PDA

Bekijk Volledige Versie : davi-factuur 7 Express vraagje



Herbert
01/12/04, 23:47
Ik ben al een paar uur bezig om erachter te komen hoe je in davi-factuur op het totale bedrag een bedrag van 10 euro in mindering kunt brengen en dit ook vermeld wordt onder korting.
je kan wel instellen hoeveel % korting je wil geven.
Ik wil gewoon op een nieuwe regel onder het totaal bedrag een regel hebben staan: Korting €10
Die 10 euro moet dan van het totale bedrag afgetrokken worden.
Wie kan me verder helpen?

Henky!
02/12/04, 00:46
Davilex bellen! Of draai je een kopie?

:-)

Herbert
02/12/04, 01:29
Het is al een oude versie van jaren geleden, wel een orginele ergens gekocht op een beurs.
Davilex geeft daar geen support meer op..

Mathieu
02/12/04, 12:35
Kun je niet gewoon een regel invoeren
en dan bij bedrag -10 EUR intikken?

Henky!
02/12/04, 13:01
Nee, dat gaat niet. Tot voor kort gebruikten wij ook Davilex. Niet slecht maar wel met dit soort onverwachte beperkingen. Vandaar dat we zijn overgestapt. Maar ik mag nog bellen, zal dat voor de grap eens doen. Momentje.....

Henky!
02/12/04, 13:27
Inderdaad, wat je wil dat kan niet. Negatieve bedragen kunnen niet worden ingevuld.

Volgens de helpdesk zou de nieuwste update (november) van Davilex 9 dit probleem oplossen. Kan ik niet controleren daar wij het programma en de update niet gebruiken.

spirit010
02/12/04, 13:32
Origineel geplaatst door Henky!
Inderdaad, wat je wil dat kan niet. Negatieve bedragen kunnen niet worden ingevuld.

Volgens de helpdesk zou de nieuwste update (november) van Davilex 9 dit probleem oplossen. Kan ik niet controleren daar wij het programma en de update niet gebruiken.

Je kan ook over stappen op een andere administratie pakket bv snelstart.
Wij hebben in het verleden gebruik gemaakt van Davilex, maar sinds we met Snelstart werken komt davi bij ons niet meer binnen :)

InfInIte
02/12/04, 15:02
Origineel geplaatst door Henky!
Volgens de helpdesk zou de nieuwste update (november) van Davilex 9 dit probleem oplossen. Kan ik niet controleren daar wij het programma en de update niet gebruiken.

Je kan bij versie 9 inderdaad een vast kortingsbedrag opgeven.

Herbert
02/12/04, 16:16
Bedankt voor de antwoorden, dan moet ik maar even wat anders gaan zoeken..
Ik had al zo'n vermoeden dat dit niet kon.

[user]
03/12/04, 09:40
je kan misschien uitrekenen hoeveel % 10 euro is op het totaal? Wel een opweggetje maarja..