PDA

Bekijk Volledige Versie : Northnets



Furbster
01/12/04, 13:15
Binnenkort wordt bij ons in de buurt een nieuwe internetverbinding mogelijk met hele aardige pakketten. 2048 Kbit up en down voor maar €39,95 (inclusief btw) zonder datalimiet. Op dit moment zit ik bij @home met een breedband verbinding. De download is wel ok maar upload is bij @home niet erg snel. Daarom heb ik op zich wel zin om over te stappen. Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf of dit soort verbinding?

website: www.northnets.com

Triloxigen
01/12/04, 13:30
Ik vind het er zeer twijfelachtig uitzien..
Ze vermelden namelijk niet eens het gebruikte netwerk...

En er zijn meerdere die dat aanbieden voordie prijs volgens mij...

s2software
01/12/04, 16:48
Is van fiberworld/IO staat op de site.

Furbster
01/12/04, 21:07
Ja Fiberworld heeft er inderdaad ook iets mee te maken. Ik ben wel benieuwd wat voor mogelijkheden er nog meer zijn. Ik zou heel graag een wat hogere upload willen aangezien het uploaden nu vrij lang kan duren, vooral met veel foto's en grotere scripts. Bij het aangeboden systeem is de upload in ieder geval een flink stuk hoger dan bij @home.

dwulff
24/12/04, 11:48
Het gebruikte netwerk is een eigen infrastructuur met combinaties van glasvezel en cat5e en coax bekabeling. Voor internet word gebruik gemaakt van cat5e tot in de woning.

Furbster
10/01/05, 11:06
Wij draaien op dit moment proef en het draait echt prima. Ik heb nu 4Mbit synchroon (up & down) besteld. Mocht je ook de mogelijkheid hebben om hier gebruik van te maken, het is zeker een aanrader (helaas waarschijnlijk op dit moment alleen in Vinkhuizen Groningen)

zb-anna
10/01/05, 16:47
Ik zou in ieder geval zorgen voor een backup provider. Ook zou ik je webhosting niet op zo een lijntje hosten als ik jullie was:)

RobbertC
10/01/05, 16:50
Origineel geplaatst door zb-anna
Ik zou in ieder geval zorgen voor een backup provider. Ook zou ik je webhosting niet op zo een lijntje hosten als ik jullie was:) Dat lijkt me op een enkel 2 mbit of 4 mbit lijn zowiezo niet handig. Maar er was dan ook niemand die het over hosting had.

IT-worX
10/01/05, 17:00
Wanneer komen dergelijke lijnen in BE uit via Telenet...

6.6Mbps down en 512kbps up is het hoogste hier :s

Furbster
10/01/05, 17:05
Bedankt RobbertC, het gaat hier inderdaad niet over een hostinglijn. Onze servers staan in Redbus en dat bevalt prima. Het is gewoon onze verbinding van de zaak met het internet.