurd.

Luuc
08/12/04, 19:32
Origineel geplaatst door Cybafish
Het niveau hier, absurd.Volledig eens met je post.
De laatste maanden is enig niveau inderdaad ver te zoeken. :(

FSCJasper
08/12/04, 20:08
Ben het ook eens met Cybafish.En helaas ook met hetgene dat het niveau hier de laatste tijd nogal aan de lage kant is.Het aantal posters kwa ervaren bedrijfsleiders en mensen met ervaring in deze branch is afgenomen,en het aantal noobs toegenomen.Nu hoeft dat geen probleem te zijn,maar helaas is dat momenteel wel het geval.

Kurtje
08/12/04, 21:27
Inderdaad klanten zijn liever lui dan moe. Wat is er mis met een info mailing naar je klanten toe? En waarom reageer je regelmatig negatief op mijn posts?

Omdat ik het er niet mee eens ben. Als mijn klanten niet naar het nieuws willen kijken prima, ze krijgen de kans. Dat ze het niet benutten is niet het probleem van de webhoster. Nog even en we moeten ze allemaal opbellen dat we updates gaan doen? Voor die prijzen klikken ze maar een keer op het nieuws hoor.

Maargoed, niet ERG ontopic dit.

Henky!
09/12/04, 00:28
Origineel geplaatst door Kurtje


Omdat ik het er niet mee eens ben. Als mijn klanten niet naar het nieuws willen kijken prima, ze krijgen de kans. Dat ze het niet benutten is niet het probleem van de webhoster. Nog even en we moeten ze allemaal opbellen dat we updates gaan doen? Voor die prijzen klikken ze maar een keer op het nieuws hoor.

Maargoed, niet ERG ontopic dit.

Een e-mailtje als service vind ik vrij normaal. Zeker als de sites ofline gaan. Je kan de klant niet verplichten 3 keer per dag de nieuwsrubriek op je website te bekijken.

De klant mag lui zijn want de klant is koning. Moet dus in de watten worden gelegd. Veel aaien ook.

Iets waar de hosting wereld niet altijd even goed in is. Getuige ook dit topic.

Ionstar
09/12/04, 01:02
Omdat ik het er niet mee eens ben. Als mijn klanten niet naar het nieuws willen kijken prima, ze krijgen de kans. Dat ze het niet benutten is niet het probleem van de webhoster. Nog even en we moeten ze allemaal opbellen dat we updates gaan doen? Voor die prijzen klikken ze maar een keer op het nieuws hoor.

Ik vind dat je je daar als klant niet druk om zou hoeven te maken. Je neemt een produkt af waar de "toeschouwers" nooit iets van te zien krijgen, want er staat een site op (althans dat is de bedoeling). Je gaat als klant dus niet voor de lol de website van jouw webhoster zitten bekijken. Je neemt een produkt af, maar verder wil je er niets mee temaken hebben. Het is de taak van de webhoster om de klant up to date te houden over zaken die de klant (kunnen) treffen. Zoals (ongeplande) maintenance, storingen, etc etc. Je kunt niet van de klant verwachten dat hij dat zelf bij gaat houden. Je moet wel hart hebben voro je klant en hem niet puur en alleen zien als een koe die je elke maand even melkt en er verder niets mee temaken wil hebben.

Je laatste comment over dat ze dat voor die lage prijs er maar voor over dienen te hebben... Daar ben ik het alleen mee eens als de webhoster dat duidelijk vermeldt bij het aangaan van het "contract" tussen hem en de klant.

Tjeerd
09/12/04, 08:18
Bijna iedereen bedoel met service vaak de downtime. Hoe meer downtime: hoe drukker.
Hoe minder downtime, hoe beter de support omdat er dan gewoon minder klachten en vragen komen. Daarom hebben wij dus ook eigen servers aangeschaft, in de hoop downtime te verminderen en dus meer tijd aan support te kunnen besteden.

Dit wilde ik even kwijt.

Xerious
09/12/04, 09:06
Dat is leuk, maar ik vind het toch raar dat jullie bijna dagelijks serverreboots nodig hebben. Mijn site ligt er alweer 1,5 dag uit.
Volgens mij zijn de servers gewoon slecht geconfigureerd, een goede server moet de 250 dagen uptime zonder al te veel problemen kunnen halen, die van jullie schijnt de halve week nauwelijks te kunnen halen!
Jullie geven ED de schuld, maar is het niet tijd om de hand ook in eigen boezem te steken?

®on
09/12/04, 09:33
Origineel geplaatst door Tjeerd
Bijna iedereen bedoel met service vaak de downtime.
Neem een kop koffie, pak een stoel en ga eens rustig zitten, en lees dan nog eens dit topic door :D

Het grootste probleem wat door jullie klanten wordt aangegeven is het gebrek aan communicatie. Doe er je voordeel mee.

RiderXXX
09/12/04, 17:27
Origineel geplaatst door headout

Neem een kop koffie, pak een stoel en ga eens rustig zitten, en lees dan nog eens dit topic door :D

Het grootste probleem wat door jullie klanten wordt aangegeven is het gebrek aan communicatie. Doe er je voordeel mee.

Precies. Ik heb ook al diverse smsjes en emails gestuurd. Een stuk of 50 nu, maar antwoord komt maar niet.

Downtime en communicatie richting je klanten zijn de grootste problemen. Het ene lijkt te worden opgelost door over te gaan op Colocation, maar de communicatie merk ik nog weinig van.

Maar over dat nieuwsbericht van de nieuwe server.. Ik wacht af.

Mr. Snooby
09/12/04, 18:46
Sorry, maar wij leveren geen SMS support. Een SMS-je kost €0,23, dat is bijna een kwart van de maandelijkse kosten die betaald wordt door de klant.

Naar welk adres zijn de mails gestuurd? Ben namelijk aan het beantwoorden, en zit nu bij 8 december (op peter@e-dentify.nl). Omdat we dit onhandig vinden (3 supportadressen), wordt dit er straks 1.

blaaat
09/12/04, 19:00
Origineel geplaatst door Mr. Snooby
Sorry, maar wij leveren geen SMS support. Een SMS-je kost €0,23, dat is bijna een kwart van de maandelijkse kosten die betaald wordt door de klant.

Naar welk adres zijn de mails gestuurd? Ben namelijk aan het beantwoorden, en zit nu bij 8 december (op peter@e-dentify.nl). Omdat we dit onhandig vinden (3 supportadressen), wordt dit er straks 1. tegenwoordig 8 of 9 ct een smsje :)

RiderXXX
09/12/04, 19:36
Origineel geplaatst door Mr. Snooby
Sorry, maar wij leveren geen SMS support. Een SMS-je kost €0,23, dat is bijna een kwart van de maandelijkse kosten die betaald wordt door de klant.

Naar welk adres zijn de mails gestuurd? Ben namelijk aan het beantwoorden, en zit nu bij 8 december (op peter@e-dentify.nl). Omdat we dit onhandig vinden (3 supportadressen), wordt dit er straks 1.

Ik vraag ook geen smsje terug. Ik stuur de mails al een aantal weken naar customerservice@e-dentify.nl en peter@e-dentify.nl. Op geen van beiden krijg ik antwoord.

Maar aangezien dit geen supportforum van jullie is hou ik nu op met discussieren en het onderuithalen van E-Dentify :)

Mr. Snooby
09/12/04, 20:19
Origineel geplaatst door blaaat
tegenwoordig 8 of 9 ct een smsje :)

Niet met Vodafone.

Best4U
09/12/04, 20:40
Origineel geplaatst door Mr. Snooby


Niet met Vodafone.

Wel met vodafone, alleen dan in een smsbundel.

on-topic nu dan maar weer? :)

RiderXXX
09/12/04, 20:46
Origineel geplaatst door Mr. Snooby


Niet met Vodafone.

Aangezien jullie niet reageren op mailtjes.. Wanneer denken jullie dat Helios (Dido dan) helemaal in gebruik kan worden genomen?

Mr. Snooby
09/12/04, 21:43
Origineel geplaatst door RiderXXX


Aangezien jullie niet reageren op mailtjes.. Wanneer denken jullie dat Helios (Dido dan) helemaal in gebruik kan worden genomen?

Qua mails ben ik weer helemaal bij. Liep een dagje of 2 achter... Maar oke, Dido wordt de reseller server, maar de Helios accounts gaan tijdelijk naar Dido, daar zijn we nu mee bezig.

@Best4U: het werd inderdaad wel erg offtopic :p

Xerious
09/12/04, 22:17
Ook nog 1 opmerking die ik niet kan laten:

De server Helios (helios.e-dentify.nl) presteert nu al een week beneden maat. Vandaar dat we het volgende gaan doen.
Een week? De server heeft nooit goedgefunctioneerd en dat hebben jullie op het forum toegegeven. En een server overvol zetten, dat is toch een blunder van jewelste?

Ik kraak niet graag bedrijven af, maar de hele beleidsvoering van E-Dentify maakt het er echt naar. Ik ben er weg, nieuwe servers of niet, mijn vertrouwen is weg!

s2software
09/12/04, 22:40
Ik geef toe dat we in het verleden fouten hebben gemaakt, echter zijn we bezig grote veranderingen aan te brengen in onze dienstverlening. Wij leren namelijk ook van onze fouten.

Kurtje
09/12/04, 22:46
Wij leren namelijk ook van onze fouten.
Daar houden veel klanten je nu aan denk ik ;)

Henky!
09/12/04, 22:55
Heerlijk topic. Echt mijn favoriet! Elk forum heeft zo zijn dagelijkse soap nodig.

Mods: Aub niet blokkeren! Ik wil natuurlijk niet het eind missen!

Kurtje
09/12/04, 23:02
Heerlijk topic. Echt mijn favoriet! Elk forum heeft zo zijn dagelijkse soap nodig.

Mods: Aub niet blokkeren! Ik wil natuurlijk niet het eind missen!
Hahahahaah, die humor. Echt prachtig.


Ik kraak niet graag bedrijven af, maar de hele beleidsvoering van E-Dentify maakt het er echt naar. Ik ben er weg, nieuwe servers of niet, mijn vertrouwen is weg!
Toch doe je het vaker ;)

Savvas
09/12/04, 23:19
Origineel geplaatst door Henky!
Heerlijk topic. Echt mijn favoriet! Elk forum heeft zo zijn dagelijkse soap nodig.


Moet zeggen dat ik het met je eens bent, ik geniet er ook met volle teugen van om de topics over e-dentify, i3d, easydedicated enz enz te lezen.

Geen supportforum ok, maar we moeten er nog wel een beetje de lol van in kunnen zien.

TSG-Hans
09/12/04, 23:28
Origineel geplaatst door Henky!
Heerlijk topic. Echt mijn favoriet! Elk forum heeft zo zijn dagelijkse soap nodig.

Mods: Aub niet blokkeren! Ik wil natuurlijk niet het eind missen!

Ik vermoed zo dat het eind nog lang niet in zicht is... ;)



Origineel geplaatst door Savvas


Moet zeggen dat ik het met je eens bent, ik geniet er ook met volle teugen van om de topics over e-dentify, i3d, easydedicated enz enz te lezen.

Geen supportforum ok, maar we moeten er nog wel een beetje de lol van in kunnen zien.

Je vergeet ResellerSRS, dat is straks geen soap meer, maar een drama :)

Best4U
10/12/04, 00:00
Nou, ik meng me liever ook niet te veel in deze discussie's, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ze wel op voet volg. :)

Beetje gtst in de hostingwereld. ;)

Xerious
10/12/04, 00:03
Goed, ik ben benieuwd of en hoe E-Dentify haar beloftes waarmaakt, tot die tijd ga ik ergens anders een lollie eten ;) :D

Kurtje
10/12/04, 00:07
Origineel geplaatst door Xerious
Goed, ik ben benieuwd of en hoe E-Dentify haar beloftes waarmaakt, tot die tijd ga ik ergens anders een lollie eten ;) :D

Ik vind het leuk te zien hoe de concurrentie zich "ontwikkeld".

i3d
10/12/04, 00:25
Origineel geplaatst door Best4U
Beetje gtst in de hostingwereld. ;) Velen vinden het leuk, precies om de reden waarom een RTL programma als "Boulevard" ook bestaat. ;)

Moet zeggen dat sommige mensen die hier verontwaardigd hun verhalen komen doen compleet gestoord zijn:
- De topicstarter van dit topic: komt zeer asociaal zijn verhaal doen en plots slaat het 180 graden om en opent hij dit topic waarin hij vertelt dat hij het asociaal vind hoe zijn host hier wordt afgekraakt.
- Het groepje van afgelopen maandag: 0,0 communicatie tussen die kerels, daardoor stoken ze elkaar op en openen ze hier topics over ons dat wij slecht zijn en onbetrouwbaar en weet ik niet wat nog meer. Vervolgens reageren ze bij elkaar in de topics dat zij precies dezelfde ervaringen hebben, om elkaars boodschap kracht bij te zetten. Goh, die verhalen leken zoveel op elkaar, zou het komen omdat ze vriendjes van elkaar zijn? Daarna krijgen wij 20 mails met "sorry en excuses en accepteer onze excuses nu meteen" omdat één van die kerels de boodschap niet goed aan zijn vriendjes had doorgegeven.
- EasyDedicated krijgt elke week een topic van "ED sux sux mijn server is offline!!1111oneone" waarna altijd blijkt dat ze zelf de hele OS installatie hadden gesloopt. En vervolgens maar gaan klagen dat ze niet binnen 10 minuten de mail hadden beantwoord....


Er is één smiley waar ik altijd aan moet denken na het lezen van dit soort topics: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif

RiderXXX
10/12/04, 00:57
Origineel geplaatst door Mr. Snooby


Qua mails ben ik weer helemaal bij. Liep een dagje of 2 achter... Maar oke, Dido wordt de reseller server, maar de Helios accounts gaan tijdelijk naar Dido, daar zijn we nu mee bezig.

@Best4U: het werd inderdaad wel erg offtopic :p

Dat vroeg ik niet. Ik vroeg wanneer hij in gebruik genomen kon worden. Dus dat alle sites weer werken... :)

Best4U
10/12/04, 01:01
Origineel geplaatst door i3d
Velen vinden het leuk, precies om de reden waarom een RTL programma als "Boulevard" ook bestaat. ;)

:D Klopt... Alleen; dit is beter.

Crackhead
10/12/04, 01:19
Voor het eerst sinds tijden heb ik een reactie gekregen op een mail.

Eindelijk responds en weet ik ongeveer wat er aan de hand is en kan ik begrip op brengen voor de situatie.

Niet omdat het nog niet verholpen is, niet omdat het een discussie zou zijn over budget hosting, niet vanwege iets of wat dan ook, maar alleen van het feit dat je reactie krijgt en er iets wordt medegedeeld.

Bedankt T.


Beste,

Op dit moment worden alle reseller accounts op onze dedicated servers overgezet naar onze nieuwe servers. Hierbij kan het voorkomen dat er tijdelijk geen schijfruimte is, op de nieuwe servers zal dit geen probleem meer zijn. Die worden uitgerust met 80 Gigabyte schijven in raid1.

Met vriendelijke groet,

*********
E-Dentify


Ga zo door.




ps. zulke reacties zorgen er voor dat je vermoedelijk 100 minder mailtjes per uur krijgt en dus tijd overhoud om iets anders te doen dan je mailbox leeg te maken. Het is maar een suggestie.

RiderXXX
10/12/04, 02:29
Origineel geplaatst door Crackhead
(heel verhaal)

Ben ik het helemaal mee eens.. Ik word ook alleen niet goed van die License File telkens. Hoop dat ze nu ergens anders de License File vandaan kunnen ritselen.

En voor sommige klanten is het woord "raid1" helemaal niet herkenbaar. Laat het weg of meld erbij wat het is ;)

Maar de sites doen het tenminste weer ff :) Ben benieuwd wanneer ik weer in m'n cpanel kan en Dido online is met alle accounts :)

Mr. Snooby
10/12/04, 18:50
Bij deze wil ik even melden dat alle accounts succesvol van Helios naar Dido zijn verplaatst. cPanel / WHM werken daar ook.

Kurtje
10/12/04, 21:08
Origineel geplaatst door Mr. Snooby
Bij deze wil ik even melden dat alle accounts succesvol van Helios naar Dido zijn verplaatst. cPanel / WHM werken daar ook.

effe dat je het weet, je forum ligt plat..

Xerious
11/12/04, 14:35
Origineel geplaatst door Mr. Snooby
Bij deze wil ik even melden dat alle accounts succesvol van Helios naar Dido zijn verplaatst. cPanel / WHM werken daar ook.

Leuk dat jullie ook even vooraf melden waarneer je verhuist wordt! Bij mij zijn enkele tientallen forumberichten verdwenen!

Kurtje
11/12/04, 14:41
Origineel geplaatst door Xerious


Leuk dat jullie ook even vooraf melden waarneer je verhuist wordt! Bij mij zijn enkele tientallen forumberichten verdwenen!

pff, je kunt ook overdrijven. Wees blij dat ze hun best doen om alles goed te krijgen, dat wil je toch?

Xerious
11/12/04, 14:44
Dat ze hun best zijn gaan doen(eindelijk) is een + punt voor E-Dentify, alleen nu laten ze weer de beloofde communicatie varen. Stel dat er tussen die berichten een heel belangerijk (zakelijk) bericht had gezeten die nu verloren was?

cridea
11/12/04, 14:47
Heel belangrijke zakelijke services host je als het goed is niet bij een budget hoster.

Xerious
11/12/04, 14:53
Dat was een voorbeeld, zo belangerijk waren ze niet maar er zaten enkele mededelingen tussen die vrij belangerijk waren!

Kurtje
11/12/04, 14:55
Origineel geplaatst door Xerious
Dat was een voorbeeld, zo belangerijk waren ze niet maar er zaten enkele mededelingen tussen die vrij belangerijk waren!

Op de website van e-dentify stond dat ze het zouden doen. Ik heb er géén hosting en ik wist dat.

En als je het niet goed vind, je kunt altijd je site plat leggen tijdelijk OF een andere oplossing zoeken.

s2software
11/12/04, 15:05
Inderdaad. We hadden er ook voor kunnen kiezen alle gebruikers hun eigen data te laten verhuizen, zoals Sity in het verleden gedaan heeft.

Kurtje
11/12/04, 15:07
Origineel geplaatst door s2software
Inderdaad. We hadden er ook voor kunnen kiezen alle gebruikers hun eigen data te laten verhuizen, zoals Sity in het verleden gedaan heeft.

* krijgt het idee dat dat negatief over sity was en kijkt snel de andere kant op *

maargoed, ik snap de problemen van Xerious niet... sommige klanten zijn gewoon nooit tevreden hè

Xerious
11/12/04, 15:48
Origineel geplaatst door Kurtje
maargoed, ik snap de problemen van Xerious niet... sommige klanten zijn gewoon nooit tevreden hè

Heel simpel, als E-Dentify een tijd had genoemt, had ik rondom die tijd het forum kunnen dichtgooien. Nu zit ik met een backup van de database waarmee ik recente posts verwijder en oude terug zet en met een versie met recente posts maar er is een stuk uit. Als E-Dentify vooraf heel simpel via email een waarschuwingkje had verstuurd had ik rond die tijd het forum kunnen dichtgooien...

Maargoed, ik schijn een oude zeikerd te zijn en dit teveel gevraagt(hoewel ik al 3 hosts heb gehad die dat wel gewoon doen!)

Crackhead
11/12/04, 17:27
Origineel geplaatst door Xerious


Heel simpel, als E-Dentify een tijd had genoemt, had ik rondom die tijd het forum kunnen dichtgooien. Nu zit ik met een backup van de database waarmee ik recente posts verwijder en oude terug zet en met een versie met recente posts maar er is een stuk uit. Als E-Dentify vooraf heel simpel via email een waarschuwingkje had verstuurd had ik rond die tijd het forum kunnen dichtgooien...

Maargoed, ik schijn een oude zeikerd te zijn en dit teveel gevraagt(hoewel ik al 3 hosts heb gehad die dat wel gewoon doen!)

Bij budget hosting is backups maken je eigen verantwoording.
Als je je het niet kan veroorloven om 24 uur data kwijt te raken kan je twee dingen doen.

Elk uur een backup maken, of uitkijken naar hosting met SLA ondersteuning.

s2software
11/12/04, 17:36
Van onze colo servers wordt elke dag een backup weggeschreven naar onze storage server.

Kurtje
11/12/04, 17:41
Elk uur een backup maken, of uitkijken naar hosting met SLA ondersteuning.

Niet alle budget hosters hebben slechte backup hoor.. stereotypering..

Xerious
11/12/04, 18:28
Origineel geplaatst door Crackhead


Bij budget hosting is backups maken je eigen verantwoording.

Dat hoeft natuurlijk voor lang niet alle budgethosters te gelden, bovendien zijn er ook veel duurdere die dat niet doen!

Crackhead
11/12/04, 20:09
Laat ik het anders formuleren.

Toen ik besloot om een reseller account te nemen bij E-dentify wist ik dat backups maken onder mijn eigen verantwoording ging vallen.

Uiteraard worden meestal 24uur backups gemaakt maar gaan dingen fout zonder dat dit server/hardware matige fouten zijn kan je beter je eigen backups verzorgen.

Tenzij je nog meer van een hosting wil verwachten voor zo'n lage prijs.

s2software
11/12/04, 20:16
Ons reseller domeinnaam registratie systeem is af. Hier kunnen resellers van ons kosteloos gebruik van maken om snel en tegen inkoopsprijs domeinnamen te registreren.
Dit is ons volledig eigen systeem, geschreven in PHP.

flance
11/12/04, 20:33
Ze hebben een backupserver nu, vraag me alleen af of ze ook daadwerkelijk backups gaan maken want van 4 servers op 1 server een backup maken...

Kurtje
11/12/04, 20:43
Origineel geplaatst door s2software
Ons reseller domeinnaam registratie systeem is af. Hier kunnen resellers van ons kosteloos gebruik van maken om snel en tegen inkoopsprijs domeinnamen te registreren.
Dit is ons volledig eigen systeem, geschreven in PHP.

Hoe wil je dat gaan doen met de formulieren, die verplicht zijn?

s2software
11/12/04, 20:45
Formulieren kunnen de resellers via ons script uploaden als JPG of PDF.

Kurtje
11/12/04, 20:53
Origineel geplaatst door s2software
Formulieren kunnen de resellers via ons script uploaden als JPG of PDF.

En die check je? net als een ID kaart, ook verplicht?

s2software
11/12/04, 21:00
Jahoor.

cridea
11/12/04, 23:29
Origineel geplaatst door flance
Ze hebben een backupserver nu, vraag me alleen af of ze ook daadwerkelijk backups gaan maken want van 4 servers op 1 server een backup maken...

Dat is natuurlijk geen enkel probleem. Het is maar hoeveel schijfruimte je storage server heeft.

Tenzij je onder een backupserver een soort reserve server verstaat, dan begrijp ik je opmerking.

root
12/12/04, 01:13
Een goeie soap of niet, een support forum is het hier niet. Daarnaast behoorlijk off-topic. Iedereen is gelijk dus deze gaat ook op slot.

closed